~felix perspektiv~
Jag kände mig sjukt illamående och snurrig, jag gick iväg en stund för att ta lite luft då en okänd tjej kommer fram. hon börjar prata med mig men jag hörde inget för att jag var sjukt borta.
Det känns som om att hon börjar flurta med mig, hon börjar komma närmare och snart är hennes läppar tryckta mot mina. Kyssen övergår till hångel... jag försöker att sluta men det går inte. jag ser i ögonvrån att en väldigt bekant Person står och kollar på oss hon börjar snyfta och springer där ifrån .
Fuck! Nu ser jag vem det va...
~ Omars perspektiv~
Jag ser en gråtande tjej komma springande in i Oscars famn. och då förstår jag att det är Erica. jag börjar få lite dåligt samvete, jag gav felix alkohol och inte nån drink som var alkohol fri. han hade nog inte gjort såhär annars, jag måste nog berätta det men nu har jag oxå tiden att prata med henne.
~felix's perspektiv ~
Jag puttar ifrån mig den okända tjejen som tagit friheten att börja hångla med mig när jag typ är full.
Jag går vingligt bort till Oscar som sitter lite längre bort, men där sitter hon också, hon gråter jag hör snyftningarna.
-Eey fan felix hur kunde du? säger Oscar argt.
-jag vet inte jag var ville inte.. säger jag sluddrigt.
-Fan är du full, säger Oscar oroligt.
Jag vet inte, och där blir allt svart.
~omars perspektiv~
Felix kommer gående mot oss och Oscar och han börjats att prata. men då plötsligt så rannsakar han ihop till en klump på golvet. Erica far upp och kastar sig över felix med tårarna sprutandes.
~Ericas perspektiv~
Felix kommer fram till mig och oscar, han låter lite annorlunda så jag tråkar bort tårarna från kinderna och kollar upp. han pratar sluddrigt med Oscar då han plötsligt ramlar ihop till en hög på golvet.
Jag slänger mig fram till honom för att se om han mår bra men jag får ingen kontakt.
-Oscar han har svimmat av!!
-shit ska vi bära upp han på rummet?
-Ja jag tror det är bäst!
-men vill du fortfarande sova med honom när han har hånglat med tjejen där borta? Säger han förvånat.
-Ja jag älskar honom.!!! Och kommer alltid att göra ....
Förlåt för kort kapitel har inga idéer just nu så ja men läs snälla min nya fanfiction forever a dream och om ni vill och har förslag så kommentera till denna fanfiction . Rösta snälla. Puss älskar er
KAMU SEDANG MEMBACA
Just we (the fooo)
Fiksi PenggemarErica har precis fyllt 15 och ska börja i en alldeles ny skola ,det är där hon träffar Felix dom blir väldig bra vänner men vänskapen utvecklas snabbt till kärlek.. Och hur reagera alla foooers? Och hur ska dom undvika den bitchiga tjejen? Och vad h...