9.rész

65 0 3
                                    

Reggel 8 óra körűl lehet,  Myke mellkasán ébredtem  igazán boldog vagyok felemelő érzés talán együtt vagyunk? Vagy csak baratok ? Nagyooon jo baratok? Vagy csak össze zavarodott ? Nem tudom de félek hogy ez csak egy álom egy gyönyörű álom... amiből nemsokára fel ébredek és újra egy unalmas hétköznapi lány leszek akinek se barátja, se barátnője akivel megbeszélhetek mindent, és még ezek utan családom sincs.
Myke kinyitotta szemeit azokat a gyönyörű tengerkék csillogó szemeit, haja kócos de igy is eszméletlenűl jol néz ki..
•jó reggelt Molly
*jó reggelt Myke
Megcsókolt és most újra álom vilagban érzem magam.
•jól aludtal ??
*igen nagyon nagyon jol te hogy aludtál?
•én is  jol sőtt ilyen jol még soha nem aludtam
Egy kis szemezés után adott egy szájra puszit majd felállt le ment a tóhoz és megmosakodni én is követtem lassan bele mentem a hideg vízbe és elfordúlva le vettem a pólómat éreztem a tekintetét nagyon is tudtam hogy engem néz.
Egy másodpercen belűl a derekamon éreztem  a kezét magafelé fordított és mélyen a szemembe nézett: • szeretlek Molly
                                  * én is szeretlek Myke
Ott áltunk fél pucéran egy szál melltartóba egymást nézve az én agyam pedig azon jár hogy mi lesz ha haza megyünk ? Én egyetemre megyek tanúlni vele mi lesz? Mivan ha nem fog keresni ? De inkabb ezen nem is rágódok élem a pillanatot Myke apró puszikat adott a számra és az arcomra majd hosszú csókba kezdünk.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 10, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Második esély Where stories live. Discover now