Discursul

13 2 0
                                    

Soarele a reușit sa pătrundă printre jaluzele și m.a trezit . Catty nu era in camera și pentru un moment m.am speriat . M.am dus repede sa văd cât e ceasul și m.am liniștit când am văzut ca mai am 3 ore pana îmi încep cursurile . Am făcut un dus și m.am decis sa fac o plimbare in jurul campusului pentru a ma familiariza cu împrejurimile .
E o zi călduroasă și senina . Parcul din grădina facultății e superb , iarba e de un verde deschis , fântâna arata minunat , iar in apa poti sa te vezi ca in oglinda . Am stat și am citit pe o banca pana când cineva s.a Așezat in fata mea și m.a forțat sa îmi iau ochii din carte . Era Holden.
-Tu nu esti prietena lui Catty ? Andy.... Eve....
-Amy , numele meu e Amy.
-Ah da , Amy . Cum de esti singura pe aici ?
-Catty nu era in dormitor și m.am trezit destul de devreme , asa ca am făcut o plimbare .
-Oh ok . Și ai vrea sa te întorci cu mine ? Ce ai prima ora ?
Îmi scot orarul si ii spun programul meu de azi .
- Interesant . Te pot duce la prima ora , avem aceeași clasa , deci vom fi parteneri .
Imi place atat de mult sa discut cu el , imi aduce un aer familiar ceea ce îmi place la nebunie . Ne ridicam și pornim spre clădirea imensa . Holden mi.a spus ca nu am nevoie de nicio carte sau caiet , asa ca nu am mai trecut prin apartament .
Intram in sala și o văd pe Caty stand langa iubitul ei și niște tipi pe care i.am văzut ieri la masa . Speranța moare când nu îl văd pe Ryan , speram sa îl vad .
-Buna Amy , unde ai fost ?? Mi.am făcut atâtea griji pentru tine ! Te.am lăsat dormind și când m.am întors erai de negăsit .
-Oh da , scuze . Am fost la o plimbare , spun pe un ton stângaci.
Profesoara a intrat pe usa și eu am fost singura care s.a ridicat in picioare ca in scoala generală . M.am simțit atat de stânjenită și am simțit imediat cum obrajii încep sa îmi ardă și m.am așezat repede la loc . Cum m.am Așezat , îl văd pe Ryan alergând in sala și cerându.si mii de scuze ca a intarziat de la prima ora . Profesoara se uita la el și incepe sa rada de cum ii stătea tricoul .
-Esti atat de amuzant Himpwell ! Esti de.a dreptul caraghios , acum fugi sus si găsește.ti un loc brotac speriat ce esti ! și continua sa rada .
Se uita in sala după noi și când ne întâlnim privirile îmi zâmbește intr.un mod plăcut . Îl văd urcând treptele și imi aud inima bătând când se aseaza langa mine .
*Păstrează.ti calmul , Amy *
-Bun . Fiind prima ora a cursului si cum voi veți lucra impreuna de acum încolo mi.ar placea ca in următoarele 10 minute sa faceți cunoștința cu oricine de langa voi pe care nu îl cunoașteti .
*Minunat ! *
Ryan se întoarce in partea opusa și bate palma cu o fata pe care (cred eu ) nu o cunoaște . Ms îmi puțin dezamagita , credeam ca bătutul palmei era chestia noastră .
*Revino.ti Amy , ce naiba , te porți ca un copil de grădinița *
In cele 10 minute fac cunoștința cu un băiat care salivează când vorbește mai mult decât bunica când isi scoate proteza . Tot timpul m.am uitat la Ryan cum e înconjurat de atâtea fete cărora li se măresc pupilele când se uita la el . După ce s.a terminat exercițiul m.am întors la locul meu , langa Ryan . Am fost dezamagita când nu m.a băgat deloc in seama in următoarele 20 de minute in care profesoara noastră a ținut un discurs plictisitor , pe care sunt sigura ca o sa îl mai ascult pana la sfârșitul facultății .
Sunt atat de naiva . Ma supăr din cauza ca un băiat pe care de abia l.am cunoscut nu ma bagă in seama . E atat de copilaraoasa purtarea mea . Probabil din cauza ultimelor luni in care am visat la o situație ca asta și mi.am imaginat.o de o grămada de ori și acum ca se intampla , nu e la fel .
Profesoara ma trezește din visare .
-Vrea cineva sa vina in fata sa ne explice motivul pentru care se afla aici ?
Sincer , motivul pentru care sunt aici este ca nu m.as fi văzut făcând altceva . Nu mi.ar placea sa ma duc și sa stau la un birou toată viața mea și sa fiu prinsă in ședințe , pierzând astfel timp
Și interes pentru viața asta . Am vrut sa fac ceva care sa ma exprime . Și nimic nu ma exprima mai bine ca arta , mai ales arta teatrala.
Văd o mâna ridicându-se in dreapta mea, era Ryan. Profesoara îl invita in fata.
-Motivul pentru care sunt aici este pentru ca m.am saturat de toate fetel false de care suntem înconjurați pe oriunde ne.am duce. Orice alt serviciu am avea, trebuie sa existe o persoana care iti poate strica starea, numai printr.un simplu "buna". Am venit aici ca sa ma descopăr pe mine ca persoana și ca sa nu fiu un ipocrit care nici macar nu știe ceva despre propria persoana. Am venit aici sa cunosc oameni noi și sa leg prietenii cu oameni de încredere. Deși stiu ca aici viața mea nu va duce lipsa de oameni falși, e un loc unde macar eu pot fi ceea ce sunt cu adevarat.
Toată lumea a izbucnit in aplauze, iar pe obrazul profesoarei mi se pare ca am văzut câteva lacrimi, iar toate fetele se lăsau cât mai aplecate pe banca pentru a.si expune sânii in fata lui Ryan și el nu avea rusinea de a.si lua privirea. Cred ca glumești, după un discurs atat de motivațional, sa se întâmple una ca asta, well asta înseamnă ipocrizie.
Se aseaza langa mine foarte mândru de el, moment in care ma gândesc ce am putut oare sa văd la el.
Ora s.a terminat și înainte sa ies pe usa simt cum o mâna ma trage înapoi in clasa.
-Ti.a plăcut discursul meu? Ma întreabă Ryan lipindu.ma de perete.
-Mi.a plăcut mai mult cântecul unei ciori decât prostia ta de discurs.
-Ah da? Cum asa? Și rostește cuvintele mușcându.si piercing.ul mic din buza.
-Nu mi se pare ca e adevarat ce ai zis acolo, încerc sa răspund corect, pentru a nu.l lasă pe el sa vadă ce efect are asupra mea.
-Si crezi ca tu ai putea tine un discurs mai bun?
-Ahm.. incerc sa răspund, dar ochii lui atat de pătrunzători m.au lăsat fara cuvinte. Sunt salvata de clopoțel și de o mulțime de elevi ce intra in clasa. Îmi fac loc printre ei si reușesc sa îl scap din privire pe Ryan.
Nu pot sa cred ca zic asta, dar pentru prima oară, un băiat m.a lăsat fara cuvinte.

Push Me To The Edge Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum