~seven

118 24 14
                                    

xhoseok: en kötüsü, ne biliyor musun Lisa?
xhoseok: o öğretmenin derdini sonra öğrendik.
xhoseok: kız kardeşim intihar ettikten hemen sonraki gün, bir mesaj geldi e-postama. Yabancı birisi, kim, bilmiyoruz. Açtık izledik. O öğretmen. Kız kardeşime tecavüzü, video şeklinde.
Şerefsiz 1 saniye acımamış kardeşimin yakarışlarına, nasıl vurmuş, bir görsen.
Derdi de ne biliyor musun?
Annemi gençliğinde çok elde etmek istemiş bu köpek, annem yüz vermeyince taciz etmiş, annem okulunu değiştirmiş tabi hemen, videonun sonunda yüzünü tamamen kenara koyduğu kameraya dönüyor, ve kamerayı eline alıp baygın kız kardeşimi çekiyor, kendisini çekmeye başlayıp, konuşuyor,
'Umarım beni hatırlamışsındır,
Hye mi, bana karşılık vermemenin sonu, gurur duy.'
xhoseok: böyle dedi şerefsiz.
xhoseok: kız kardeşimin ölümünden 1 hafta sonra, kafasına sıktı annem. Ve inanır mısın? Arkasında hiç bir şey bulamadık, beni babamla(?) yalnız bırakıp, gitti.
Llisa: Hoseok, senin için daima, burada olacağım.
Llisa: ve şuan, bende anlatmak istiyorum.
Llisa: babam. Bana tecavüz etti.
Llisa: koruma yurtlarında kalmaya başladım ama orası çok beterdi.
Llisa: sürekli atılan dayaklar, 3-4 gün aç gezmemiz, pis denilebilecek içme suları.
Llisa: öyle kötü bir haldeydim ve okula devam etmek zorundaydım.
Llisa: forması doğru düzgün yıkanmayan, saçı sürekli pis, kötü kokan ve ailesinin hiç görünmediği bir çocuk düşün.
Llisa: henüz 6-7 yaşındaydım.
Llisa: yani zaten yenik başladığım hayata, ezik bir ruha sahip olarak büyüyordum.
Llisa: ve benim tüm bunları anlatacak bir ailem bile yoktu.
Llisa: herhangi birisi dahil yoktu.
Llisa: bir gün, 14 yaşında olmalıyım, hoseok bir arkadaşım oldu.
Llisa: çok iyi anlaşıyorduk, ve bana iyi davranıyordu.
Llisa: ben 15 yaşındayken, benim yurt odamda, kendini astı.
Llisa: ve inanır mısın? Ölürken bana tuzak kurdu.
Llisa: ipinin yanına bir tane daha ip geçirmiş ve bir not yazmış, hoseok,
Bekle, sana göndereyim;
Genç adam kızın gönderdiği kağıdı okumaya başladı;
İyi ki beni ikna ettin, Lisa, seninle ölmek güzel olacak çünkü seninle yaşamak güzeldi. :))
Llisa: anlayacağın hoseok, olmayan bir şeyi varmış gibi gösterdi ve o sona koyduğu işaret bizim kötü bir şey yaptığımızda çizdiğimiz işaretti.
ben onu kandırıp itmekle suçlandım. Yan tarafımda kalan kız bunu idda ediyordu. Ve 4-5 kız daha, onu itmiştim ve kendimi ipten kurtarmıştım.
Llisa: yani o kız, o psikopat, neden olduğunu bilmediğim halde beni suçlamak uğruna birkaç kıza rüşvet vermişti.
Llisa: tabi sonra, ver elini ıslahevi

pain. ➳ |jung Hoseok|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin