1-ilk gün

97 7 17
                                    

Evet şu en nefret ettiğimiz okulun ilk günü sabahına gözlerimi zorlukla da olsa açmıştım.

"Taehyungg hala kalkmadın mı sen bakiyim?"

Diye bağıran annem düşüncelerimi yok edip yataktan fırlamama sebep olmuştu. Dolaptan beyaz gömlek,siyah pantolon ve kravatımı çıkardıktan sonra giyinmeye başladım. Gömleğimin üstteki bir iki düğmesini açık bırakarak üstüne bol bir şekilde kravatımı taktım. (-hayal edince feelsten ölüyorsunuz-)

Çantamı alıp aşağı indiğimde karşımda annemi gördüm ve yanağına öpücük kondurup siyah ayakkabılarımı ayağıma geçirip bağcıklarını bağlamaya başladım.

"Kahvaltı etmeyecek misin oğlum?"

-Yok anne aç değilim. Geç bile kaldım sayılır.

"İyi sen bilirsin okulda birşeyler atıştır ama hadi görüşürüz dikkat et."

Kafamı sallayıp kapıyı kapattıktan sonra kulaklığımı kulağıma takıp yürümeye başladım.

Yaklaşık 15 dk sonra okulun kapısının önünde durup okula bakmaya başladım. İçeri girdiğimde Yoongi, Hoseok ve Jimin'i çardakta otururken  gördüm ve  yanlarına doğru ilerledim. Selamlaştıktan sonra yanlarına oturdum. İşte bizim grup tamamlanmıştı.

Aramızda sohbet ederken birden müdür geldi ve o sıkıcı konuşmasını yapmak için kürsüye çıktı. Öğrenciler de sıraya girdi.

"Sevgili öğrenciler yeni eğitim öğretim yılına girmiş bulunmaktayız. Hepinize başarı getirmesi dileğiyle.
Bildiğiniz üzere sınıflar karıştı ve şimdi sınıfları okuyacağım ve okuduğum öğrenciler sınıflarına girecek."

İçimden umarım bizimkilerle aynı sınıftayımdır diye umut ederken müdür sınıfları okumaya başladı.

" Park Jin Hyun 
  Kim Soo Yun
  Sung Je Ra
  Lee Rae Sun
  Kim Taehyung
  Jeon Jungkook
  Song Hyo Her
  Kim Namjoon
  Jung Hoseok
  Kim Seok Jin
  Min Yoongi
  Park Jimin

12-F sınıfındadır. Herkes sınıflara!"

Ne yani Jungkook ile aynı sınıfta mıydık? Okulun popüler  ve herkesin hayran olduğu biriyle aynı sınıfta olmak nasıl olurdu bilmiyordum.

Gözlerini bana dikmiş ve yan gülüşünü sergileyen bir kişi dikkatimi çekmişti. O kişiye baktığımda ise Jeon Jungkook'tu. Gülmesinin nedenini bilmesemde küçük bir tebessüm ettim ve önüme döndüm.

Herkes yukarı çıkmak için ölesiye bir mücadele verip birbirini itip  kakarken orda durup önce çıkmalarını bekledim.

Herkes çıkıp merdivenler boşaldığında bende yavaş yavaş çıkmaya başladım.  Sınıfa girmeden önce lavaboya gitmek istedim ve tam lavabonun kapısından içeriye girerken bir kişiyle çarpmıştım.

Ne güzel ama dimi!

Kim olduğuna bakmadan sövmeye ve küfür etmeye başlamıştım.

"Şş o güzel dudaklarına bu kelimeler hiç yakışmıyor Taehyungie~"

Kafamı yukarı kaldırdığımda çarptığım kişinin Jungkook olduğunu gördüm. Tanrım ben çok şanssızdım.

-Önüne baksaydın o kelimeler çıkmazdı üzgünüm.

Diyip yapmacık bir şekilde tebessüm ettiğimde hafif sinirlenmiş gibiydi.

"Yanlız bana çarpan sensin."

Impossible Love • VkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin