Pohled Radyho: Za dva dny je utubering těším se, aspoň se od reagují. Je 8. hodin ráno a na ještě v posteli, ach ta lenost je zlá věc. Pipl mi mobil byl to messenger psal mi to " Myslím že víš co se včera stalo, takže jsem v pohodě měli by mě dneska pustit" " em, o čem to mluvíš? Nic nevím" evidentně dlouho přemýšlel ale odepsal "no, včera se mi udělalo kapku blbě, naštěstí byl v kanceláři Honza takže zavolal záchranou službu a nechali si mě tam přes noc" "Aha, to jsem nevěděl, a už si v pohodě? " na to mi nic nepodepsal vylezl jsem z postele a šel jsem se převléct protože v pyžamu bych asi do kanceláře nešel.
Pohled Toma: v průběhu toho co jsem chtěl odepsat radymu přišla sestřička, dala mi nějaké papíry na podepsání a šel jsem domů. Teda domu jsem nešel, šel jsem rovnu do kanceláře, po cestě jsem potkal par fanoušků dal jsem nějaký ten podpis a fotku. Když už zamnou dlouho nešel žádný fanoušek uvědomil jsem si ze Honza asi radymu neřekl co se stalo, tak je to nějak v pohodě nemusí vědět vše. Došel jsem do kanceláře otevřel jsem dveře viděl jsem naší šedou pohovku a v ten moment to na mě všechno padlo otázky typu co když jsem mu to neřekl moc jsem si toho ze včera nepamatoval, co když mě nemá rád ? Co když ... Otázek mám mnoho ale odpověď žádnou slzy začali téct proudem slyšel jsem klapnout dveře chtěl jsem zastavit pláč.Pohled Radyho: Když jsem přišel do kanceláře jediný kdo tam byl jen Tom měl zapnutou televizi a měl opřenou ruku tak abych mu neviděl to obličeje, sedl jsem si vedle něj a řekl jen "Ahoj" odpověděl mi tak jako divné"co se děje" "Ale nic." "Tome, něco se děje" " ne" odpovídal krátkýma slovama to je v celku divné, on je vždy upovídaný a dneska začal jsem ho překecávat aby se svěřil.. Protože nejhorší je držet to v sobě... Na konec to ale vyklopil, to co jsem se dozvěděl. Upřímně ze začátku jsem mu moc nevěřil, v klidu jsem poslouchal a zjišťoval že Tom není takový jaký jsem si myslel. Milují jeho vyjadřování, je úplně 'úžasný Počkat! Asi mi hráblo proč ? Přemýšlím nad takovou blbosti ? Raději ho jdu dále vnímat zničeno nic slyším " no, a to je vše" "Aha" nic jiného jsem ze sebe nedostal byl jsem překvapený... "Tome? Jak dlouho to víš?" " od doby co ho znám, držím to v sobě dlouho" " aha, no nic jdu stříhat to video pro Honzu" chtěl jsem natočit video ale neměl jsem na to. V půlce stříhání ke mě přišel Tom chtěl asi něco říct nic neřekl otočil se, dělal jsem ze jsem ho neviděl a pokračoval, do stříhal jsem a šel jsem zpátky na intr.
Pohled Menta : Sice jsem radymu řekl že si něco potřebují vyřídit ale, bylo to kapku jinak vyřídil jsem si vše co jsem potřeboval a mohl bych jít do kanceláře ale, já šel domů musel jsem přemýšlet nad tím Tomem. Já k němu asi necítím to co on ke mě ale nechci mu zlomit srdce, šel jsem ven sednout si abych mel krásný výhled na Pardubice a mohl v klidu přemýšlet.
Sice jsem potkal pár fanoušků ale, byl jsem za ně rád aspoň na chvilku jsem dokázal myslet na něco jiného. Přemýšlení jsem si užil dlouho, po čase jsem se zvedl a šel domů po cestě jsem potkal tu holku ale neměl jsem nějak náladu přemýšlet nad ní.
Tak a to je konec páte části, pokud se vám fanfikce zatím líbí dejte"like" pokud mate návrhy na vylepšení, pište.😍 Budu ráda. 😃 á, omlouvám se že je tahle část trošku kratší .
ČTEŠ
Love story by MenT crewcrew 15+
FanfictionZnají se už dlouho. Přátele, kteří spolu natáčejí videa a baví se spolu tak dlouho, že by mezi nimi bylo i něco víc než jen obyčejné přátelství...