N: Hey pisoi! Ieși pana afara am o surpriză!
Eu: Ahm...Ok! Ai noroc ca sunt una din cele mai curioase persoane!
N: De asta te iubesc!
Îl las in seen și ies din casa! Când ies din casa sunt întâmpinată de asta:NU CREEEED! Am început sa alerg și i-am sărit lui Nick in brațe! De ce am făcut asta?!? Încerc sa ma dau jos din brațele lui dar el nu ma lasa.
- Nu strica momentul asta perfect!
In acel moment îmi pune palmele lui mari pe fund și îl strânge! Eu gem ușor și îl simt cum rânjește! Îmi pun capul in scobitura gâtului lui pt ca sigur am înroșit!
- Iubesc când înroșești! Te ador! șoptește ultima propoziție parca vrând sa nu îl aud! Dar eu fiind un spion și fiecare cuvânt al lui fiind rugăciune pt mine normal ca am auzit.
- Și eu! Și eu te ador! Nu stiu de ce dar o fac!
- Te iubesc Lory!
Imi scot capul din scobitura gâtului lui și ma uit in ochii lui!
- Chiar o faci?!?
- Uita-te in ochii mei! LORENA KRISTEN TE IUBESC DIN TOT SUFLEȚELUL MEU!
- Și ma rog! De ce te-as crede?!?
In acel moment buzele lui fac contact cu ale mele născându-se un sărut flamand și pasional.
- Acum ma crezi?!?
Ii iau fata in mâinile mele mici și îl pup scurt pe nas!
- Nu!😂
- K! Atunci pot sa plec!
- NUUUUUUU!
- Ce e iubire?!? Nu poți sa respiri fără mine, nu?!?
- Asa e galușcuța mea!
- ...nu!
- GATA! DE ACUM ASA ÎȚI SPUN!
Intram in casa si ma uit sa văd cât e ceasul. E deja 9 pm! WOW! Ma rog. După ce Nick îmi lasa cadoul pe hol ne așezăm amândoi pe canapea. Acesta ma ia in brațe și ma săruta scurt pe buze.
Eu: Ne uitam la un film?!?
N: Normal iubire!
Eu: Bine galuscuta!
N: 😒
Eu: Te iubesc! Știai?!?
N: TE ADOR!!!
Punem filmulDupă ce terminam filmul eu ma prefac ca dorm. Nick vede ca ,,dorm" asa ca ma ia in brațe și ma duce in camera pe pat! Ma săruta pe frunte și îmi spune:
N: Te iubesc!
Eu: Și eu!
N: Tu parca dormeai!
Eu: Serios! Nu mi-am dat seama!😂
N: Hai ca ma duc acasa! Ne vedem mâine! Noapte buna!
Eu: Noapte buna!
Andra pov:
Dupa ce luam prânzul, Marcu se oferă sa ma ducă acasa iar cretina de Lory aproba. Ea și Nick pleacă și eu cu Marcu rămânem singuri. Ma ia de mâna și mergem spre mașina! Dacă am putea sa stam toată ziua ținându-ne de mâna și uitându-ne unul la altul ar fi perfect. Marcu îmi deschide portiera iar eu intru in mașina. El o ocolește și intra și el. Acesta pornește mașina și după ma ia de mâna.
CITEȘTI
First time...👅🍑🙈
Teen FictionTrecut dureros...viitor imprevizibil Descriere personaje: MARCU: fuckboy,cel mai popular baiat din liceu,subiectul principal din imaginatia fiecarei fete,pervers,dur,sexy,corp binelucrat,frumos,sensibil,par castaniu,ochi caprui,18 ani,1.90cm NICK: f...