Self-shipy: Bobby, Sakuma i Midorikawa

313 29 43
                                    

Następni w kolejce są Tachimukai, Hiroto i Nathan.

Bobby

💜 Poznaliście się, gdy Twoja mama kazała ci iść po ciasto do swojej przyjaciółki. Kiedy tam dotarłaś, okazało się, że pani nie ma w domu, a czekając aż wróci, miło spędziłaś czas z jej synem Bobby'm.

💜 Nie mogłaś uwierzyć, że przeniósł się do Twojej szkoły. Dzień po tym, jak przestał być szpiegiem Królewskich, wyznał ci uczucia, które odwzajemniłaś.

💜 Nie robi tego publicznie, ale gdy jesteście sami ciągle cię przytula, całuje i komplementuje, żebyś wiedziała jak mu na Tobie zależy.

💜 Kupił wam kubki z zdjęciem waszego pierwszego pocałunku.

💜 Często razem pieczecie różne ciastka i placki. Musisz przyznać, że ma talent po mamie. A skoro już mowa o rodzicach, którzy muszą pomagać dzieciom, to oni sprzątają potem kuchnie w której mąka jest dosłownie wszędzie.

💜 Ciągle kupuje ci jakieś drogie prezenty.

💜 Co tydzień zabiera cię w jakieś atrakcyjne miejsce, a w dodatku kupuje ci wtedy wszystko co chcesz.

💜 Z powodu twojego wzrostu nazywa cię "Mała".

💜 Jest zazdrosny, gdy widzi jak rozmawiasz z Eric'iem, a ty jesteś zazdrosna o Silvie.

💜 Czasami bywa nadopiekuńczy.

Sakuma

🌸 Poznaliście się, gdy pierwszego dnia w nowej szkole nie mogłaś znaleźć swojej klasy. Na szczęście pojawił się on, pomógł ci ją znaleźć i nawet usiadł obok ciebie.

🌸 Podczas dyskoteki walentynkowej wyznał ci miłość obok fontanny przed szkołą.

🌸 Gdy nie nauczysz się na sprawdzian, zamieniacie się kartkami i w końcu wychodzi na to, że on pisze obie.

🌸 Dokładnie nadzorujesz każdy jego trening, ponieważ nie chcesz, aby znowu używał zakazanych technik i martwisz się o niego.

🌸 Nie potrafi się oprzeć twoim "smutnym oczkom" (chyba każdy wie o co chodzi).

🌸 Na każdym meczu dopingujesz go najgłośniej ze wszystkich.

🌸 Nie mówił ci tego nigdy, ale czytał twój pamiętnik, aby mieć pewność, że nie wolisz Gendy.

🌸 Uważa, że jesteś nasłodszym stworzeniem na Ziemii.

🌸 Często czeszecie sobie nawzajem włosy, jesteście jedynymi osobami, które mogą ich dotykać.

🌸 Jesteś też jedną z niewielu osób, które widziały go bez opaski na oku.

Midorikawa

💚 Poznaliście się, gdy dołączyłaś do Aliea Akademii.

💚 Zachód słońca, rzeka przechodząca przez polane i mały drewniany mostek - w takim warunkach wyznał ci swoje uczucia.

💚 To strasznie urocze, jak o ciebie dba.

💚 Wasz pierwszy pocałunek odbył się po jego wygranym meczu.

💚 Pomaga ci w wielu wyborach, ponieważ ty nigdy nie możesz się na nic zdecydować.

💚 Często wspólnie wykonujecie różne challenge.

💚 Często oglądacie razem gwiazdy - pokazujecie sobie gwiazdozbiory i rozmyślacie nad tym, co można znaleźć daleko w kosmosie. To zdecydowanie wasze ulubione zajęcie.

💚 Często zabiera cię na lody, a ty specjalnie wybierasz takie, które wyglądają jak jego włosy.

💚 Lubi, gdy zasypiasz w jego ramionach - czuje wtedy, że naprawdę mu ufasz.

💚 Ma dość Hiroto, który wciąż pyta się kiedy będzie wasz pierwszy raz.

Wiem, trochę to mało urocze 😕
Nie miałam akurat zbytnio weny na takie słodkie sceny, a muszę to napisać, bo od wczoraj nie było żadnego zodiaka ;-;

Zodiaki Inazuma Eleven / Inazuma eleven go Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz