Am ajuns

17 1 0
                                    

Am dormit pe el până am ajuns la destinație. 
N:  Am ajuns.
A spus el pe un ton calm și liniștitor.
M: Bine.
N-am dat jos din balon și am mers împreună cu guvernul la locul crimei. Am examinat locul.  Ne-am uitat mai întâi pe tron.  Acolo se vedeau niște urme de cenușă. Am pus o mostră într-un pliculet.  După ce ne-am mai uitat în castel 🏰 am aruncat o privire și în grădina.  Abia ce a plouat și niște urme de ghete se arătau a fii suspecte.  Le-am făcut o poza cu un aparat special.
N: Cred ca avem destule indicii hai sa plecam....
M:  Bine dar mâine vezi ca te trezesc la 5.
Il sun pe tată ca să îi spun că stau ocateva zile la un hotel pentru un proiect.  El nu avea voie să știi că suntem detectivi.
Ne-am cazat și am intrat în camera. Acolo erau două paturi  ,  două bai și o sufragerie.  Mai de grabă un penhause.  Eu si cu Norman nu avea o relație stabilă deoarece eu aveam abia 12 (poimâine implineam 13)  și Norman are 14 ,  dar tot îl iubeam.
Am mers până în patul meu.  Era un pat de 2 persoane chiar dacă stăteam doar eu în el.

*BIP* *BIP*

Ma suna tata.
*convorbire telefonica*
T:  bună Draga ce faci?
M:  bine,  de ce m-ai sunat?
T:  Pai am primit un email de la Școala ta.
M:  tată,  eu aștept răspunsul de la scoala curioșilor.
T:  ai fost acceptată!!
M: OMG!!YEY!!
T: SI PARTEA  cea mai bună e ca nu trebuie (pt. două luni )sa pleci de unde esti!!
M: cum adică?
T: adică pt 2 luni școala se ține unde ești tu acum!
M:  k până*tip eu fericită*
*convorbire telefonica încheiată*
N:  tu stii ca sunt și eu în școala curioșilor?
M: daa?
N: și școala fricosilor este... AGENȚIA.
M: OMG OMG OMG OMG OMG...... DUPĂ DOUĂ ORE....  OMG OMG.

Disparitia diamantuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum