B£LK! @$K
⏺Yanında olmayan birini nedensizce sevmektir.Ne hissettiğini bilmeden sadece o an için onu sevmek istersin.Bir gün ansızın ne olacağını ,nasıl olduğunu bilmeden birine aşık olursun.Ve o an için ;sonsuza dek onu sevmek ,sonsuza dek yanında olmasını istersin.Senden başka kimsenin ona bakmasını istemezsin.O an için sadece senin olmasını istersin.senden başka kimseyle konuşsun istemezsin.
⏺Ama o aşık olduğun kişinin belki senden bile haberi yoktur.O yüzden onunla kurduğun hayaller bir anda yok olup silinir.Ama onu her görüşünde ona bakamadan edemezsin.Onun gözlerinin içine derinden bakıp kaybolmak istersin orada .Ama o seni farketmez bile. Yanından geçerken sadece ona bakmakla yetinirsin.
⏺Bu böyle devam eder ve sonra bi gün sevdiğin kişinin de sana baktığını farkedersin.Sonra merak edersin ;”Acaba o da beni mi sevmeye başlıyo?”ya da “Benim onu sevdiğimi farketmişmi?”diye sorular sorup durursun kendine.Sonra bi bakarsın ki sevdiğin kişiyle her karşılaştığında göz göze gelirsiniz.O her göz göze gelişinde ona daha çok bağlanır daha çok sevmeye başlarsın.Sonra o sevdiğin kişi için her gün hayal kurup durursun.
⏺Sonra bir gün ansızın arkadaşınla okulun koridorunda konuşurken komik bisi olur ve o an dikkatimiz dağılıp o tarafa bakmakla yetiniriz ve bizde olan şeye gülmeye başlarız. Sonra onun sana baktığını görürsün ve birbirinize nedensizce gülümsersiniz.Ve o an dünyalar senin olur çünkü ilk defa sana güldüğünü görürsün.
⏺Zaman böyle akıp gider işte ne sen konuşursun ne de o konuşur.Sonra bi kaç gün üst üste o sevdiğin kişiyle karşılaşamazsın,haliyle onu özlersin.Sonra karşılaştığınız zaman gözlerinin içine öyle derinden bakar ki onun gözlerinde kaybolursun.parıldayan gözlerle bir umut verir belkide.Sonra hayatın anlamını o gözlerde bulursun.
⏺Onu seversin,özlersin,ona şiirler,romanlar yazarsın ama onun ne hissettiğini bilmezsin.Ama o seni sevmesede sen bıkmadan usanmadan hala onu sevmeye devam edersin.Bazen de sırf onu görmek için onun sınıfına gidip arkadaşınla muhabbet edersin.
⏺Ama o gözlerde @$kı andıran bakışlar vardır.Sonradan sevdiğin kişiyle konuşmanın yolunu bulursun ve sevgilisi olduğunu ögrenirsin.Ama buna inanmazsın çünkü onu hiç bi kızla görmemişsindir.Ama sonra bu acı gerçeklerin doğru olduğunu öğrenirsin.Sonradan ona nefret duyguları beslemeye başlarsın.
Unutamayacağım iki şey var bu hayatta;
1-"Gözlerime derinden baktığın an" 15.02.2017
2-"O gözlerimden yaş olup aktığın an..!"07.05.2017⏺Bir insan birini gerçekten seviyorsa onun için her tehlikeyi göze alır.
BİR DAHA SEVEMİCEK OLMAMIN SEBEBİSİN...
#HAYALLERE KELEPÇE VURULMAZ...
#BİR UMUTTUR YAŞAMAK...
#YAŞAMDA OLDUKÇA UMUT VARDIR...