Self-shipy: Tachimukai, Hiroto i Nathan

315 28 4
                                    

Następni w kolejce to: Fudou i Tsunami (tylko ich dwóch, ponieważ nie chcę mieszać serii Go ze zwykłą).

Tachimukai:

💕 Poznaliście się, gdy pojechałaś na wakacje do cioci. Nie miałaś w tamtej okolicy znajomych, ale już drugiego dnia zagadał do ciebie jakiś chłopak.

💕 Przez następny miesiąc ciągle gdzieś razem wychodziliście. To był cudowny czas. Gdy musiałaś wrócić do domu, on wyznał ci miłość i utrzymywaliście kontakt przez internet.

💕 Piszecie ze sobą praktycznie cały czas, planując co będziecie razem robić w następne wakacje.

💕 Nie potrafisz wytrzymać choćby jednego dnia bez rozmowy przez telefon z nim, zresztą on także.

💕 Na następne wakacje planuje dla ciebie ogromną niespodziankę, ale nie powie co to.

💕 Boi się, że w swoim mieście zakochasz się w kimś, a z nim zerwiesz kontakt.

💕 Ciągle wysyła ci słodkie SMSy typu "Kocham cię księżniczko 💖".

💕 Często rano budzi cię, dzwoniąc do ciebie, bo zna twój talent do spóźniania się na lekcje.

💕 Codziennie, gdy tylko się obudzisz, piszę ci jeden powód, dla którego cię kocha.

Hiroto:

💎 Wracałaś z zakupów, gdy pękła ci torba i cała jej zawartość wyleciała na ziemię. Na szczęście czerwono-włosy chłopak pomógł ci zbierać, zanim ktoś coś rozdeptał.

💎 Zaczeliście coraz częściej na siebie wpadać, szczególnie w spożywczaku na rogu za Twoim domem (to był pomysł Haiss_ XD Ja się nie przyznaje). Po jakimś czasie zaprosił cię na spotkanie, a następnie wyznał miłość.

💎 Uwielbiasz stawiać mu włosy, jak on to nazywa, "na kosmite".

💎 Irytuje cię, że co druga dziewczyna, którą mijacie, się na niego gapi.

💎 Ciągle wołasz na niego "Kiyamuś", a on mści się zdrobnieniem twojego imienia.

💎 Nikomu tego nie mówi, ale świetnie radzi sobie w kuglarstwie. Robi pokazy tylko dla ciebie.

💎 Nie wiesz czemu, ale gdy tylko jesteś wtulona w chłopaka i on zaczyna cię głaskać po głowie, od razu usypiasz.

💎 Kochasz wpatrywać się w jego oczy. Według ciebie są niezwykłe i niepowtarzalne.

💎 Stał się twoim prywatnym fotografem.

Nathan:

💌 Poznaliście się przez internet, świetnie się dogadywaliście, a zdziwiliście się ogromnie, gdy okazało się, że mieszkcie w tym samym mieście .

💌 Coraz częściej się spotykaliście. Pewnego razu wyznał ci miłość.

💌 On jest tym, który nauczył cię grać w nogę.

💌 Często jak u niego jesteś, chodzisz w jego ubraniach, ponieważ według ciebie są wygodniejsze.

💌 Wie, że jesteś delikatna i robi wszystko, aby cię chronić.

💌 Gdy okazało się, że możesz być poważnie chora, ciągle wspierał cię i był z tobą. Na szczęście jesteś zdrowa.

💌 W weekendy robicie sobie maratony anime.

💌 Chłopak często zabiera cię na gofry, ponieważ "Lubi patrzeć na twój uśmiech", a jedząc je uśmiechasz się.

💌 Wiecznie musi ci pomagać z lekcjami, ponieważ nic nie rozumiesz.

Zaraz wstawię też Fudou i Tsunami'ego, bo mam już napisane.

Zodiaki Inazuma Eleven / Inazuma eleven go Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz