Dare To Dreams (HarryStylesFanFiction)

243 35 25
                                    

      İşte , yeni bölüm geldi ! Bu bölüm hakkında da bir fikrim yok açıkçası . +1400 reads olmuşuz çook teşekkür ederim , sizleri seviyorum . +1000 reads olduğumuzda o kadar çok sevinmiştim ki iki gün etkisinde kalmıştım . Beni bu kadar mutlu ettiğiniz için size minnettarım . Sizden son bir şey isteyeceğim . Hikayemi eleştirseniz bu hoşuma gider . Nerede hatamın olduğunu bilirsem onları düzeltebilirim . Her zaman olduğu gibi ithaf en uzun yoruma gidecek ! Burayı her ne kadar okumasanız da size minnettar olduğumu yeniden belirtmek isterim . Sınır +20 vote +20 yorum +75 reads ! İyi okumalar ! 

     Kesinlikle böyle bir şeyle karşı karşıya kalmayı beklemiyordum . Ona bir 'ciddi misin sen ? ' bakışları gönderdiğimde başını olumlu yönde sallayarak karşılık verdi . 

    İyi de nasıl olmuştu da ben onları hiç görmemiştim ? Gerçi bu zamana kadar inek takılırdım hep . Sınıfın en çalışkanı ve aynı zamanda ineğiydim . Evden okula , okuldan eve . Okuldakilerle de ilgilenmezdim . Hah , ne kadar hanımefendi ve  cici bir kızmışım , öyle değil mi ?

     Her neyse . Şu son günlerde biraz da olsun sosyalleşmeye vakit ayırabilmiştim . O birkaç gün içinde de onları görmemiştim . Eğer görseydim onları kaçırdığımdan emin olabilirdiniz . 

   ''Dinle ,  Harry ve benim aramda bir şeyler var . Zayn , lütfen . Sana ihtiyacım var . Ders programınızı değiştirip benimkiyle aynı yapın , lütfen lütfen lütfen . Eğer dediğimi yaparsan sana ne olup bittiğini anlatacağım . '' 

    Bir yavru köpek bakışı attım . Buna dayanamayacağını biliyordum . Yavru köpek bakışlarıma kimse dayanamazdı . Tahmin ettiğim gibi de olmuştu . 

     '' Peki . Bu işi olmuş bil . Yarın senin olduğun dersin sınıfında olacağız ama tek bir sorun var . '' 

     '' Neymiş o sorun ? ''

     '' Ders programını söyle ki derslerimizi çakıştırabileyim cadı . ''

    '' Üzgünüm ders programımı ezbere bilmiyorum . Numaranı ver , ben sana mesaj atarım . '' 

    '' Sence sana numaramı vermeli miyim ? '' 

   '' Hadi amaa , uzatma . Her gece arayıp rahatsız etmekten başka ne yapabilirim ki ? Ver şu telefon numaranı artık . '' 

   '' Hey , sakin ol . Şaka yapmıştım işte numaram ! '' dedi ve telefonunu kurcalayıp ekranı bana gösterdi . Ekrana bakarak numarasını kendi telefonuma '' BadBoi '' diye kaydettikten sonra telefonumun tuş kilidini kapattım . 

    ''Aslında ... Zaten geç kaldın . Starbucks'a gidip konuşabiliriz . Tabii istersen . '' 

    '' Neden olmasın? ''

    Bu sözüm onu tatmin etmişe benziyordu . Arabayı Starbucks'a doğru sürdü . Yine ve yine sessizlik... Tanrım , ben bu lanet olası şeyden kurtulamayacak mıyım ? Nihayet çok güzel (!) geçen 5 dakika sonunda Starbucks'a varmıştık . 

     Kapıyı araladım ve arabadan indim . Boş bir masa gördüğümde oraya adımladım . Sandalyenin birini çektiğimde karşıma Zayn oturdu . Ben de sandalyeye oturduktan sonra konuşmaya başladı . 

     '' Anlatmayacak mısın , cadı ? '' 

    '' Öncelikle bana cadı demeyi kes ve evet anlatacağım . Sen de bu konuda bana yardımcı olacaksın tabii . Başlıyorum . Onunla bir markette çarpıştık . Tanıştık , fotoğraf çektirdik . Sonra beni öptü . ''

      '' Ha ? Nasıl , ne dedin sen ? Öpüştünüz mü ? ''

     '' Konuşmazsan anlatacağım Zaynie . Tabii ki de öpüşmedik . Sadece yanağımdan öptü . Sonra da ''  Üzerindeki etkimi seviyorum '' dedi ve gitti . '' 

      '' Hah , tipik Hazza . Eee devam et . Sonra ne oldu ? '' 

     '' Sonra telefonuma bir mesaj geldi . Birisi buraya gelmemi istiyordu . '' 

     '' Ve sen de dayanamayıp geldin ? ''

     '' Evet aynen öyle oldu . Buraya geldiğimde Harry'i görünce şaşırdım . Gitmek istiyordum . Çünkü yanında kalırsam bir sürü sakarlık yapabilceğimin farkındaydım . Aynı zamanda aptal davranacağımın da . Ama o ne yaptı dersin ? Gitmemem için beni sıkıca sardı . Ben de koştum . Açılan ayakkabı bağcığıma basıp düştüğümde beni yakaladı . Kucağına aldı . Ben de günün yorgunluğuyla onun kucağında uykuya daldım . O da beni evine getirmiş . Orada biraz oyanlandık . Evime giderken asansörde onu öptüm . Dudağından . O da sinirlendi , beni azarladı ve gitti . Benden nefret ediyormuş . Ne olur yardım et . ''

    '' Neden böyle bir şey yaptı ki ? ''

    '' Bilmiyorum ama benden nefret ettiğini söylerken gerçekçi değildi . Sanki ... Sanki zorlanıyordu biraz . '' 

     '' Bu konuda sana yardımcı olmayı ben de isterim ama ne yapabilirim ki ? ''

     '' Onu kıskandıracağız .Ve hey Zayn ! Ben senin büyük bir hayranınım . Dost olamasak bile arkadaş olabiliriz değil mi Zaynie ? En azından benim için . ''

      '' Gel buraya cadı . '' dedi ve saçımı bozdu . 

     '' Öyleyse anlaştık ? Ben eve gideyim artık . '' dedikten sonra arabadan ineceğim sırada Zayn ' in sesiyle irkildim . 

      '' Bekle küçük cadı . Seni ben bırakacağım . '' dedikten hemen sonra arkamı dönüp ona baktım . Şaka yapar gibi bir yanı yoktu . Gayet ciddiydi . Çenesiyle arabayı işaret ederek konuştu . 

       '' Eee , geliyorsun değil mi ? '' 

       '' Ahi tabii . Bu arada evim ............ '' (Adres bulamadım kamkimler , idare edin . :Dd )

       Arabayı çalıştırdı . Bir süre sonra eve geldiğimi anladığımda Zayn'e veda edip arabadan indim . Kapıya doğru adımlayıp asansöre bindim . 5. kata çıktığımda çantamı kurcalayarak anahtarı buldum . Kapıyı açtıktan sonra içeri girdim .

        Bugün yorulmuştum . Biraz yatıp , laptopumda Supernatural'ı izleme hayalleri kurduktan hemen sonra üzerimi değiştirdim . Elime laptopu aldıktan sonra kendimi yatağa attım ve Supernatural'ı izlemeye koyuldum . 

Dare To Dreams (HarryStylesFanFiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin