Той ме изпрати до вкъщи като искаше да ме целуне, но майка ми излезе от къщи и го спря. Тя крещеше и викаше за помощ и двамата влязохме в къщи и видяхме татко да лежи на пода целия в кръв с прерязано гърло.
-Мамо какво се е случило? -крещях и плаках докато Тае ме оспокояваше.
-Прибрах се от работа и го намерих паднал пред вратата целия в кръв. Моля ви помогнете ми да го откараме в болница. -за наше щастие Тае имаше шофьорска книжка. Взехме колата на татко и се качихме.В болницата
Приеха татко по спешност. Операцията беше много дълга около 6 часа. Доктора излезе от операционната:
-Няма опасност за животаму, но ако искате той да живее трябва да го откарате за лечение в Китай.
-Може ли да ми дадете телефон за връзка за да ви се обадя когато го обсъдим със сина ми.
-Да разбира се. Елате.
Мама взе телефона на доктора и се прибрахме вкъщи. Тае остана да спи в нас, защото вече беше около 24 часа и нямаше как аз да го пусна да се прибира сам в тази тъмотия. Приготвих ме му гостната стая. На вечерях ме се и легнах ме да спим всички уморени от тежкия ден.Гл. Тае
Аз не можех да заспя при мисълта, че любимия ми спи в другата стая до моята. Почукването на вратата прекъсна мислите ми.
-Тае аз съм спиш ли. -чу се прекрасния глас на Джънкук
-Не, не спя влез. -той отвори врата. Беше по тениска, която му стигаше со коленете и боксерки. Ооо толкова е възбуждащ
-Защо не спиш? -попитах го аз.
-Ами незнам не мога да заспя. А ти? -ами сега, какво да измисля немога да му кажа истината, а и телевизора не беше пуснат за да излъжа, че гледам нещо.
-Ами мислех си за училище. Как ни остават 5 дена и край на мъчението.
-Да така е. -съгласи се той.
-Ела седни на леглото не стой прав на вратата. -той влезе плахо.
-Искаш ли да гледаме някой филм?-попитах го.
-Добре "Saw" как е?- предложи той.
-Супер това е любимия ми филм.
-И на мен обожавам го.Гл. Джънкук
Бях седнал на леглото в опасна близост до Тае това ме накара да се почуствам странно. Той забеляза че съм не спокоен и преметна ръката си през рамото ми, като ме придърпа още по близо до него. Филмът беше много интересен и на някои сцени ме побиваха тръпки, но това че Тае беше до мен ме оспокояваше и съм заспал по време на филма.~на сутринта~
Събудих се върху гърдите на Тае това за момент ме стресна, но набързо си припомних красивата вечер снощи. Започнах да оглеждам тялото му беше толкова красив и тази разрошена коса. И ето пак онова чуство нямам думи да го опиша беше доста приятно. Събуди се, а аз затворих бързо очи за да не се издавам, че ми е приятно.
Гл. Тае
Толкова е красив докато спи и как се е сгушил в мен. Влудяващо е да го гледам така толкова е възбуждащ. Куки отвори сънените си очички, а аз не спирах да го гледам.
-Тае, добро утро. Трябва да ставаме ще закъснеем за училище. -прошепна той с тихото сънено гласче.
-Оф, вярно трябва да ставаме вече.
Облякохме се и тръгнахме за училище по пътя срещнахме Джимин, който само мърмореше че сме закъснели и учителката щяла да ни пише отсъствуя как сме няма ли да завършим и хиляди други глупости. А на мен как не ми се ставаше така хубаво си седяхме в къщата на Куки. Стигнахме на време за училище. Всичко премина добре освен, че ходих два пъти през часа до тоалетните за да се оправя, защото бях адски надървен.
YOU ARE READING
The Begin
RomanceМоже ли една целувка да бъде началото на нещо голямо, на нещо ново, на нещо грандиозно?😱😱😱 Ще разберете ако следите историята ми. 😘 Герои: Taehyung - 18 години Jungkook -17 години Jimin -18 години Suga -20 години Rap Monster -21 години Jin -2...