He said he love her

52 2 2
                                    

"Aby tu ny usay arest karwa dia... itna mara ha usay... waha b us ki treat ment chal rahi ha... ab or kia karna ha tujhy ?"
Hussain walking eother from either in the room while angerly , shehry noticed that thing when he said to hussain.

"Bachna nhi chahye tha usay..  "
Hussain make punch..

"Tu usay itna chahta ha to keh kyu nhi deta..  ?"
Shehry laid on bed n hussain s feet were stop.

"No.. i  i .. just... "
Hussain k alfaz us ka sath nhi derahy thy.

"Hussain... khud se jhoot bol sakta ha sab se nhi... waha kharay har shaks ny ye dekha k koi kisi ko bina waja k itna marta ha ?waja kia thi ?
Mesra ?
"
Shehry ne hussain ko hussain se milana chaha..  n hussain sit near of shehry .. gehri soch k saye husssain k chahry py agay thy...

"Or mesra se kia kam hoga tujhy... ? Sath parhty ho ?
Nhi .
Dost ho ?
Nhi .
Bat tak b na ho jis k darmiyan... un logo ka kia rishta hosakta... jin ki ankhin bolti hen ... k vo dono ek dosray ko hi kitna chahty hn... "
Shehry ki akhri line py hussain buri tarhan choka tha...

"R u sure she love me ?"
Mohabat ietbar mangti ha or bar bar manti ha... un nazron ko parhny ki zarorat nhi hoti phir b sunna acha lagta ha ..

"Hussain r u in u r sense ?? What r u asking... ?
Shehry just took his  head near of hussain.

"Kia tumhen nhi lagta ?... sab k bich mi reh k b khamush..? Kabhi thi vo aesi ? Bachpan se janty nhi ho kia tum usay...
Or ab ?"
Or ye kyu hua... we know very well.."
Shehry ne sari bat clear kardi thi... 

"Vo tab ki bat thi..  is bich kia usay kisi se... "
Hussain ne apni bat pori b nhi ki thi...

"Hussai ... r u crazy ?
Tumhen is type ki lagti ha vo ?"
Now shehry seated ...

"No i m just said k... "
  Usay khud b nhi pata k usay pochna kia ha ..

"Hussain look... ab b kch nhi bigra ha... tu bat kar sakta ha... or mera dill kehta ha k vo sune gi tujhy..   mi zada nhi janta past k baray mi... but... achive kar... "
Shehry tap his hand on hussain s shoulder n he going for talking bath... or vo hussain ko samjha gaya tha k usay kia karna chahye...  janta to vo phly se tha lkn khud ki feeling samjh nhi pa raha tha...

------------------------

"Bibi g... bari begham keh rahi ha vo late ayngi dinner ap dinner ready karwain... un ki tabiyat kch thek nhi... "
A servent came up n said to mesra... mesra wear that time ink blue suit... she look much pretty...

"Kia hua mama ko..?"
Mesra standing up n going out...

"Sar mi dard ha un k... "
That servent told her while stepping together  

"Ok ap chalen mi mama ko dekh k ati hun kitchen mi... jo taiyari reh gai vo karlen jab tak... "
Mesra pas order at him n enter her mother room.... she looked first . Mrs.samina laid on bed while close her eyes... when mesra entered she open it.

"Mera bacha.? Kia hua... sab thek to ha ?"
She try to sit when mesra helping her for sitting

"Kia hua apki tabiyat ko... subha tak to thek thin... "
Mesra touched her forhead...

"Ary beta achanak sar dard hogaya... sham se abhi pain killer li ha thori dair mi thek hoga... tum pareshan mat ho..."
Vo janti thin mesra un ki waja se jaldi pareshan hojati ha... when sudden shaista anty came up in her room.

"Kia baten hori hen... mi ne distrube to nhi kiya... "
Shaista anty stepping towards them...

"Ary nhi... acha ha ap again... dinner ka waqt hogaya ha... mi ne mesra se kaha kitchen dekh ly... hum room mi dinner karlety hen... meri tabiyat thek nhi... "
  Mrs.samina told her .

"G mama ye sahi ha.. mi bhejti hun... room mi hi ap dono baten karen... "
Mesra has walk out.
Mesra came up in the kitchen when she saw zoya also helping that servents...

"Tum yanaha kaha ? "
Mesra give a little punch on zoya s back while smilling..

"Anty ki tabiyat sahi nhi ... mi ne bahar se sun lia tha is lyi yanha agai... soch rahi k anty k pas jaun magr acha nhi laga tu thi .... "
Zoya ny bht sharmindagi se kaha tha or mesra ki herat ki inteha thi...

"Zoya to parai nhi ha samjhi... kitchen mi dekh lungi...ap jain or mama ki thori kidmat karde .. ap ki b mama hen vo meri nhi... "
Mesra catch that roler on zoya s hands n some water came in zoya s eyes...

"Mesra tu dost nhi... "
Zoya ny mazid kch kehna chaha...

"Zoya... ja yar mama ko ksi chez ki zororat hogi... just go na..."
Agr is waqt vo zoya ko ignore na karti to zoya ny pakka ro jana tha ... zoya has gone...

"Kia ban raha ha... "
Mesra hear that sound on her back... that was hussain....

"Karela qeema...  ".
Vo janti thi hussain ko pasnd nhi...

"My favrite    "
Hussain sit near at kitchen in dine area... he said normaly... but mesra was totaly shocked ... she just saw at him one ... hussain was smile... hussain us ki ankhon ki herat dekh chuka tha. .

" psnd hamesha ek si nhi rehti mesra badlti rehti hen... "
Hussain ne kaha ... or mesra k hath ruk gay...
Sab ayn ya na ayn... mesra ne plate mi kareely nikaly or hussain k agay rakh diye...
Plate full thi aesa lag raha tha saray usi k lyi hi agay hen ...

" khain... "
Vo samny khari thi hussakn k... us waqt us ka gusa na janay kaha tha ...
Hussain ny phla bite lia phir dosra.... us k chahry se koi b andaza lagana mushkil tha...
Jab tak shehry or baqi sab b agay thy....
Asif uncle or mr.asad raat ko late hi atay thy to un 5 k siwa koi nhi tha...

" hussain... "
  Shehry ki muskurahat hussain ko dekh k kar gayab hogai thi kyu k vo janta tha he doesnt like kareela... zoya b agai thi or shiza b .. 

" sit shehry... start karo... "
Hussain ne shehry ko dekh k koi herat nhi dikhai thi jis se kch b show hota... or plate us k agay ki... magr mesra ne vo plate wapas hussain k agay kardi...

" "nop... ye srf ap k lyi ha... baqi sab k lyi i make butter chiken... u like kareela then eat... "
Omg... mesra ny usay order hi dia tha... shehry , zoya or shiza ek dosray ko dekh rahy fhy... kisi ki b majal nhi k mesra se kch kahy... khud b moo band kar kha raha tha...
Or finally hussain ne 15 min mi vo sab khatam kar liye thy..  

" "i m done... or hen to vo b la do.. "
Is bar hussain ne mesra ka la jawab kardia tha... hussain uth k kitchen k ander rakhidish ko b cheak kar aya tha lkn waha us ny waqi sab kareely hussain ko hi de duye thy....

--------------------

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Oct 13, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

 Aao Iqrar karen Donde viven las historias. Descúbrelo ahora