Stiti acei fiori pe care ii simtiti cand te uiti la cineva de care iti place si iti zambeste sau sentimentul pe care il ai cand stii ca esti iubit si cand stii ca ai pe cineva caruia ii pasa de tine , momentele de fericire cand dupa o zi lunga si obositoare iti petreci macar cele 10 min de mers pe jos pana acasa langa cel sau cea care iti face viata mai buna ? Eu practic traiesc pentru momentele astea , sau macar traiam pentru momentele astea... imi e dor sa am pe cineva langa mine , imi e dor de tot ce am avut , imi e dor sa mă trezesc cu fluturi în stomac la fiecare atingere a cuiva.
Cea mai lunga relație pe care am avut.o a fost de 8 luni. Nu e neapărat și cea mai frumoasa, de fapt as vrea sa o pot uita.Cred ca e perioada în care m.am schimbat cel mai mult în viața și într.un fel sau altul le mulțumesc tuturor celora care au adus o contribuție la asta . Toate prieteniile false și cuvintele urate m.au ajutat sa văd cum e viața cu adevărat.
Liceul așa cum a început așa s-a și terminat. Începe o noua etapa a vieții mele și sincera sa fiu , imi doresc ca acest "nou" sa fie într.un sens bun . Oameni complet noi, oraș complet nou, aventuri complet noi. Mama și tata spun ca sunt mândrii de mine ca am ajuns sa fac ce îmi place. Sunt studenta la Universitatea de Teatru si Regizie . Efectiv nu m-as fi văzut făcând altceva . Nu știu unde o sa mă duca aceasta facultate sau dacă am făcut alegerea corecta, dar de obicei am intuiții bune.
Am uitat sa mă prezint, ca de obicei. Sunt Amber Croswell , am 18 ani, locuiam cu mama și tatăl meu vitreg cu care am început sa mă înțeleg destul de bine pana sa ma mut in căminul de la facultate . Pe tatăl meu adevărat nu îl știu, nu l-am cunoscut vreodată, nimeni din familia mea nu vorbește despre el, inafara de mătușa mea, dar cum ea este la mile depărtare , nici cu ea nu mai vorbesc despre el. Am 2 surori vitrege, dar le iubesc indiferent de situație , sunt pur și simplu adorabile. Sunt o fata simpla, păstrând proporțiile erei în care trăim. Imi place sa cant la chitara, arta face deja parte din mine încă de când eram mica, imi plac locurile liniștite și imi place când sunt singura în anumite momente. Da, normal ca sunt o visătoare și de aceea îmi plac romanele și poveștile previzibile de dragoste. Cred ca am ajuns în punctul în care îmi plac atât de mult numai din cauza faptului ca am nevoie de propria mea poveste de dragoste.-----------------------------------------
Alarma mă trezeste cu greu din minunatul vis pe care îl aveam . Mă ridic somnoroasa în capul oaselor, merg și îmi fac rutina de dimineață , după care mă duc în bucătărie pentru a manca ceva. Prima zi de facultate. Ar trebui sa am vreo rutina speciala sau ceva? Nu am prea băgat de seama faptul ca a trecut așa de repede vara. Majoritatea timpului am stat sa îmi iau rămas bun de la familie și cunoscuți. Mă uit la ceas și constat ca mai am 30 de minute în care trebuie sa mă pregătesc.
Aleg sa mă îmbrac cu pantalonii mei negri preferați, o bluza aibă și o cămașă de blugi plina de pete de culori . Parul mi.l las desprins pentru a.mi scoate șuvițele mov în evidenta,imi dau cu rimel și reușesc sa mă încadrez prefect în timp.
Curtea facultății e imensa și plina de oameni sau mai bine spus , de necunoscuți. Nu am pe nimeni aici. Începe sa îmi poată rău că nu am lasat.o pe mama sa vina dar știu ca m.ar fi sufocat , ceea ce nu îmi place.
Caut pe cineva care sa ma ajute sa imi gasesc secția si in sfarsit vad o fata care nu pare la fel de buimacă ca mine:
-Buna ! Ma poti ajuta cu ceva ?
- Sigur , imi spune cu un zâmbet prietenos .
-Imi poti arată unde este secția de teatru și arta improvizației ?
- Si eu tot acolo am intrat , chiar acolo ma duceam .
-Ah, ce bine . Sunt Amy , apropo.
- Sunt Martha .
Pare o fata de treaba
După 10 min ajungem la secțiunea mea si imi dau seama de asta după semnul uriaș , sigur nu m.as fi pierdut si singura , dar e bine sa iti faci prieteni .
- Am ajuns , dupa cum poti vedea . Mie mi se pare cea mai interesantă secție si nu doar pentru ca sunt si eu aici , rade ea .
- Da , si mie imi place mult . Sper ca o sa ma acomodez repede .
-Stai linistită. Nici nu o sa iti dai seama când o sa treaca tot . Dacă nu ai verificat deja listele cu camerele de la camin sunt in capătul holului , sigur le găsești tu . Eu trebuie sa ma duc sa ii ajut si pe altii din pacate , dar ne mai vedem pe aici .
- Sigur , ne mai vedem !
După ce se îndepărtează spre usa de unde am venit , incep sa caut listele . Se pare ca o sa stau in camera cu o anumita Catherine Scott in camera 120 . Sper ca o sa fie la fel de drăguță ca Martha .
Găsesc foarte usor holul cu camerele de la 100 până la 130 si ma minunez de cat de imens este locul acesta . Cred ca nu iti ajunge o zi intreaga sa vezi tot . Ciocan la usa , dar nu raspunde nimeni asa ca decid sa intru . Niciun bagaj nu e in camera semn ca ea nu a ajuns încă aici , avantaj Amber , pot sa imi aleg patul . Il aleg pe cel din colțul din dreapta si incep sa despachetez . Camera este micuță , dar e mai mare decat ma asteptam . Pereții sunt colorati , ceea ce intr-un fel nu imi place atat de mult , dar macar pot sa imi pun posterele cu trupele mele preferate pe care le-am adus de acasa . Baia este micuță si ea , dar foarte curata si moderna ceea ce iubesc . Totul este modern aici , unul din motivele pentru care am ales această facultate . Gândurile mi se întrerup când aud o ciocanitura in usa si mai multe voci pe fundal .
-Pot sa intru ? Sunt Catty ! se aude din spatele ușii . Ea ar trebui să fie colega mea de camera .
Deschid usa si o vad pe Catty saruntandu-se cu un băiat în fața mea ..ugh , speram sa nu dau de asa ceva din prima zi .
-Imi pare rau . Nu am vazut ca ai deschis ușa , imi spune dupa ce tusesc ca
sa ii distrag atenția . Sunt Catty , colega ta de camera, acesta este Josh, iubitul meu si Federick, fratele lui.
-Buna, sunt Amber. Încântată de cunostinta! Intrati, stiu ca e mic dar e tot ce avem. Spun si ma dau din dreptul ușii.
-Oh, nu. E ok. Am venit doar sa imi las bagajele. Eu si cu băieții plecam la un pub din apropriere. Dacă vrei ai putea veni si tu. Azi nu avem cursuri si asa mi-aș cunoaște si eu colega de camera mai bine, imi spune dupa ce ma ia de gât .
Stau 2 secunde sa analizez situația si decid să merg . Mi-ar prinde bine sa imi fac prieteni si mai ales sa o cunosc pe colega mea de camera .
- Da , vin .
-Yeees .
Deja imi place de ea . E exact stilul meu de persoana .
Trecem pe langa un loc numit Coffee Break . Înăuntru lumina e usor rosiatica si este mai întunecat si totul e in stil vintage . Imi plac locurile astea, cred ca aici o sa vin dimineata sa imi beau cafeaua si sa imi fac temele , un loc mai potrivit ca acesta nu cred ca exista , mai ales că e la distanță de 10 minute de campus .
Ajungem in localul preferat al lui Catty , despre care mi.a povestit destul de multe pe drum . Se numeste Irish si mi se pare exact ca personalitatea lui Catty . Muzica se aude de afara , dar nu e asa de tare incat sa nu te poti auzi , e plin de energie și plin de tineri ce presupun ca sunt toti de la facultatea mea . Ne îndreptăm către un grup mai mare prin mulțime . O grămadă de cupluri tinere care se tin de mana sau se sărută imi aduc aminte de cat de dor imi e de sentimentul acela . Le pot vedea fericirea in ochi si in zâmbet .
Ajungem lângă grupul de prieteni ai lui Catty , Josh si Federick . 3 băieți și 4 fete . Fetele mi se par destul de simple din priviri , fără ifose sau fite , exact ce imi trebuia ,iar baieții par de treaba si ei . Ma uit la fiecare in parte si nu imi dau seama ca ii analizez pe fiecare de la masa din cap pana in picioare , dar nici unul nu pare să observe asta .
-Unde e Ryan ? Întreaba Federick.
-S.a dus sa isi desfacă bagajul , dar se întoarce repede , răspunde unul din băieții de la masa .
-Oameni buni , ea este Amber , colega mea de camera .
Mi prezintă pe fiecare parte , dar nu reusesc sa tin minte niciun nume , înafara de unul : Holden . Asa il cheamă pe băiatul din dreapta mea . Imi aduce aminte de orașul meu natal . Pe vecinul meu il chema Holden , era unul dintre cei mai apropiați prieteni . Ma asculta mareu, indiferent de situatie si acum ca ma gandesc la asta chiar imi e dor de el..
Simt o mișcare în spatele meu si il vad pe un băiat care se așează în fața mea . Îmbrăcat intr.un hanorac negru mai lung , pantaloni negri si adidași negri , părul ii e putin ciufulit , dar care il face sa arate mai bine decat oricine altcineva din acest local . Ochii lui mari si căprui ii întâlnesc pe ai mei si pentru prima oară în ultima vreme simt acel gol in stomac , ca in clasa a 4.a când te lua de mana un băiat pentru ca asa va spunea învățătoarea , dar avea o semnificație mai mare acel moment decât motivul pentru care te ținea de mână .
Imi zâmbește și dezvăluie un zâmbet superb ridică mana si eu ma uit confuză .
-Bate palma , imi spune cu cea mai calmă si uimitoare voce pe care am auzit.o vreodată.
Stanjenita de situatie bat palma , dar nu încetez să mă uit la el , pur si simplu nu pot .
Orele trec atat de repede .. Eu m.am uitat la băiatul din fata mea tot timpul asta si mi.am luat privirea de la el când se uita spre mine ca sa nu creadă că îl spionez de prea multe ori .
-Eu trebuie sa plec , spune Catty intr-un final . Am multe de despachetat si nu cred ca o sa fac fata orelor de maine daca nu dorm . Amber , vii cu mine?
- Da , sigur , spun gândindu.ma ca nu am de ce sa raman aici de una singură printre toti necunoscuții .
Imi iau la revedere de la toata lumea in timp ce Catty il sărută pe Josh . Câteodată mi se par atât de drăguți, dar câteodată mă scot din minti pentru că nu pot sa am.si eu parte de asta .
Chiar înainte să mă întorc si sa plec , vocea lui Ryan imi distrage atenția.
-Hey , bate palma ! Fac ce imi cere si plec cu Catty spre campus .
CITEȘTI
Push Me To The Edge
FanfictionAmber este intr-un oras nou , cu oameni noi si aventuri noi . Studenta la Universitatea de Teatru și Regizie , unde il întâlnește pe Ryan . Din primele momente in care il intalneste , fiorii de pe sira spinării isi fac apariția , iar aventurile porn...