Cap 3

4.8K 43 4
                                    

  ...mama:
  ,, Ce faci scumpo? Cum mai esti? Esti pregatita pt maine? Ai fost cu Lory la mall?"
  ,, Bine, bine, da si da! Sincer de abia aștept sa inceapa scoala si NU STIU DE CE! Nu imi sta in fire!"
  ,, Sa inteleg ca ai un baietas de care iti place la scoala😉"
  ,, MAMA!!!!"
  ,, Gata gata te las! Vorbim mai tarziu am putina treaba! Te iubesc! Sa ai grija de tine si la scoala!"
  ,, Da mami! Si eu pe voi pa"
Wow!Asta a fost cea mai lunga conversatie a noastra! Vad ca e 11:30 pm asa ca ma pregatesc sa ma culc .
Dinineata:
Lory pov:
  Se aude un zgomot FOARTE STRESANT cu care m-am dezobisnuit pe parcursul vacanței. Ma ridic din pat ca ultima moarta. Ma duc la toaleta sa fac cel mai rapid dus si sa ma spal pe fata si Dinți. Dupa ce imi fac ,,rutina de dimineata" ma duc in dulap sa imi iau frumoasa tinuta asezata ,,elegant" pe un umeras(aveti tinuta in cap. 2) Ma imbrac, dupa ma machiez discret si imi indrept parul. Imi iau chieile si o sun pe Andra.
Andra pov:
Mirobolanta mea alarma ma trezeste din frumoasa lume a viselor.Ma ridic din pat si ma duc sa mi fac un dus sa ma spal pe dinti si pe fata.Dupa ce termin ma machez si ma duc sa ma imbrac(tinuta in cap. 2). Aud un motor puternic si imi dau seamanca e Lory. Fix după 5 secunde imi aud telefonul sunand.
Conv. Telefonica:
L: FAAAA! HAI ODATA! mda știam eu ca motorul ala aparține unui Lamborghini și mai exact al ei.
Eu: NU MAI URLA ASA CA POT ȘI EU SA URLU! spun eu urlând in microfon.
L: Bine gata suntem Zen! Acum mișcați fundul ala sexy afara și hai sa mergem la școala ca e fără un sfert și facem 10 min.
Eu: Cu tine facem 5:))
L: Mda asa e! Bine dar asta nu însemna ca poți sa mai stai la o cafea cu Trump! Hai!
Eu: Gata gata!
Convorbire telefonică încheiata.
Imi iau geanta, încui usa și urc in mașina.
L: Ești gata mama Draga!
Eu: Da sa trăiți! Acum hai! Sunt bine dispusă și nu vreau sa îmi Strici pana la școala aceasta dispoziție!
L: Hai serios! Vezi ce dispoziție îți dau peste ochi!
Eu: Si eu te iub:)))
L: Nici eu!
După 5 min ajungem in curtea școlii. Toate privirile sunt ațintite spre noi. Mai ales cea a lui Marcu. Nu puteau observa cine este la volan pt ca erau geamuri fumurii. Lory parchează mașina și noi coboram din ea chill ca si cum nu se uita nimeni la noi. Îl văd pe Marcu cum vorbește cu o fata. Ma opresc la câțiva metri depărtare pt ai admira frumoasele trăsături ale fetei. Acesta ma observa și îmi face cu ochiul. Eu îmi mut rapid privire și merg sa o caut pe Lory. O văd in ,,grupul" clasei și ma duc și eu. Ii salut pe toti și ii mint ca mi-a fost FOARTE dor de ei. O văd pe Lory cum se aseaza pe o bordura și își aprinde o Țigara. Ma duc la ea, i-o smulg din mâna și trag. Prima oară tușesc dar când am tras a doua oară am simțit cum ma relaxez. Lory se uita la mine zâmbind și își mai aprinde una de data asta pt ea.
Eu: Ai avut dreptat! Chestiile astea chiar îți relaxează fiecare mușchi din tine. Ma simt mult mai bine acum.
L: No shit Sherlock! Dar eu când ti-am zis tu nu ca e cancer și ca nu o sa fumezi niciodată. Dar ma rog! Ia zi! Ce ai mai pățit ca văd ca m-ai rugat sa nu îți distrug dispoziția de bine dar văd ca ți-ai stricat-o singura.
Eu: NU EU! MARCU!
L: Domnie fute-l de puradel care îți da orgoliul peste cap! Ce a mai făcut! Uimește-ma!
Eu: Mi-a făcut cu ochiul...
L: Stai...WOW! Nu cred! Tu vorbești serios! NU TE CRED!
Eu: Lasa-ma cu ironia ta de cacao și fii puțin serioasă acum.
L: Uite-l pe Marcu! Vine spre noi!
Eu: Da ma bine!
Marcu: Hey Andunica! Buna Lory!
L: Buna...MARCUUUU! Eu va las singuri! Aveți grija😉
Eu: Te drecu' Lorena!
M: Pa Lory!
Eu: Cred ca și eu trebuie sa plec!
Când dau sa plec ma prinde de încheietura și ma întoarce cu fata spre el. Acum buzele noastre fiind la câțiva centimetri distanță, iar eu pot sa ii simt respirația ce se izbește de fata mea!
M: Ești drăguța când înroșești!
Eu: Ahm...mersi...cred...
M: Și când te bâlbâi. Cel mai mult îmi place ca faci chestiile astea din cauza mea!
Eu: Serios Marcu chiar trebuie sa plec!
M: Încă un lucru! Stiai ca Bobo e plecată! In Norvegia pt o bursa!
Eu: POFTIM?!? Tu chiar vorbești serios?!?
M: Chiar crezi ca te-as minții?!?
Eu: Nu stiu la ce sa ma aștept de la tine! Tu FUCKboy-ul școlii! Si mai ales! Nu stiu dacă tu ai uitat dar eu clar nu! Stiu poate par insistenta și stresanta pe subiectul asta! Dar chiar m-ai rănit și încă doare.
M: ???
Eu: Stii tu. Eu aveam 12. Tu 14.ERAM TOPITA DUPĂ TINE. Și încercam sa ma bag in seama...iar tu ai început cu comentarii drăguțe și cuvinte frumoase...și ce sa vezi după ce mi-ai creat speranțe mi-ai dar BLOCK. Asa ca am la ce sa ma aștept de la tine!
In acel moment își da ochii peste cap și îmi da drumul la mâna! Am simțit un fior foarte neplăcut când a făcut asta. S-a mai uitat la mine cu o privire foarte dezamagita si a plecat. Ce drq am făcut?!? S-a suparat pt ca i-am zis adevarul?!? Ce Dumnezeu?!? O vad pe Lory cum rade! Ma uit la ea urat și aceasta văzând ca ma îndrept destul de nervoasa spre ea fuge. Eu nu am puterea sa fug. Pur și simplu băiatul asta se hrănește cu suferința mea. Simt o lacrima ca îmi curge pe obraz. Încerc sa o șterg fără sa observe nimeni dar după ea urmează zeci ce îmi invadează fata. Ma pun la pământ și îmi îngrop fata in palmele mele mici. Lory vine alergând și speriata spre mine. Nici un sunet nu scoate doar ma ia in brațe. Îmi da un sărut cald pe creștetul capului și ma mângâie. Măcar o persoana sa îmi ofere alinare sinceră fără sa aștepte nimic in schimb! Îmi sterg lacrimile și ii mulțumesc. Ea doar îmi zâmbește. Ne ridicam de pe jos si ma uit in spate. Marcu statea si se uita la mine nedumerit. Lory imi sopteste :,, vrei sa plec?!?" iar eu dau usor din cap in semn ca da. Acesta imi mai șoptește ca ma asteapta in masina si pleaca. Eu stau si ma uit ușor nervoasa in ochii lui. Nu am nevoie de mila lui, nu am nevoie de povestile lui false...am nevoie de iubirea lui! El se uita insitent la buzele mele. Se apropie usor. De odata vine directorul si ne spune: ,, Lăsați drq romantismul si plecați fiecare in clasa lui ACUM!" Eu plec imediat cu fata îndreptată spre pământ. Ma duc la masina si o vad pe Lory vorbind cu...NICK?!?
Lory pov:
Imi e mila de Andunica mea. Urasc cand o vad cu ochii roșii de atâta plans. MA ENERVEAZĂ MARCU! Pur si simplu isi bate joc de ea. De o singura secunda am nevoie sa ii mutilez fata aia de fotomodel! Ma duc plina de nervi la masina. Nu cred ca pot sa ma enervez mai ta...ala e Nick pe capota mea! CE DRQ FACE ALA ACOLO?!? Ma duc tropăind! Il iau de geaca de pile. Ohooo! Gucci! DAR GHICI CE! DEȘI E SUPERBA SI II STA GENIAL! NU! SEXY! NU MA INTERESEAZA! Il iau de geaca si INCERC sa il trag de pe iubirea mea! Dar nu am suficientă forța! E ASA DE GREU! CRED CA MI-AM LUXAT ÎNCHEIETURA! FUTU-I DE SALA! AR TREBUII SA II INTERZICĂ SA MAI MEARGĂ LA VRE-O SALA DIN LA. Uite bou! Rade! Futu-i gura ma-sii!
Eu: Futu-te-n gura de bou!
N: Ce?!? EU?!?😂 Niciodată! Dar de ce asa nervoasa pisi?!?
Eu: PISI E MA-TA!
N: Esti sexy cand te enervezi! Știai?!?
Eu: Nu am chef de vrăjeala! Zi ce e!
N: Voiam sa imi vad iubita! Nu am voie?!?
Eu: Ba da! Dar nu pe capota mea!
N: Pai numai pe masina iubitei mele pot sta! Altfel as fi nesimtit!
Eu: PAI DU-TE SI STAI PE MASINA IUBITEI TALE CRETINULE!
N: PAI PE EA STAU!
Eu: Ce ma?!? Confunzi masina! Asta e masina mea! Uite am cheia!
N: Stiu! Deci...buna iubire!
Eu: NIIIICK! Lasa-ma drq in pace! Noi doi nu am avut si nu avem nici o legătura!
N: Vineri seara ai avut cu totul alta părere! Iubire hai sa nu ne mai certam si hai sa ne relaxam! Ce zici? Mergem la un restaurant?!?
Eu: Iubire...
A: Opa! Lory ai sa imi spui ceva?!?
N: Da
Eu: NUUUU
A: O...K... Nick te rog frumos sa ne scuzi noi trebuie sa luam prânzul la un restaurat!
N: Perfect! Ma duc sa îl aduc pe Marcu și mergem împreuna! Voi cu mașina voastră și noi cu a mea!
A: Nu e...* nu o las sa termine fiind ca ii pun mâna peste gura pt ca am un plan*
Eu: Hai du-te! Du-te și ia-l pe Marcu!
In acel moment îmi smulge cheile de la mașina din mâna și pleacă.
N: Bine gândit prost conceput! Poate mai repetam lecțiile de actorie pisoi!
Eu: Te-n pu...
N: Mai ușor cu limbajul iubire! Ești o lady! TE IUBESC!
A: Ce drq se intampla?!
Eu: NU STIIIIU!:(((
A: Se pare ca tipul sexy și rau se cam da la tine!
Eu: Ce face el nu se numește flirtare! CI HĂRȚUIRE!
A: 😂
Eu: E asa de stresa...ia stai! Nu eu sunt subiectul principal ci TU! Ia zi! Probleme in Paradis?!?
A: Cam...ma enervează ca eu mi-as da viața pt el iar el ma bagă in seama doar când nu e Bobo!
Eu: Stai...unde e Bobo! Nu am văzut-o azi!
A: Mda e in Norvegia! Cred...
Eu: Uite-i...băga-mi-as!
A: Moama ce bine arată Marcu! Sa-mi bag picioru'!
M: Hey!
Eu: Hai odata sa terminam repede!
N: Gata iubire!
Eu: Vezi ce palma îți dau peste ceafa ca numai iubire nu o sa ma mai strigi!
N: Ma risc! Dar crede-ma tot asa o sa te strig!
A: Crede-ma! Nu o s-o mai faci😂
M: Ma rog! Hai sa mergem!
Eu: VA ROOOOG!
N: Pt tine orice!
Eu: Ahaaaa! Împușcați-ma acum!
Urcam in mașini și mergem la restaurant.[...] Nu s-a intamplat nimic interesant la restaurant. Spre fericirea mea Nick și-a ținut gura! Totuși as minți dacă as spune ca nu îmi place când ma striga iubire. Adică îmi place de el de mult timp! Nu stiu dacă o mai fac...cred...ahaaaaaaaaaah cum sa nu iubești o BUNOACA ca el?!? Îmi bag piciorul! Îl urăsc! AHHHH! Dar nu pooooot! Îmi bag capul in perna și încep sa urlu! Imi aud telefonul! Era de la Nick! De unde drq are numărul meu?!? De unde drq am eu numărul lui?!? Voia sa...

First time...👅🍑🙈Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum