Del 18

127 4 0
                                    

~Kapitel 18~

~Felix's perspektiv ~

Klockan ringde och jag kände hur hon vred på sig bredvid, klockan var 04:10 och vi skulle åka till Arlanda om 30 min. Jag krama om dig och sniffa dig i nacken.

Du vakna till och vände dig mot mig , du kolla in i mina ögon och jag i dina jag kysste dina mjuka avslappnade läppar och log i hela kyssen.

Vi kliver upp och klär på oss och går ned med våra väskor till hallen , där utanför står taxin.

Mamma kommer ned för trappen.

-Hejdå mina älsklingar sa hon och krama om oss.

-Hejdå sa vi och krama om henne.

Vi gick ut och satte oss i taxin efter att vi hade lagt in väskorna i bakulukan .

Du hade ditt huvud lutat mot mitt bröst och du hade somnat, du är så sjukt söt när du sover.

Vi var strax framme vid Arlanda.

Vi var framme och vi hade precis kommit in då jag möter Omar i ingången.

Jag blänger hotande mot honom, han flinar lite osäkert,, jag går fram till honom...

-Kan vi prata sa jag irriterat.

-Inte just nu säger han och blänger ned i golvet.

Okej säger jag irriterat och tar din hand . du kysser mig snabbt på munnen innan vi ska upp till tullen.

När vi kommit igenom den så kommer taxfreen och du försvann som ett spjut in där. Jag följde efter men tappa strax bort dig. Jag gick runt och leta och så hitta jag dig vid sminket och kläderna såklart;)

Men du stod inte där själv...

~Ericas perspektiv~

Jag hade precis hittat in till smink avdelningen, jag stod och kolla ett tag då jag såg att nån kom och ställde mig bredvid mig.

Jag kolla dit och såg att Omar stod där.

Jag vände mig snabbt och skulle precis gå där ifrån då han tar tag om min hand och drar in mig mot honom.

Han kramar om mig hårt och jag besvarar den lite osäkert, han släpper kramen men håller fortfarande om mig. Jag tar mig ur hans grupp och går mot Felix . Jag kan inte säga till honom att Omar krama mig.

Jag hitta inte felix så jag gick vidare där jag såg lite längre fram att enis stod där, jag gick mot honom och han vände sig mot mig. Han tittade på mig och såg att nåt var fel.

-Vad är det gumman och så krama han om mig.

-Asså Omar håller på hela tiden och jag vill inte att han och Felix ska va ovänner! Sa jag med osäker röst.

- jag förstår dig jag ska prata med Omar sa han och krama om mig, jag besvarade den.

~Oscars perspektiv~

Jag släppte kramen och gick emot Omar som stod lite längre bort.

Han stod och kollade på parfymen som felix har "one milion"

-Varför står du och kollar på den som felix har? Fråga jag undrande

-Asså jag har inte sagt detta till dig ennu men jag har fått känslor gör henne och hon älskar ju felix's doft och då kanske hon börjar gilla mig.sa han

-men du fattar väll att dom älskar varann och du kan fan inte förstöra det här, dom är ju så sjukt fina tillsammans .!!

Det skulle vi oxå säger Omar och blänger ned i golvet.

Men Omar seriöst du kan inte va så här tänk på hur mycket dom älskar varann du kan ju inte förstöra deras förhållande! och Felix och Erica är väldigt besvikna och ledsna på dig.

Du måste fatta det bro!

Jag putta till Omar och flina.

Jag gick mot ogge och felix som stod borta vid kassan, dom såg att jag konfunderad ut..

Vad är det frågar ogge

Nä jag prata med Omar och Erica ..

-vad sa dom fråga felix oroligt

-asså Erica tycker att det är jobbigt med Omar och hon la till att hon älska dig och inte han, men Omar har fått känslor för henne.

-asså fan för han! säger Felix surt

-ALLA SOM SKA MED PLAN 54 TILL THAILAND SKA GÅ MOT PLANET NU'' säger högtalarna

Vi går mot planet men Felix springer iväg för att hitta Erica.

~Felix's perspektiv~

Högtalarna ropa efter oss men jag sprang för att hitta Erica men jag kan inte hitta henne. då ser jag Omar lite längre fram och hennes långa blonda hår... Dom pratar om nåt och hon backar ifrån honom, han tar tag om hennes hand men hon försöker komma ur greppet sammtidigt som han drar henne emot sig , nä nu får det räcka !

-Vad fan tror du att du håller på med? Hon är min tjej och inte din! låt henne va!!!!

Omar reagerar fort och släpper henne och hon backar. han kollar på mig och säger ''förlåt.... men vi måste faktist gå så vi inte missar planet!

-jag vet men jag ska prata med dig sen sa jag argt.

Jag tog hennes hand och vi gick hand i hand till planet med Omar små springande framför oss. hon ler och våra läppar möts, det blir en lång kyss. vi har kommit ombord på planet och vi har precis hittat våra platser. jag och Erica bredvid varann och Oscar och Omar framför och ogge bredvid dom.

Vi har nu suttit på planet i 2timmar och klockan är 22:50 Erica har somnat på mitt bröst och vi båda lyssnar på samma låt..''perfect two'' jag sjöng lågt Medans jag kolla på henne och pilla med hennes hår. Och strax efter somna jag.

~Ericas perspektiv~

Jag vakna av att nån peta på mig, det var Oscar som undra om jag ville komma och sätta mig med honom för att alla andra sov, jag nicka och smög försiktigt upp ifrån felix's famn.

Jag satte mig bredvid Oscar och vi börja prat om allt mellan himmel och jord , han är min bästa vän , jag kan värkligen prata med honom om allt.

Vi satte på en film på tvn framför oss och det vart mrs Been och vi kunde inte sluta skratta!

~Felix perspektiv~

Jag vakna av att några skratta, det var Erica och Oscar som satt och skratta , jag kände mig lite svartsjuk och ville också vara med .

Jag såg att filmen hade slutat och jag peta på henne.

-Hej kan du komma tillbaka det är så mysigt att sitta här med dig sa jag och log

-Visst sa hon och log.

Det var 2 timmar kvar tills vi skulle landa.

Hon kom smygandes bak till mig och satte sig halvt i min famn.

Hon kollade upp mot mig och vi fick ögonkontakt, våra läppar möttes och det blev en lång och mysig kyss. hon la sitt huvud mot mitt bröst och så satte vi på en kärleksfilm som ingen av oss hade sätt, jag är inte speciellt intresserad av dom men den här var faktist bra.

Filmen var slut och vi har precis landat.

Vi har kommit ut från flygplatsen och är på väg till hotellet, det är sjukt fint här och det kommer bli så sjukt mysigt här. tänk att få åka själva på semester med sin tjej utan föräldrar asså värsta drömmen .

Ja det var det senaste kapitlet nu rösta gärna alla fina läsare och om ni har några idéer så kika mig på : sandis_enis_ormis_Og

Puss❤️

Just we (the fooo)Where stories live. Discover now