GEREKSİZLER
✔Her beden dersinde deli danalar gibi koşarız. Amaçsızca... Kızlar 2 tur erkekler 3 tur.
✔ 10.sınfta proje hazırlama, 11 de astronomi ve 12 de trafik dersi kesinlikle gereksizdir. Çünkü zaten hocalar sana kağıdını verir ezberlemen için. tek sorun bu derslerin yazılısını aynı gün başka bir yazılıyla beraber yaparlar.
✔Edebiyatta yazar-eser ezberlemek hele hele 11 de en büyük baş belasıdır. Çünkü Tanzimat Edebiyatından itibaren 100 tane kitabı olan sanatçı bile var! ÖSYM sisteminde de sadece yazarın adı duyulunca akla gelen ilk kitabını soruyorlar... Ne bu kadar kasmaya gerek var ne de yazar eser ezberlemeye gerçekten çok lüzumsuz.
✔Okul için toplanan aidatların, paraların hepsi okul geliri içindir. Normalde milli eğitim okulun bazı ihtiyaçları için para sağlar ama nedense bu miktar hiç yeterli olmaz. Sonra da pamuk eller cebe...
✔Son olarak ta; lise eğitimi tamamen lüzumsuz bir eğitimdir. Burada verilen bilgilerin daha az yoğunluğu ilköğretimde verilmektedir. Aynı bilgilerin lisede tekrarlanmasının hiçbir akli mantığı yoktur. Bu uygulamayla milyarlarca kaynak, sermaye israf edildiği gibi, milyonlarca gencin de en güzel yılları heba olmaktadır.
(+10 vote'a yeni ツ gelir ona göre boş geçmeyin.)