Nemohl jsem spát, furt jsem musel myslet na dnešek hrozně moc jsem si ho užil, ale když přišel Tomáš měl jsem takový divný pocit, stejný pocit jako když jsem potkal moji první holku, byl to takový pocit "vášně" že bych ? Ne, to je blbost měl jsem dost holek, měl bych jít spát napadají mě hrozné blbosti. Netrvalo to dlouho a usnul jsem.
Ocitl jsem se mimo můj domov, to místo jsem znal, ale odkud ? I ty lidi ... Áá už vím, kde jsem, tady se konal první utubering, ale co tu dělám? Procházel jsem kolem fanoušků připadal jsem si neviditelní, moc se mi nestává že by si mně fanoušci nevšímali co se tu děje ? Šel jsem do zákulisí viděl jsem tam sebe, Toma a Radyho v ten moment jsem si uvědomil že to je jen sen, ale ? Co tu dělám ? Proč ? Tu jsem ? Co se děje ? Co mi to chce ukázat ? Šel jsem blíže abych pochopil co mi ten sen chce ukázat, přišel jsem blíže zrovna jsem šli od sebe, ale ? To co jsem viděl mi přišlo divné... rady se mě díval no... Všichni chápeme kam ... A nebo jsem úplně mimo ? A už mi hrabe? Ciiing
Ach, ten otravný zvuk budíku jak já ho nemám rad, ale to co se mi zdálo ? Opravdu se to stalo ? Nebo to byl jen sen ? Snažil jsem si vzpomenout jestli se to opravdu stalo nebo ne ? Ale, furt se mi promítal ten sen dokola a dokola a dokola, a za boha jsem si nemohl vzpomenout jestli se to opravdu stalo a nebo mi opravdu hrabe, z přemýšlení mě vyrušila správa od Toma "platí to natáčení ?" sakra ! Já byl domluvený s Tomem! Že natočíme nějaký to video ! Rychle jsem přemýšlel co mu mám odepsat nakonec jsem mu odepsal "ano, platí to, ale příjdu později, Mamka potřebuje pomoc, promiň" hned odpověděl "V pohodě ne omlouvej se, jen na mně nezapomeň" " neboj". Šel jsem do kuchyně seděla tam Mamka a snídala popřál jsem ji dobrou chuť, vzal jsem si chleba s nějakou pomazánkou, a šel jsem se najíst, dojedl jsem celkem rychle, což u mě není moc časté protože si prostě jídlo vychutnávám, šel jsem teda zatím Tomem protože no nevím jak by neměl radost kdybych nepřišel, šel jsem pomalu ale jisté do kanceláře, ale potom jsem měl hrozné divný pocit jako by za mnou někdo šel furt jsem se otáčel jako bych byl nějak nemocný, když jsem zaslechl "OMG MenT" skoro přes půlku ulice zastavil jsem se nemám moc rád když po mě fanoušci křičí přes celý město, ale nějak jsem nechtěl aby věděli kde mám kancelář tak jsem se zastavil, přiběhli za mnou chtěli fotku, vyfotil jsem se s níma a zničeno nic se ozvalo "Adame! Zuzano ! koho to otravujete" "Mami tati, to je ten youtuber Ment" "Ale, proč ho otravujete, je to taky jen člověk" musel jsem se ozvat jelikož jejich táta vypadal že jim chce dát facku " ale, mě to nevadí jsem zvyklí" usmál jsem se jejich otec i tak protestoval, jejich Mamka mu začala domlouvat " omlouvám se ale už budu muset jít" "Menteee?! Budeš na nějaký akci ? " " No, zatím o žádné nevím" " á škoda " " No, nic opravdu musím jít nashledanou " "Ahoj" "Naschle a nezlobte se". Ach, nemám rad když takhle na mě Fanoušci křičí přes ulici. Dal jsem si sluchátka zapnul hudbu a šel jsem do kanceláře, pomalé ale jisté jsem se dobelhal do studia ? Ale Tomáš tam nebyl, koukal jsem se po studiu a nikde nikdo, šel jsem si pro pantofle a zničeno nic se před gaučem objevil klaun ! Lekl jsem se div že jsem se nepočůral.
"Tome!!!" "Ano?" "Víš jak jsem se lekl! Div že mě s tebe nekleplo " "To by dopadlo" "jdeme raději točit, ne ?" "ano, ale co ?" "je tu nějaký alkohol ?" "noo, včera tu byl rady takže nevím,ale podívám se" "OK" "Nějaký tu je" " Mohly by jsme natočit to co jsem točit s gogem " "co myslíš?" " Drunker racing" " okej tak jdeme na to ? " " ano" podíval jsem se "ďábelský" Tom křikl "blbečku!! " začal jsem se smát zapnul jsem kameru hru, dal jsem Tomovy ovladač a uvedl jsem video, pravidla byla taková ze když umřel dáme si panáka. V pulce videa bylo vidět že už jsme "trošku" o pití, už se nám trošku motal jazyk, hrozné moc mě to bavilo nejsem moc zviklej pit ale po bavilo mě to, už jsme se chtěli rozloučit ale ? Tomáš s ničeho nic odešel tak jsem udělal ukončení sám, omluvil jsem Tomáše že musel jít a rozloučil jsem se, po rozloučení jsem se šel podívat na video co se ke konci stalo, vidím dobře? Tomovy se postavil ? Ne, to se mi jen zdá, uložil jsem video ... Kdyby náhodou šel jsem ke koupelně "Tome? Jsi v pohodě?" "ano, jsem jen mi není dobře" "aha? Chceš nějak pomoc?" "ne v pohodě" " opravdu ? " "ne! " řekl přísným hlasem " hele? A nebude ti vadit když odejdu domu ? " " ne, ja půjdu taky" "OK, ahoj" "Ahoj". Dal jsem si sluchátka do uši a šel jsem domu a přemýšlel jestli se mu opravdu postavil a nebo ? Jsem úplně blbej, jo jsem blbej. Šel jsem ještě do obchodu abych si koupil něco na probrání, prošel kolem mě fanoušek ale takový ten klidný typ, a víte jak jsem to poznal ze to je fanoušek ? Mel mojí mikinu kterou jsem zrovna mel taky, když jsem si vybral brambůrky tak jsem se vídal k pokladně ten klučík mě pozdravil a odešel, upřímně bylo na něm vidět že se stydí klepal se jak ratlík lepší přirovnání mě nenapadlo, zaplatil jsem dal jsem si sluchátka a šel jsem, došel jsem domů Koukl jsem na sociální sítě a koukám že mi napsal Tomáš, že se omlouvá ale že se mu neudělalo dobře, tak ze video sestříhá zítra, chápal jsem to, zašel jsem si pro večeru, kterou na chystala máma, máma má tu nejlepší pizzu, ani když si ji udělám sám nechutné tak dobře. Najedl jsem se dal nádoby do myčky, vzal jsem si piti a šel do postele pustil jsem si video, a přemýšlel jsem co zítra natočím, pak mě napadlo že už dlouho nevyšel minecraft, napsal jsem gejmrovy jestli nechce zítra natočit murdera souhlasil ale že může až kolem druhé hodiny, souhlasil jsem. Po chvilce lezení v posteli jsem si uvědomil že jsem dnes nevydal video, vzal jsem mobil a na instagram do "story" jsem napsal "omlouvám se že dneska nevyšlo video, ale nestihli jsme to" to stejné jsem dal i na Facebook a šel jsem spát.
Tak a to je konec první části, pokud se vám fanfikce zatím líbí dejte"like" pokud mate návrhy na vylepšení ,pište.😍 Budu ráda. 😃
ČTEŠ
Love story by MenT crewcrew 15+
FanfictionZnají se už dlouho. Přátele, kteří spolu natáčejí videa a baví se spolu tak dlouho, že by mezi nimi bylo i něco víc než jen obyčejné přátelství...