5.rész

78 2 3
                                    

Kb már délután 5 óra lehetett és még mindig az erdőben gyalogolunk és semmi hír nincs anyám felől, mikor Myke talált valamit egy fán ,egy fekete fehér sál volt ahogy jobban megnéztem eszembe jutott hogy ezt a sálat én és az unoka tesom egyutt vettük anya névnapjára ezelőtt 5 évvel . Rettentően meg örültem hogy végre van valami nyom és nagy erővel neki vágtam az útnak mikor Myke elkapta a karom és vissza húzott hogy itt le kell táboroznunk kell az energia holnapra is ! Egyből elrántottam a karom és idegesen megmondtam hogy en nem pihenek en megyek tovább! Erre ő vissza vágta hogy rendben akkor menj én pihenek , csúnyán rá néztem és elsétáltam ,mikor már kezdett be sötétedni kezdtem be parázni hogy, mivan ha eltévedtem vagy , ha megtámad valami vadállat és még az idő is kezdett lehűlni ...király! Eszembe jutott hogy van nallam egy kapucnis pulóver de ez csak azon segített h nem fáztam annyira , jobban féltem most mint bármikor ,teljesen besötétedett az orromig is alig láttam el félelmetes hangokat hallottam , éreztem hogy van itt valami de hála az égnek csak egy kis mókus volt a mobilom vakujával világítottam mivel minden felszerelés Mykenál volt. Le űltem egy fa tövében hogy ott kívárom a reggelt csak hogy újabb hangokat hallottam de ez mar nem mókus és nem is kis állat. Egyre közelebb halottam a lépteket az avar ropogását ahogy lépked! A szívem majd ki ugrik a helyéről mikor a telefon vakujával világítok és megláttam Mykeot . Rémült fejet vágtam de remelem ő nem vette eszre rajtam .
Elkezdett hangosan kacagni és gúnyosan megfogta az arcom és mondta:•mi az bogárkám nem csak félsz egyedűl ?
-*én? Dehogy félek sőtt most akartam tovább menni...
- •Jaa Perszee ..biztos ugy van
- *Ja igy van és valójában te mit is keresel itt ? Tudtommal te pihengetsz.
-•ooo túlságosan sajnaltalak hogy mennyire félhetsz egyedűl .
-*Hahaa vagy csak hiányoztam már neked

Erre már semmit se válaszolt csak némán állt elottem majd megszólalt •pihenjunk bogárkám
Előhúzta a táskájából a sátrat és seperc alatt ossze rakta. Be másztam a sátorba és egyből lefekudtem nem telt bele 5 perc már aludtam is.

Második esély Where stories live. Discover now