Στο 31ο Κεφάλαιο...
"Η παρέα σας, ήδη σας περιμένει, Υψηλοτάτη." είπε με σπαστή προφορά η μεγαλύτερη γυναίκα και μου άνοιξε την πόρτα.
Οι άντρες έβαλαν μέσα τα πράγματά μου και μου έκαναν χώρο για να περάσω.
Τους ευχαρίστησα και μπήκα.
Άρχισα να ψάχνω για την Ίβι, που μάλλον με περίμενε στο δωμάτιό μου, κατά τα λεγόμενα της γυναίκας.
Είδα μια κίνηση στο μπαλκόνι και με έκφραση ανακούφισης που θα έβλεπα την ξαδέρφη μου μετά από μια τόσο δύσκολη μέρα, έσυρα τη πόρτα και βγήκα έξω.
Το χαμόγελό μου έσβησε και αντικαταστάθηκε με μια έκφραση τρόμου.
"Τι κάνεις εσύ εδώ;!"
~~~~~~
Ακούμπησα το χέρι μου στην πόρτα για να στηριχτώ, μετά από το σοκ που με τράνταξε ολόκληρη. Δεν μπορούσα να πιστέψω στα μάτια μου. Δεν υπήρχε κάποια λογική εξήγηση για αυτό που έβλεπα.
"Εγώ τι κάνω εδώ; Αυτό είναι το δωμάτιό μου! Εσύ τι κάνεις εδώ!" είπε έντονα ο Νικ, επαναφέροντάς με στην πραγματικότητα. Φαινόταν έξαλλος.
"Μάλλον, θα έχει γίνει κάποιο λάθος! Άλλα η γυναίκα είπε ότι η παρέα μου με περιμένει." συνειδητοποίησα μπερδεμένη. "Προφανώς, παρεξήγησε..."
"Προφανώς." είπε εκείνος και σταύρωσε τα χέρια στο στήθος του. "Θα πάρω τα πράγματά μου και θα ζητήσω κάποιο άλλο δωμάτιο."
Πήγε να με προσπεράσει, όμως κράτησα το χέρι του σταματώντας τον. Με κοίταξε άγρια και τίναξε το χέρι του.
"Θα φύγω εγώ. Εξάλλου, εσύ ήρθες πρώτος." είπα τελικά, αφού κατάφερα να ανασάνω. Εκείνος ξεφύσησε ενοχλημένος.
Έμεινα ακίνητη, καθώς δεν ένιωθα τα πόδια μου, μέχρι που πάλι η φωνή του με ξύπνησε.
"Αν είναι να κάτσεις εδώ μαρμαρωμένη, καλύτερα να πάω εγώ." είπε και κατευθύνθηκε προς την ντουλάπα, όμως πριν προλάβει να βγει με τα πράγματά του, εγώ είχα ήδη πάρει τις βαλίτσες μου και βγήκα έξω.
YOU ARE READING
The Crown~Bonus&Extras
RomanceΈξτρα σκηνές από την ιστορία μου The Crown, δεύτερο βιβλίο της σειράς The Heir/Η Διάδοχος. *Καλύτερα να το διαβάσετε αφού έχετε διαβάσει και το 31ο Κεφάλαιο του The Crown, για να καταλάβετε την ροή των γεγονότων.