Part 1

272 8 3
                                    

Ο ήλιος που εισβάλει από το παράθυρό μου και η υπερβολική ζέστη με κάνουν για μια ακόμη φορά να ξυπνήσω. Αρπάζω το κινητό μου και τσεκάρω την ώρα 2:20 , και νωρίς θα το έλεγες για τα δικά μου δεδομένα σκέφτομαι ενώ στο μυαλό μου έρχονται οι χτεσινές μου ανακαλύψεις στο instagram .

Ανοίγω το messenger μου .

(9 μυνήματα)

Γουρλώνω τα μάτια μου ,θα με σκοτώσει η Νικόλ σκέφτομαι ενώ δίπλα από το όνομά της βλέπω τον αριθμό (6) που είναι τα μηνύματα που έχει στείλει.


-'Νικολετα Μκ' 10:30

''καλημεεραααα'
 είναι το πρώτο της μήνυμα. Είναι τρελή ποιός ξυπνάει τόσο νωρίς λέω στον εαυτό μου.

Τα υπόλοιπα μηνύματα που ακολουθούν είναι τύπου
''ξυπναααα

'ξυπνααααα μωρή'

''ξυπνααα ρε ηλίθιο''
''στις 6 έχουμε πει θα βγούμε , άμα δεν είσαι έτοιμη θα σε βγάλω και με τις πιτζάμες''

Μπορώ να πω ότι εχω πανικοβληθεί , το είχα ξεχάσει.
Της στέλνω με screenshot το προφίλ του και της τονίζω ότι δεν ευθύνομαι για την σίγουρη σημερινή  μου αργοπορία

-'Νικολέτα Μκ' 

''Έβελιν τον ξέρω αυτόν , ποιός δεν τον ξέρει βασικα''
''οπα τι λες τι έκανες με την ζωή σου χτές το βραδυ''

''σκάσε να ετοιμαστώ '' της στέλνω και παρατάω το κινητό μου στο γραφείο.
 

[...]

Έχω βγεί εδώ και σχεδόν 20 λεπτά από το μπάνιο .

''Τι θα βάλω, τιι θα βάλωω''
Μονολογώ επίσης εδώ και κανά τέταρτο.

Καταλήγω σε ένα μαύρο απλό συνολάκι , σορτσάκι πάντα . Εδώ στον Βόλο έχει ίσα με 40 βαθμούς 3 μέρες τωρα.  Ταυτόχρονα ξεκινάω να χτενίζω τα μαύρα μαλλιά μου ενώ αποφασίζω να δυναμώσω κατά πολύ την μουσική στο λαπτοπ μου χωρίς πραγματικά να υπολογίζω την ώρα .

''Στις 6μισή στο άγαλμα στο λιμάνι '' βλέπω στην οθόνη του κινητού μου.

Η ώρα ήδη 4. 

''Ούτε μισό κραγιόν δεν προλαβαίνω να βάλω '' της λέω και αυτήν αρχίζει να γελάει και να με διαολοστέλνει με μηνύματα του τύπου ''τέλειωνε ηλίθια τέλειωνε''

Το τραβάω σκριν και το προσθέτω στο insta story μου γράφοντας ''αγάπη μεγάλη"
Εννοείται που πάμε χωρίς ίνστα στόρυ.

[...]

''Σώνεις?'' ξαναστέλνει η Νικόλ

Θεέ μου θα με βρίσει άσχημα λέω ενώ εγώ τώρα ξεκίνησα να ντύνομαι.
''Ναι ναι '' απαντώ και αρπάζω το κινητό. Αν με έβλεπε κάποιος τώρα θα με περνούσε άνετα για καμιά τρελή

''έφτασα '' βλέπω και δεν το πατάω καν . Βάζω τα ακουστικά μου πατάω το '' There's nothing holding me back - Shawn Mendes'' και περπατάω σε γρήγορου ρυθμούς . Θα μπορούσα άνετα να τραγουδάω πάντως  αν δεν υπήρχε κόσμος ή λες να ακούει τέτοια μουσική .

 Είναι καποιες απο τις άκυρες σκέψεις μου μέχρι μου βλέπω την Νικόλ να με κοιτάει εκνευρισμένη.


''Καλώς τα μάτια μας τα δυό'' μου λέει . Θα φάω ξύλο απο αυτήν σήμερα.

''Αχου σε , πάμε να πάρουμε καφέ '' της λέω και βλέπω πως συμφωνεί

Ενώ περπατάμε αποφασίζω να δω τις προβολές του στόρυ μου.
 

(129) Βλέπω . Χμ εντάξει πάμε λέω .

''πας καλά μιλάς και μόνη τώρα?'' λεει η νικόλ ενώ πληρώνει τους καφέδες μας.


Τσεκάρω το προφίλ του τιποτα καινουριο. Αμαν βρε παιδί μου δώσε ενα σημάδι ζωης ΚΑΤΙ.

''ρε μαλάκα θα μου πείς τι έχεις πάθει? και τέλος πάντων πάρε τον καφέ σου από εδω''
τσιρίζει η αλλη.

''Ολα είναι πολύ καλά'' απαντώ ενώ κατευθυνόμαστε στο πάρκο διότι λίγη ησυχία  , και ειδικά στον Βόλο ποτέ δεν έβλαψε κανέναν.





>>Hallooo halloooo , Αυτό είναι το πρώτο παρτ. Ισως λιγο μικροο ξέρω αλλα δεν ηθελα να μπω στο ψητο και να σας το αφησω μισο απο το πρωτο κιολας παρτ (θα το κανω αργοοτερα ομως μπαχαχαχα) . Να κάνετε rate για να ανεβαίνει η ιστορίααα σιγα σιγα και να εχουμε και παραπαανω προβολες.


Αυτααα . <3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 10, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

❥ Addicted to youWhere stories live. Discover now