Moda na to się chyba skończyła, tak mi się przynajmniej zdaje, bo od dość dawna przestałam śledzić ten temat
Ale o co tu chodzi?
Już tłumaczę!Chcielibyście, aby jakaś postać z twojej ulubionej gry/kreskówki/książki/filmu/anime/hoi wie co założyła sobie konto na jakimś portalu społecznościowym? Załóżmy, że jesteś fanem Undertale i chcesz aby coś takiego się zdarzyło. No problem! Wchodzisz na Wattpada i masz ogrom takich kont! Jednak jest jedno ,,ale"! Takie konta są chyba tylko z Sansami :')
Czemu Sansy? Ano bowiem Sansy to takie śmieszne i sexy szkielet hihi i no wiecie oni mają te te te takie super śmieszne słowne suchary np. czuję to w kościach haha XDDDDDDD.
A tak serio...
Sans od zawsze był faworyzowany (dla tych co nie wiedzą-wywyższany, bardziej lubiany itd.) w fandomie UT. Niski szkielet z nadwagą (chociaż z tym się nie zgadzam, bo to szkielet, więc jak może być gruby?) opowiadający strasznie suche żarty i gry słowne, leniwy, niechlujny, uzależniony od ketchupu-a mimo to posiada najwięcej fanów.W sumie Sans nie byłby aż tak popularny gdyby nie to, że ludzie zaczęli tworzyć różne AU z UT. Ludzie (choć nie wszyscy) reagowali mniej więcej tak widząc przykładowo te AU:
•Underfell- ,,ale ten Fell!Sans jest biedny! Napewno się tnie i ma depresję (bo tak uważa sporo fanów tego AU) :'(((((("
•Underswap- ,,aaaaw Blueberry jest taki słooooodki :333333333 ❤❤❤"
•Outertale- ,,wow! Ten Outer!Sans ma super wygląd! *^*"Warto też wspomnieć o AU gdzie jest TYLKO Sans, np. Inktale, Dreamtale, bądź ewentualnie jeszcze Papyrus, np. Dusttale. Jest też Errortale, gdzie jest Error (Sans), Papyrus i Undyne, ale o tej ostatniej dwójce raczej mało osób słyszało. Shipy Sansów, ich shipchildy, a także shipy i shipchildy shipchildów (dobrze to odmieniłam? xD) też są strasznie popularne. Same shipchildy też zazwyczaj wyglądają jak Sansy, np. Goth, Palette, PaperJam itd.
Odchodzimy powoli od tematu... A więc jak widzicie fandom UT jest zawalony Sansem i dlatego ktoś wpadł na pomysł, aby założyć konto w którym będzie się podawać jako Sans. No w sumie pomysł naprawdę fajny, można sobie popisać z takim Sansem czy coś. Ale tak jak w poprzednim rozdziale, gdzie pisałam o 101 ciekawostkach, pomysł podłapali inni i takich kont powstawało coraz więcej.
Nie jestem pewna w 100% kto zaczął to robić pierwszy, lecz wydaje mi się, że była to _Astra z kontem FreshSans36 , wybaczcie jeśli jestem w błędzie.
Za granicą też powstają takie konta, więc doszło nawet do tego, że polscy użytkownicy Wattpada pisali do nich...po polsku :') Chociaż niektórzy pisali po angielsku, dlatego szacun dla nich.
I przykro też trochę, że zakładano konta tylko z Sansami, fajnie by było gdyby znalazła się tu jakaś Undyne, Mettaton, Chara, Toriel, Frisk, Papyrus itd.
Więc morał z tego taki, że co za dużo to niezdrowo (znowu) xD
Ale pomysł nawet spoko, tylko tych kont trochę za dużo, bo ja już nie nadążałam swego czasu za ogarnianiem ich ;_;Jak chcecie mogę zrobić mały specjał i wypisać te wszystkie profile Sansów w oddzielnym rozdziale
CZYTASZ
Fani Undertale przejmują Wattpada!
Non-FictionW tej książce dowiecie się na co swego czasu były mody na Wattpadzie! Chodzi mi tu oczywiście o mody, które rozprzestrzeniali fani Undertale! No więc...zamieszczam tu rzeczy, które JA napotkałam gdy zaczęłam zabawę z tą jakże cudowną i rakową (bez u...