🌷ŤÂM ĎÂ ŞÛÂÑ ŐŹĹÛÝÔŔÛM..🌷

271 158 143
                                    

💦Biraz sevgi,biraz nefret ama en çok ta özlem var bu kalbimde.

💦Bi zaman sonra bi anda canının acıdığını hissedersin.Ne olduğunu anlamazsın.Sonra onun yokluğunu hissedersin,onu özlediğini farkedersin.Sana ben ömrümü adamışken senin başkalarının peşinden koşuşunda nedir?

💦Şu aralar özlemin biraz daha ağır basıyor sevdiğim.O gözlerine bakamamak içimi sızlatıyor, dayanamıyorum.Sana bakamadan edemiyorum.Sonunun ne olacağını bile bile sevdim seni.

💦Hayallerin bile bitmişse işte orda senin hayatın bitmiş demektir.Bugünlerde hayal bile kuramıyorum.Galiba yavaş yavaş tükeniyorum.Ben seninle ilgili önceden ne hayaller kurmuştum oysa. O hayallerde bir umut besliyordum ben, belki beraber oluruz sanmıştım.Ama yanılmışım sanırım.

💦Biz diye bişey olmadı ama bi hiç olduğumuz kesin.Artık bende ne kuracak hayal ne de besleyecek bir umut kaldı.Bütün sevgiler satılmış çünkü.

💦Bu aşk yüzünden zayıf düşsem de artık boş ümitlerle kendimi kandırmamayı öğrenmem gerekir ki artık önümdeki bütün güçlüklere karşı dik durabileyim.Bu hayatta kaybedecek bişeyim kalmadı zaten.

💦Yokluğu kalbimi acıtıyodu,hergün onu görmeme rağmen insanı özletiyodu.İçim içime sığmıyodu,bide onun seni sevmediğini düşününce nefesim kesiliyodu,dayanamıyordum.
AĞLAMAK İSTİYORUM TAM DA ŞUAN.

💦Unut diyorsun da herşey "Unut"demekle bitmiyor.
 

💦Sevdiklerimiz tarafından çok güzel bi şekilde hissizleştirildik ,bu yüzden bidaha kimseyi sevecek bi kalbe sahip olamadık..

#Şerefine içilmez mi o koyu kahve gözlerin..

#Kalbi kocaman ama elleri minik,
Sevgiye muhtaç ama ruhu bitik..

#Karartma bana masmavi gökyüzünü

#HAYALLERE KELEPÇE VURULMAZ...
#BİR UMUTTUR YAŞAMAK...
#YAŞAMDA OLDUKÇA UMUT VARDIR..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 09, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

♾GÖZLERİN ŞARTTI♾Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin