Čekala jsem na Adama . Měli jsme společně jít natočit video .
,, Už jsem tady . Moc se omlouvám za spoždění '' doběhl ke mě udýchaní Adam . Přikývla jsem . Dneska mu to strašně moc slušelo . Nikdo o tom neví ale už od začátku Adama miluju .
,, To je v pohodě a kde jsi byl?'' usmála jsem se na něho .
,, No víš jak jsme točili s Ájou to video?'' přikývla jsem ,, No tak od té doby jsme se víc bavili . No a dneska jsme se jaksi dali dohromady '' nevěřícně jsem se na něho podívala .
,,Oh , to vám přeju .'' falešně jsem se na něho usmála . Adam si sedl vedle mě . Nemohla jsem uvěřit tomu že má holku . Chodí s Ájou (Fallenkou) .
,,Jo takže jdeme k vám ne? Natočit to video '' usmál se na mě . Byl tak sakra sexy . Ale už nemám šanci. Chodí s Ájou . Asi Áju začínám nenávidět!
,, Jo pojdmě '' a společně jsme odešli natočit video.
,, Jo takže to video vydáme za týden ve středu? Ve stejný čas jako obvykle '' řekl Adam když už jsme měli dotočeno . Natáčeli jsme dvě video . Jedno na můj kanál a druhé na Adamův kanál.
,, Jo '' usmála jsem se .
,, Hele já už půjdu nevadí? Mám sraz s Ájou '' Zase Ája!
,, Ovšem jen běž . A pozdravuj ji odemně !'' řekla jsem . Adam se na mě usmál . A začal se obouvat , a po tom odešel . Ale jak odešel tak jsem měla zvláštní pocit . Ale hodně zvláštní. My dva už spolu nikdy nebudeme.
YOU ARE READING
Miluju tě Adame!
LosoweAnna Sulc a Adam Mach . Nejlepší přátelé . Ale co se stane když se dá Adam dohromady s Fallenkou (Ájou ) ? V tomhle příběhu se bude vyskytovat hodně youtuberů / youtuberek :D