Ajutor!

13 0 0
                                    

   Mă scuzați că n-am mai postat! De când a început școala am vreo 2 ore de făcut teme și 3-4 ore de ieșit cu prietenele mele. În rest stau pe calculator (YouTube).

   Acum vreau să spun 2 chestii:

1. Aveți grup de clasă? Eu da. Sunteți curioși să știți ce se întâmplă? Beizicălii (în engleză de analfabet) ne înjurăm. Nu mă credeți? Try bitches! Practic totul a început de la mine care a pus o poză cu mine și pe fundal se vedea sor'mea. Un coleg s-a luat de sora mea și eu i-am zis "Morții mă-tii" și după începe un alt coleg "Wow" și l-am întrebat ce i se pare așa mirific la o înjurătură. Răspunsul a fost "Eu vorbeam de cum te-ai "înfipt" în (numele colegului)", iar după, acest om care s-a luat de sor'mea îmi zice "dăte dracu" moment în care m-am enervat și i-am zis "Înainte de a înjura pe cineva învață să scri corect". Iar după asta un coleg dă reply la mesajul meu și zice "Ouuuuu", "Ouuuuu" "REKT NOOB #NUMAISTIUNR".

2.   Băiatul care s-a luat de sor'mea este iubitul Cristinei (de care v-am mai zis, BFF de 4 ani) și nu sunt absolut deloc de acord cu asta. Acum știu că mă veți lua ca pe o persoană over protective, dar ce vreau să zic este că va suferi când se vor despărți. Plus că îi afectează notele la școală și disciplina. Asta este cel mai rău. Ea a luat locul 3 anul trecut la sfârșitul anului. Pnm. Am nevoie de ajutor. Eu și celălalt BFF (Bianca) încercăm să o îndepărtăm pe Cris de acest băiat. Dacă aveți vreo soluție care nu implică bătaie sau înjurături lăsați-mi-le în comentarii sau privat. Noi îi vrem binele, nu răul (deși ceva mă face să cred că eu și Bia ne putem numi masochiste dacă încercăm orice manevră de despărțire). Cred că ăsta a fost cel mai lung capitol din toate. Who gives a fuck?

   Nu uitați să sunați la 1-800-BULLSHIT dacă vreți.

Mulțumesc următorului că mi-a dat follow:
--Raul33
Sayounara!

Tampenii d-ale meleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum