Το επομενο πρωι
Συκωθηκα τρεχοντας απο το κρεβατι και πηγα στην τουαλετα.Μου ερχοντουσαν αναγουλες και εκανα να φανταστητε εμετο.Για ποιον λογο;Λετε να εφαγα κατι χθες που με πειραξε,ή...Οχι με την καμοια.Το ξερω δεν πηραμε προφυλαξεις αλλα ο Χαρη μου διαβεβαιωσε (το σκοτωσα;))οτι αυτο δεν προκειτε να γινει.Δεν γιναται!
Κατα την διαρκεια που ημουν σκημενη στην λεκανη της τουαλετας νιωθω ενα χερι να μου κραταει τα μαλλια και το αλλο την πλατη μου.
"Εισαι νταξη"μου λεει.
"Ναι απλα κατι με πειραξε απο χθες το βραδυ και-"
"Ενταξη δεν πειραζει"μου λεει και με περνει αγκαλια.
"Νταξη βγες τωρα εξω να πλυθω σε παρακαλω"ειπα και εφυγε αμεσως.
Επλεινα τα δοντια μου και κατεβηκα κατω με πρωινο.Με περιμενε ο Χαρη στην κουζινα.Κατι εφτιαχνε εκει και μυριζε απιστευτα.
Αυτο με την αναγουλα δεν το εχω ξεχασει.Θα παρω την Ντεμπορα τηλεφωνο μετα να μου φερει κανενα τεστ.Ασχετο αλλα με την Ντεμπορα εχουμε δεθει πολυ.Εχω καιρο να παω σχολειο να την δω αλλα με περνει συνεχεια τηλεφωνο.Της εχω πει οτι μενω με τον Χαρη.
Μπορω να πω οτι αμα βγει θετικο σιγουρα θελω να το κρατησω.Δεν με νοιαζει τι θα πει ο Χαρη.Φοβαμε μην φυγει και με παρατησει.Αυτο φοβαμε.
"Ηρθες μωρο μου"μου ειπε και μου εδωσε ενα φυλι στα χειλη.
"Ναι"του ειπα και του χαμογελασα.
"Ενταξη τωρα περασε;"
"Ναι ειμαι μια χαρα"ειπα και αμεσως χτυπαει η πορτα.
"Παω να ανοιξω"μου λεει και αφηνει αυτο που κανει και παει στην πορτα.
Την ανοιγει και βλεπω μια κοπελα ετσι ξανθια ,με πρασινα ματια.Ομορφη κοπελα δεν μπορω να πω αλλα τι θελει εδω;
Harrys pov'
Ανογω την πορτα και το πρωτο πραγμα που βλεπω ειναι η Αθηνα.Η Αθηνα;;;;;τι στο διαολο κανει εδω;
Με την Αθηνα εχουμε χωρισει εδω και εδω και 4μηνες.Πυστεψε οτι την απατισα.Οχι μην νομιζετε δεν το εκανα!Απλα ημουν μεθυσμενος.Καλα να μην τα πολυλογο με εδιωξε και τις ειπα οτι αμα φυγω δεν θα ξαναγυρισω .Και ετσι εγινε.Τωρα τι θελει αυτη εδω;;
"Γεια σου Χαρουλι"
"Τι στο διολο θες;"
"Εγω πρεπει να ειμαι νευριασμενη μαζι σου οχι εσυ με μενα"
"Τι θες εδω γαμω;"
"Θελω να σου πω κατι πολυ συμαντικο,να περασω;"
"Φυσικα και οχι,πες τι θες και φυγε"
"Χαρη ειμαι εγκυος στο παιδι σου"
Οταν ειπε αυτο της εκλεισα την πορτα στα μουτρα και την ξανανοιξα.Αυτο δεν γινεται.Το καναμε αλλα πειραμε προφυλαξεις!!
"Μην λες μαλακιες,πες μου οτι ειναι ψεματα!"
"Φυσικα ρε βλακα σιγα μην κρατουσα το παιδι ενος αποτυχιμενου"
"Ουφφ Χριστε μου"
Η Σιλια δεν ακουσε τιποτα ειναι στην κουζινα.Ευτηχως γιατι δεν ξερω ουτε εγω τι θα γινοταν.
"Και τι δουλεια θες εδω"
"Απλα ,μας επιτεθηκαν!"
"Οι..."
"Ναι οι λυκοι"
"Και τι θες απο μενα"
"Σκοτωσαν τους περισσοτερους και .."
"Και χεστηκα"της ειπα και της εκλεισα την πορτα στα μουτρα.
Πυστευω πως εφυγε.
"Ποιος ηταν"
"Μια παλια φιλη,πρεπει να φυγω χθες ο Ζειν μου ειπε για μια δουλεια."
"Καλα θα αργησεις;"
"Οχι σε κανα δυο ωριτσες θα ειμαι εδω"
"Καλα"μου ειπε και τις εδωσα ενα φυλι.
Σιλιας πον'
Ανοιξε την πορτα και εφυγε.Αμεσως πηγα και πηρα τηλεφωνο την Ντεμπ.
"Ελα Ντεμπ"
"Ελα κουκλα μου"
"Σε χρηαζομαι επιγοντος"
"Τι εγινε;"
"Θελω ενα τεστ"
"Τι τεστ,προετιμασιας για το διαγωνισμα;"
"Οχι μωρη,εγκυμοσινης"
"Τιιιιιι;;;;;"
"Δεν ειναι σιγουρο."
"Στον Χαρη ε;; περιμενε ερχομαι"
"Ναι φερε δυο τρεια εε;;"
"Ναι μωρο μου ναι"
Το εκλεισε και πηγα να ντυιω μην με δει με τις μπιτζαμες.
Μετα το τεστ
Τα δυο τεστ εγιναν για συγουρια.Και το αποτελεσμα ηταν....
Τελος και για σημερα.Σορρυ παιδια αλλα δεν εχω και πολυ χρονο να βαζω καθημαρινα.Θα προσπαθησω παντως.
Αα και τι θελετε να ειναι το αποτελεσμα;;θετικο η αρνητικο;;Περιμενω απαντηση.
Ευχαριστω πολυ!!
YOU ARE READING
Me and a Vampire
Vampire(H.S)Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΜΕΝΗ!!!! Η Σιλια ειναι ενα 17χρονο κοριτσι που ζει στο Λονδινο με την αγαπημενη της θεια.Περναει δυσκολες μερες εξετιας ενος αγοριου που ειναι βαμπιρ(H.S) και της παρεας του.