De meiden waren in de stad en Diana ging even wat halen maar toen liep Ryan weer tegen haar op en dit keer viel ze wat harder. 'Sukkel kun je nooit uitkijken ik liep hier ook' zei Diana. 'Sorry ik zag je niet kan ik nu wel iets voor je doen'. 'Nee ga weg ik wil niks met jou te maken hebben snap dat dan een keer'! 'Sorry hier ik help je wel'. 'Nee dankje'. En ze stond zelf op en liep naar haar vriendinnen en ze vertelde ze wat er gebeurt was. 'Echt liep hij nog een keer tegen je op' zei Melanie. Is een andere vriendin. 'Ja hij deed het weer geen idee waarom'. 'Misschien vind hij je leuk en jij vind jij hem leuk'? 'Eerlijk'? Vroeg Melanie. 'Heel stiekem wel maar dat hoeft hij niet te weten hij ziet me waarschijnlijk toch niet staan'. In de tussen tijd bij Ryan en Tony. 'Ik liep weer tegen haar op maar ze kon tegen mijn charmes, ik weet echt niet wat ik moet doen'. 'Misschien moet je stoppen met haar omver te Lopen, en gewoon zeggen dat je haar leuk vind en met haar op date wilt'. 'Ja goed idee ik ga haar morgen vragen'! 'Goed zo ik moet gaan heb nog een afspraak zie je morgen'. 'Ja doei'. 'Doei'. In de tussen tijd zijn de meiden ook naar huis.
Bij Diana thuis. 'Heyy ik ben weer thuis ik ga huiswerk maken'! 'Oké schat'. Toen ik de trap op liep ging mijn telefoon af.
Het is een onbekend nummer.
Heyy Diana kun je morgen voor school begint bij de picknicktafel?
'Ik ken jou niet eerst je naam dan zie ik wel'.
Ik kan mijn naam niet onthullen als je het wilt weten moet je komen zie ik je dan?
'Oké als je een cadeau hebt kom ik'.
Oké ik neem er 1 mee zie je dan. Doei.
'Ja doei'.En ik sloot mijn telefoon af en ging door met mijn huiswerk totdat ik mijn naam hoorde. 'Diana'! 'Ja mam wat is er'? 'Kom je eten'. 'Ja ik kom er aan'. In de tussen tijd bij Ryan. 'Hey ik ben thuis', riep Tony. 'Hoi waar kom jij vandaan'?
'Gewoon ff iets regelen'. 'Oke'.En wie zou die sms'jes naar Diana hebben gestuurd heb dan nog heel ff geduld in het volgende hoofdstuk weet je het.
Sorry voor het korte hoofdstuk volgende word wat langer.
JE LEEST
The boy's Dream
RomanceHet gaat over een jongen die een super leuk meisje tegen komt. Maar hij heeft zelf ontzettende problemen en neemt toch een relatie. Maar op een duur kan hij het niet meer aan en maakt het uit. Het meisje gaat door met haar leven maar hij blijft maar...