Normal bir gün sanmıştım ,
Meğersem hayatım değişecekmiş benim.
Okula 3 gün geç başlamıştım aslında 2 sene okulu bırakmanın ardından sınıfımda yaşıtım olmayacağı için canım sıkılacak sanıyordum...... Okul günü gelmişti evden çıkmıştım artık yeni sınıfıma 2 sene arkadaşlık edeceğim insanların yanına gidiyordum. Herkesle arkadaşlık etmeyi sevmiyordum çevremde arkadaştan ziyade 3 5 kardeşim vardı bunlar bana yetiyordu. 35 40 dakika süren yolculuğumuz bitmişti okul önümdeydi özlemişim aslında lise havasını yavaş adımlarla ilerliyordum okul içeri çoktan girmiş geç kalmıştım, hızlı adımlarla 4.kata çıktım sınıfımı bulmuştum kapıyı çaldım içeri girdim biraz heyecanlıydım sınıf arkadaşlarım aslında umrumda değildi en arka da ki boş tek sıra dikkatimi çekti oraya yöneldim....
Herşey o gün başlamıştı..
....okulda olduğum 4. günüydü sınıf içi kaynaşma filan derken bir kız vardı dikkatimi çok çekiyordu bi kere göz göze gelmiştik aklım o güzel gülüşdeydi açıkçası her geçen gün tutuluyordum ona konuşma fırsatı arıyordum. Bir gün dayanamayıp o güzel kokusunun yanına misafir oldum dersimiz edebiyattı ve ilk defa onun yanında oturuyordum o gülüş yanımdaydı kokusu saymıyorum bile o kadar güzel kokuyor ki daha çok duymak için uğraşmaya başladım öğrendiğime göre telefonun kamerası bozukmuş ve benden ders notu istedi numarasını aldım beklemeden mesaj attım :)
Ogünün akşamı konuşmaya başladık o beni sinir ediyor ben onu ediyordum bütün günüm o olmuştu onu görmek hissetmek istiyordum.
Saatlerce konuşuyorduk onunla geçirdiğim her saniyeye dua etmeye başlamıştım çok hoşuma gitmeye başlamıştı iyice o gün gece 2 ye kadar konuştuk ve uyuduk...