A teď jsem sakra kde ? Tyhle sny mě už nebaví ! Potom si připadám jak zhulenej. Za přemýšlel jsem kde to vlastně jsem ? Ale ? Je to tu plno známích youtuberů vidím Goga, baxtrixe, wedryho, radyho, Toma,sebe, počkat radyho ? Toma ? Sebe ? Na jaké akcí jsme byli spolu? kromě toho utuberingu ten bych poznal, ale ? Počkat ! Tam ten sen byl podobný na první utubering který se konal, kde to sakra bylo ? Jo, už vim ! V Brně ! Ale co tu dělám ? Šel jsem se podívat na "sebe" byl jsem na pódium s Johny Machette a zpívali jsme "se zblázním" jelikož nic jiného neumím teda vlastně umím jen první dvě věty, musel jsem se smát sám sobě, jak potom museli vypadat ostatní lidi? museli umírat smíchy, nedivým se jim. Ale teď zpátky k tomu co tu dělám, šel jsem se podívat k radymu... Ten byl s olym a co Tom ? Hledal jsem Toma po celém areálu, potkal jsem několikrát sebe ale Toma jsem nemohl a nemohl najít ale proč? tam byl 100%! Co se tu děje ?jsem z Toho tak trošku jelen, hledám, hledám po areálu Toma ale, nemohl jsem .Po dlouhé tobě hledaní jsem ho našel ale ? Co tam tak dělá sám co se stalo? mám mnoho otázek ale nemám odpovědi co se tu děje? Chci vědět víc! *Ciiiiiiiing*Proč?! Zrovna teď! Chci vidět více!! Co se stalo?! Ach víc se nikdy nedovím ! protřel jsem si oči podíval jsem se do mobil a vidím ze mi psal Tomáš "ahoj, to video jsem spravoval jen ho Vídej" zvedl jsem obočí a zamyslel jsem se jaké video, chvilku mi trvalo než jsem si rozpomenu a došlo mi že jsme včera točili odpověděl jsem mu raději rychle protože vím jak "zobrazeno" rozčiluje. Když jsem se konečně vyhrabal z postele zašel jsem do kuchyně jako každé ráno jsem se aspoň trošku nasnídal. Nasnídal jsem se a nevěděl co dál, v ten moment mi došlo že jsem slíbil to natáčení, v rychlosti jsem se převlek a vyrazil rychlým krokem do studia, nebylo by to ono kdybych nepotkal nějakého fanouška, normálně mně pozdravil přihodili jsem pár slov a šel jsem. Začal mi vibrovat mobil, kdo? "Miluji tě! Chybíš mi, od včera jsem smutný" ukryté číslo ? Kdo to sakra je ? To nějaký fanoušek zjistil moje telefonní číslo ? Ale to je blbost včera večer jsem byl jen s Tomem, počkat s Tomem ? Celou cestu jsem přemýšlel kdo by to mohl být, konečně jsem došel do studia, vstoupil jsem do dveří viděl naší šedou pohovku, skočil jsem na ní, začal jsem přemýšlet o té správě, dlouho jsem se nemohl zbavit toho že to byl jen omyl ale ? Kdo by si dával skryté číslo ? Najednou ně napadlo to s tím Tomem, přemýšlel jsem nad tím dlouho, než mě vyrušila správa od gejmra "Tak, já mužů jít točit." moc jsem nepřemýšlel a hned odpověděl " okej, sraz na teamspeaku ?" "OK" došel jsem k počítači, zapnul jsem ho, připojil jsem se na teamspeak ke mě na kanál jsem natočili hiden and seek a ke gejmrovy FutureCraft u poslední scénky ve videu "Takže doufám že se vám tohle video líbilo a pokud jo můžete dát like a stejně i tak přihlásit se k odběru u mě i u menta a můžete ještě kliknou na ten zvoneček a vlastně díky tomu budete získávat notifikace a upozornění vždy když vydá nové video třeba z FutureCraftu takže budeme rádi za odběr i za zvoneček takže balíček dva v jednom takže se mějte hezky a Ahoj" "Mějte se krásně a čau " Asi nějak takhle bylo ukončené video hned potom co Gejmr ukončil nahrávání na mě vyhrkl "jsi v pohodě ?" "noooo" "Takže nejsi ! Co se děje" "Ale, nic" "Honzo, znám tě dlouho, poznám když nejsi v pohodě. Co se děje ?" "Noo, poslední dva dny se mi zdají věci co už se stali třeba utubering, prostě akce kde jsem byl s Tomem a Radym, furt se mi to přehrává ve snech v jednom jsem viděl jsem všechno co se tam stalo i to co jsem vidět nemohl třeba to že se mi rady koukal na zadek nebo, to že tom tam byl sám v rohu smutný, potom jsem se probudil. Byl jsem z toho jelen nevěděl jsem co ji to chtělo ukázat" " zajímavé rad bych ti pomohl ale no, nevím jak promiň" "v pohodě jsem rad že se to někdo dozvěděl a nemusím to držet v sobě " nastalo trapné ticho, zlomil jsem ho " gejmřeji, viděl si video co jsem točil s Tomem ?" "Ano, chtěl jsem se tě zeptat kde ? Byl tom ? Na konci" "No o tom jsem chtěl mluvit, koukal jsem na to video, když Tomáš odešel tam je normálně střih ale dokud tam nebyl tak tam bylo vidět že se noooo mu postavil " "nezdálo se ti to jen ?" " noo, jako jednu dobu jsem si to myslel, ale někdy mám pocit že k němu cítím něco víc než obyčejné přátelství" "em, neměl bych ti to sice říkat, ale rady mi řekl něco podobné co ty " " počkat to fakt ?" " Ano! I o těch snech, ale vždy to měřilo víc k tobě než Tomovi" "záhada" gejmr dlouho nemluvil a najednou slyším že to gejmrovi spadlo odpojil jsem se, a šel pomalé domů, šel jsem tak zamýšleně, že jsem nepotřeboval ani sluchátka zničeno nic slyším "Honzoooo" zastavil jsem se, pribehla ke mě moje bývalá přítelkyně s kterou se proste nechci bavit, a zrovna ted...povídali jsem si dlouho ale byla hrozně milá co u ni není normální a zničeho nic se zeptala " už sis našel nějakou "Mentovkyni" nebo snad mentovce?" překvapeně jsem se zeptal "proč ? Neviděli jsem se hrozné dlouho a najednou se mě zeptáš na věc do které ti nic není" Hodně rychle jsem odešel, nemam rad lidi co lžou a podvádí, když ji vidím mám chuť ji jednu vrazit ale... Je to slečna. Došel jsem domů naštvaný a s přemýšlející náladou , vzal jsem si suchý rohlík a šel spát.
Tak a to je konec druhé části, pokud se vám fanfikce zatím líbí dejte"like" pokud mate návrhy na vylepšení, pište.😍 Budu ráda. 😃
ČTEŠ
Love story by MenT crewcrew 15+
FanfictionZnají se už dlouho. Přátele, kteří spolu natáčejí videa a baví se spolu tak dlouho, že by mezi nimi bylo i něco víc než jen obyčejné přátelství...