Pentru a nu mai ramane repetent ,Goe a fost des la Bucuresti de 10 mai impreuna cu mam mare ,mamitica si tanti Mita. Frumos gatite cete trei dame impreuna cu tanarul Goe asteptau trenul care trebuia sa-i duca la Bucuresti. In asteptarea trenului,Goe este neastamparat ,rade de mam-mare si mamitica ,spunandu-le ca sunt proaste si ca nu stiu vorbi .Ele vorbeau despre costumul ce-l pura baiatul .
Acesta avea un costum de marinar ,palarie de paie cu inscriptia pe panglica le Formidable ,sub care era pus biletul de calatorie. Intre timp a sosit trenul si cu totii s-au urcat in tren.Cucoanele intra in compartiment,trenul pleaca ,iar baiatul ramane pe coridor alaturi de barbati.Goe scoate capul pe fereastra,iar cand un tanar ii spune sa nu scoata capul ,el ii raspunde obraznic strambandu-se si scoate din nou capul pe ferestra . Deodata Goe incepe sa tipe ,bate din picioare,striga sa opreasca trenul ca-i zburase palaria in care avea biletul. Intre timp apare conductorul ,cucoanele prezinta biletele ,dar pentru Goe care nu avea bilet ,a trebuit sa-l mai plateasca o data pentru al nu da jos din tren la prima statie .Mamita il cearta pe Goe ,dar mam mare il trage spre ea si acesta cade lovindu-se cu nasul de clanta usii. Mam mare ii pune pe cap un beret si il scuipa sa nu-l deoache si Mamita ii scoate si ea din saculet o ciocolata pe care i-o da baiatului ,apoi acesta iese pe coridor .
Mai tarziu damele au vazut ca Goe nu mai este si l-au strigat ,iar aceste le-a raspuns din compartimentul unde nu intra decat o singura persoana.Vrand sa deschida usa au vazut ca era incuiata. Soseste si conductorul ca il elibereaza o data cu incasare biletului . Damele il saruta dulce iar mam mare iese pe culoar sa-l pazeasca pe Goe . Dintr-o neatentie a ei, baiatul trage semnalul de alarma iar trenul se opreste brusc .Era tras semnalul din vagonul unde zburase palaria ,dar mam mare dormea tinand pe Goe in brate .Nu se stia cine a tras . Trenul porneste din nou si ajunge la Bucuresti cu o intarziere de cateva minute.
Toata lumea coboara.Coboara si cele trei dame impreuna cu Goe , ii aseaza beretul pe cap,il scuipa sa nu-l deoache si se urca in trasura care ii duce spre oras.
YOU ARE READING
REZUMATE
Short StoryAICI GASITI REZUMATELE UNOR CARTI,POVESTIRI....IN LIMBA ROMANA SI ENGLEZA