İKİ GÜN ÖNCE

30 2 1
                                    

o gun bob bos geziniyordum yine. hicbirseyden habersiz . isim yoktu.cunku cslismak bana gore degildi.girdigim iste en fazla iki gun duruyorum kurallqr beni geriyor.

tek yaptigim sokaklarda gezinip kaldirimdaki coplere  vurmakti.sanki cocuktum.ama benim yaptigimi.cocukla bile yapmazdi.

hayvanlari cok seviyorum .evimde kucuk tatli bir yilan besliyorum.

evet cilginca yani tam bana gore.

yine birgun sokakta geziniyorum. canim cok sikkindi.bir kapkac olayina sahit oldum.kadin avazi ciktigi kadar bagiriyordu.ama kimse donup bakmiyordu

kadinin sansina  zaten etrafta cok kisi yoktu. acidim kadina .icimden bir his  yardim etmemi soyluyordu .bir anda o hissi dinledim ve kapkaccinin  pesine dustum.

cok hizli kosuyordu. bir sure sonra  yoruldum. boyle giderse kapkacciyi yakalayamazdim. bir hamle yapip onu yakalamam lazimdi.

kestirne olmasi yada kapkaccinin onune cikmasi umuduyla bir sokaga saptim. ve kapkaccinin onunu kestim. cantayi aldin. adam iri yari birseydi.onu zaptedenezdim.hemen kadinin yanina gittim. kadin yasli biriydi.

altmisina varmisti herhalde.

bana nasil tesekkur etti bir bilseniz.

neredeyse altmis yasinda kadin elimi opecekti. bana iltifatlar yagdirdi.

'evin varmi 'diye sordu.kirada oldugumu soypedim.calisiyomusun diye sordu hayir dedim.

kadin bayagi sasirdi!...

İKİ GÜN ÖNCEWhere stories live. Discover now