Harper Lee írta a Ne bántsátok a feketerigót! c. könyvében: „Vele elviselhető volt az élet; nélküle elviselhetetlen.".
Ahhoz képest, hogy mennyit hangoztatta az ellenkezőjét, Yoongi titokban találni akart valaki ilyet. Valakit, aki hiányozna neki, mikor elmennek, és valaki, akinek hiányozna, ha ő menne el. Szkeptikus volt és cinikus és lényegében minden amiről Namjoon panaszkodott, hogy az, de igazából, Yoongi csak hinni akart egy szeretetben, ami sosem veszíthet.
- Mikor kalandos kedvemben vagyok, megállok egy Starbucksnál és magamnak rendelem a kávém. – válaszolt Yoongi fapofával. Ez a sok nyavalygás kezdte idegesíteni. – Néha még el is olvasom a pénztáros névtábláját. – fáradtan a tenyerébe fektette az arcát. Mit tett, amivel ezt érdemelte ki? – Miért vagytok egyáltalán ennyire-
- Azért, Yoongi, igazság szerint már a vállalattal élsz mióta te, Joonie és Hoseokie elindítottátok. – tette keresztbe a karjait Jin, aki határozottan nem volt lenyűgözve. – Az már vagy mi? 7 éve? És egyetlen párkapcsolatod sem volt ez alatt az idő alatt. – szenvtelenül nézett Yoongira és megrázta a fejét. – Ameddig én tudom, egy szem randin sem voltál. Miért ne aggódnánk?
- Nekem van jelenleg a legszarabb életem. Pont. – jelentette ki Jimin gyászosan, a karja a szemei fölé hajtva. A pultos szkeptikus szemekkel nézte, de mindenesetre megjegyzés nélkül csúsztatott egy újabb poharat a férfi várakozó kezébe. Igazából már órák óta itt volt; délután 2 óta ült a pult mellett. Most este 9 felé közeledett az idő, és Jimin totál részeg volt, de megérdemelte. Valószínűleg összeveszne a pultossal, ha az leállítaná. Ma este mindenképpen ki kellett ütnie magát, vagy különben elveszíti minden ép eszét.
- Oké, eddig nem mondtam semmit, de most már komolyan kezded lehúzni a hangulatom. – Taehyung mordult fel egy nagy, széles karmozdulat kíséretében, amit előkelőnek szánt volna, ha nem verte volna a kezét a pultba. – Mesélj. – szisszent fel, fájó kezét a mellkasához kapva. – És tudod, ne felejtsd el. Afrikai gyerekek. Emberek kerekes székekben. – legyintett egyet Jimin általános irányába, a látása kicsit homályos a hatodik pohár száraz whisky után. – Meg ilyesmik.
Kim Namjoon, Jung Hoseok és Min Yoongi, visszavonult bálványok, és mára már producerek, a saját, közös lemezcímkéjükkel: Bulletproof Entertainment-tel.
Kim Seokjin egy befutott színész, aki szabadidejében barátja, Namjoon személyes asszistenseként is dolgozik.
Jungkook Yoongi személyes asszisztense és egy anonim előadó a B:ENT-nél.
Taehyung egy művész, és persze - elengedhetetlenül- Jimin legjobb barátja.
Jimin megelőzőleg titkárként dolgozott, és jelenleg teljesállásos Balszerencsés™. De ez hamar megváltozik...
These Lyrics Will Write Themselves
Magyar fordítás
COMING SOON
Első rész: Nov. 28.
YOU ARE READING
These Lyrics Will Write Themselves (HUN)
FanfictionHarper Lee írta a Ne bántsátok a feketerigót! c. könyvében: „Vele elviselhető volt az élet; nélküle elviselhetetlen.". Ahhoz képest, hogy mennyit hangoztatta az ellenkezőjét, Yoongi titokban találni akart valaki ilyet. Valakit, aki hiányozna neki, m...