Bonus 3

359 42 0
                                    


Ο Νίκολας μου ανοίγει την πόρτα του δωματίου και μπαίνω μέσα, βγάζοντας όσο πιο γρήγορα μπορούσα τα παπούτσια μου, που με πέθαιναν

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ο Νίκολας μου ανοίγει την πόρτα του δωματίου και μπαίνω μέσα, βγάζοντας όσο πιο γρήγορα μπορούσα τα παπούτσια μου, που με πέθαιναν. Τα παράτησα στο πάτωμα και έπιασα τις πιτζάμες μου, που είχα αφήσει πάνω στο κρεβάτι.

"Μπορείς να μου το ανοίξεις;" ρώτησα, ενώ τα μάτια μου έκλειναν από την κούραση. Εκείνος, με γρήγορες κινήσεις μου κατέβασε το φερμουάρ, ακουμπώντας ελαφρά με τις κλειδώσεις του το δέρμα μου. Ένιωσα ένα ρεύμα να διαπερνά το σώμα μου, όμως το ξεπέρασα σύντομα.

"Ευχαριστώ." μουρμούρισα και μπήκα στο μπάνιο.

Άφησα το φόρεμα να πέσει στο πάτωμα, και αφού ξεντύθηκα εντελώς, μπήκα στη ντουζιέρα. Άφησα το ζεστό νερό να τρέξει στο σώμα μου, για να χαλαρώσουν οι μυς μου.

Καθώς σαπούνιζα το σώμα μου, το μάτι μου έπιασε μια κίνηση πίσω από το θαμπό τζάμι. Έντρομη, έκρυψα όσο μπορούσα τη γύμνια με τα χέρια μου.

"Νικ! Βγες έξω!" φώναξα. Κανένας δεν απάντησε... Καμία κίνηση. "Είναι κανείς εκεί;"

Ηρέμησε, Αμέλια... Ιδέα σου θα είναι.

Συνεχίζω το ντους μου, με την πλάτη γυρισμένη στο τζάμι της ντουζιέρας.

Ακούω ένα χτύπημα και μετά, αντικείμενα να πέφτουν στο πάτωμα και να σπάνε.

Πλέον, έτρεμα ολόκληρη, παρά το γεγονός πως το ντους είχε μετατραπεί σε σάουνα. Για μια ακόμη φορά, η σκιά διέσχισε το μπάνιο. Ήμουν εκτεθειμένη και δεν μπορούα να κάνω πολλά, πέρα από το να ουρλιάξω.

Άκουσα την πόρτα του μπάνιου να ανοίγει απότομα και κόλλησα στο τοίχωμα της ντουζιέρας.

Ακούστηκαν μερικά χτυπήματα και τέλος, ένα παράθυρο που κλείνει.

"Ποιος είναι;" φώναξα απελπισμένα.

"Εγώ είμαι." είπε καθησυχαστικά ο Νικ και πήρα μια έκφραση ανακούφισης.

"Τι έγινε;" ρώτησα.

The Crown~Bonus&ExtrasWhere stories live. Discover now