"Pădurea era plină de ceata și eu ma tineam de mana ce încă sângera. Era destul de frig și pe deasupra începuse și ploaia. Alergam atat de tare încât simteam ca o sa mi se sfâșie carnea de pe oase. La un moment dat, mi.am auzit numele venind dinspre partea de nord a pădurii, m.am întors brusc, dar nu am văzut pe nimeni. Am mai auzit o data aceeași voce familiara strigându-mi numele ca și cum viața lui ar depinde de asta. Era vocea lui Ryan."
M-am trezit buimacă neștiind ce mi se intampla și unde sunt, dar imediat memoria îmi revine și îmi dau seama ca ma aflu in camera de colegiu, langa patul in care doarme colega mea și sforăie atat de tare. Stai... sforăie? Langa ea îl văd pe iubitul ei pe jumătate dezbrăcat și nu partea pe care trebuia sa o văd. Mi-am acoperit ochii și am țipat pana am ajuns in baie. Mi-am dat seama ca ei m-au auzit și o aud pe Catty cum încearcă sa deschidă ochii cerându-si scuze. Peste 10 minute Josh plecase, iar eu ma imbracam pentru o noua zi. Am optat pentru o salopeta mov in dungi și un tricou galben. Astăzi era prima noastră ora de dans asa ca mi-am luat haine de schimb și am fugit către clasa. Toți spun ca dansul are o contribuție foarte mare la mișcarea noastră scenică și ca este obligatoriu sa participam. Eu nu puteam fi mai suparata pentru ca am avut doua picioare stângi încă din ziua in care m-am născut. Nu am dansat niciodată in viața mea, dar mereu e timpul pentru un nou început, altfel viața ta devine plictisitoare, nu e asa?
M-am schimbat in vestiarul fetelor unde nu cunoșteam pe nimeni. La un moment dat, o fata destul de interesantă, cu parul in dreaduri, haine largi pe ea și un tatuaj pe care scria "Freedom" pe mâna a apărut in fata mea.
-Buna tipa antisociala, sunt Kara, zice si îmi arată un zâmbet.
-Antisociala? intreb eu si rad. Sunt Amber.
-Da, asa iti ziceau fetele de acolo din spate. Ma uit și ma strâmb. Nu iti face griji, nu trebuie sa te intereseze de ele.
-Da, asa este, dar încă nu major învață minte sa nu îmi mai pese de părerea celorlalți. De unde esti, nu pari de pe aici.
-Asa e, nu sunt din țara, sunt din Olanda. Tatăl meu lucrează aici și mi-a carat toată familia după el.
-Oh, Doamne, cred ca este foarte greu pentru tine sa schimbi totul din viața ta asa de brusc.
-Eh, ma adaptez repede, in plus, toată lumea se cam sperie de mine, uita-te și tu cum arat, îmi zice ea și rade.
-Mie mi se pare ca arați foarte bine, esti asa de diferită fata de tiparul plictisitor pe car îl întâlnim pe peste tot.
-Wow, esti prima care a spus asa ceva despre mine, mulțumesc.
-Nu ai de ce sa imi multumesti, crede-ma, am zis-o pentru ca e adevarat.
-Hai gata cu lingușelile și hai sa mergem la ora.-Buna ziua, după cum va dați seama, eu, sunt profesoara voastra de dans din anul acesta. Nu am mai lucrat niciodata pana acum cu niște studenți de la aceasta secțiune a facultății, dar sper ca ne vom înțelege și ca nu veți fi un eșec total cu care o sa îmi bat capul tot anul. V-as ruga sa facem un exercitu prin care toată lumea sa lu se prezinte celora pe care nu ii cunosc deja. Haideți repejor, nu am toată ziua la dispoziție.
Femeia asta mi se părea foarte energica și amuzanta și nu stiu cum, dar îmi aducea o stare de bine. Am făcut cunoștința cu cei pe care nu ii cunosteam și chiar am si ras cu câțiva dintre ei, ceea ce mi s-a parut o experiența foarte frumoasa, sa vorbesc cu persoane pe care nu le cunosteam. Facusem cunoștința cu toți, pana sa îl văd pe Ryan îndreptându-se spre mine.
-Hei, buna, numele meu e Ryan și sunt colegul tău la ora de dans de la secția de regizie și teatru a acestei facultăți. Tu cum te numești?
-Foarte amuzant, Ryan, de oarca nu te-as cunoaște pe tine și secția la care sunt. Care erau șansele sa fii și in ultimul loc in care ma gandeam ca o sa te găsesc ?
-Eu i.as spune destin, rade el și îmi arunca o privire care ma face sa ma simt de parca mi-ar fi luat cineva tot oxigenul din plămâni.-Gata gata gata, acum ca ati terminat cu toată prostia asta, o sa va arat cum o sa va faceți încălzirea din acest moment paa când nu veți mai fi pe picioare. Acum am nevoie de doi asistenți care vor arăta exercițiile pentru perechi.
Toată lumea era timida, când văd o mâna ridicându-se brusc din mijlocul grămezii: o tipa blonda, îmbrăcată foarte provocator pentru o studenta la cursul de dans.
-Ok și partenerul sau partenera ta va fi...?
-Ryan.
Ma uit in spatele meu la Ryan și văd cum o privire de dezgust i se așterne ușor pe fata, dar se uita la mine și rade, schimbându-și total atitudinea și se duce in fata langa doamna profesoara și blonda care îl aștepta ca pe o prajitura.
-Asa, perfect, spune profesoara pe un ton foarte plictisit. Acum faceți perechi și imitați tot ce le arat lui Ryan și...
-Lorra.
-Asa, puteți incepe.
Am făcut pereche cu Kara, bineînțeles. La început, a fost o încălzire destul de ușoară, cu exerciții obișnuite ca la orice ora de sport. Dar încă ma întrebam de ce aveam nevoie de perechi.
-Acum ca ati terminat exercitiile, vom incepe lucrul in echipa. V-am rugat sa va faceți perechi pentru a va ajuta reciproc cu elementele pe care le aveți de invatat, cum ar fi: podul, șpagatul, statul in maini, lucruri de baza. Puteți incepe, zice profesoara și le arată lui Ryan și Lorrei ce sa facă.
Ma uit foarte atent la ei pana observ cum Lorra practic se lipește de Ryan când se preface ca pica. Mi-am dar ochii peste cap, dar imediat am observat ca reacția lui Ryan a fost sa se uite la mine, probabil ca sa vadă dacă am observat cum Lorra se prelinge peste el? Mi-am luat privirea de la ei imediat și am încercat sa îmi continui încălzirea.
CITEȘTI
Push Me To The Edge
FanfictionAmber este intr-un oras nou , cu oameni noi si aventuri noi . Studenta la Universitatea de Teatru și Regizie , unde il întâlnește pe Ryan . Din primele momente in care il intalneste , fiorii de pe sira spinării isi fac apariția , iar aventurile porn...