Başlangıç: 19 Kasım 2017 Pazar
Bölüm Şarkısı: BTS- I Need U
• 1.BÖLÜM •
Yeni başlangıçlar.
Hayatınızda üç şık vardır. Birinci şık, doğduğunuz günden itibaren aynı sayfadan devam etmektir. İkinci şık, her gün yeni bir sayfa açıp güne başlamaktır. Üçüncü şık ise, hayatınızın hiç beklemediğiniz bir anında yepyeni, tertemiz, beyaz bir sayfa açmaktır. Benim hayatımda, bu üç şıktan sonuncusu yer almaktaydı. Hayatımın hiç beklemediğim bir anında, yeni bir sayfa açıp, yeni başlangıçlarımla beraber hayatıma devam edecektim.
Birkaç ay önce üniversite sınavı sonuçları açıklanmış, yeni hayatım kendini göstermeye başlamıştı.
Kocaeli'de kazandığım üniversite yüzünden ailemden ayrılmış ve arkadaşım Doğa ile Derince adlı bir ilçede, bir apartman dairesine taşınmıştık.
Doğa, benim bebeklik arkadaşımdı. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez birbirimizden en ufak bir sır dahi saklamazdık. Birbirimize yaptığımız hayvanlıklar dışarıdan bakıldığında sabır diletecek cinstendi. Ama biz, bu hayvanlıklarla mutluyduk.
Taksiden indikten sonra kapıyı yavaşça kapattım. Benim aksime kapıyı hayvan gibi kapatan Doğa'ya baktım. "Al kırdın kırdın!"
Omuz silkti. "Bir taksiye o kadar para verilir mi ya? Verdiğim paralara saysın," dediğinde gözlerimi devirdim. "Taksiye binmek isteyen sendin. Ben sana demiştim otobüsle gelelim diye."
"E ne yapayım? Baksana şunlara," dedi spor arabalarından inen havalı çocukları göstererek. "Hepsi zengin bebesi. Bizde otobüsle gelerek fakirliğimizi megafonla duyurmuş oluruz. Az zenginmiş gibi görünsek ne olur sanki?"
"Feriha style mod on diyorsun yani?" Başını hızlıca sallayarak elini şaklattı. "Aynen öyle."
Doğa yürümeye başlarken gözüm bağcığı açılmış olan ayakkabılarıma kaydı. Eğilip bağcıklarımı bağladıktan sonra doğruldum. Doğa çoktan karşıya geçmiş okula giriyordu. İnsan bir beni beklerdi be vicdansız.
Karşıya geçerken duyduğum bir korna sesiyle soluma döndüm. Bir araba bana hızla yaklaşırken ayaklarım yere yapışmıştı sanki. Koşup kaçmak istiyordum ama ayaklarım buna izin vermiyordu.
Araba bana dahada yaklaşırken ve ardı ardına korna çalmaya devam ederken bir güç tarafından itildim ve yere yapıştım.
Ben derimde sıyrıklar oluşturacak derece sert bir şekilde asfaltla birleşmeyi beklerken, aksine yumuşak bir zemin beni karşıladı.
Benzin veya motor kokusu yerine de hoş, erkeksi bir koku vardı. Kapalı gözlerim hâlâ kapalı durmakta ısrar ederken bense bu kokuyu kestirmeye çalışıyordum.
Daha çok deniz kenarında esen hafif bir rüzgârın deniz kokusuyla birleştiğinde ortaya çıkan o kokuya benzetmiştim. Bir parfüm kokusu olması imkansızdı, çünkü en iyi markaların bile böyle bir koku üretebileceklerini sanmıyordum. Belki de cahildim, bilmiyordum.
"İyi misiniz çocuklar?" Duyduğum sesle kapalı olan gözlerimi hızlıca açtım. Karşımda eğik bir şekilde duran ve yaprakları sallanan bir ağaç gördüğümde yerde olduğumu anlamam saniyelerimi almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acısıyla Tatlısıyla AŞK
Teen FictionDinlediğim bir müzik beni hayaller alemine çekerken, tek düşündüğüm şey aşk denen şu üç harfli kelimeydi. Beni kendine çekiyor, benliğimi paramparça ediyordu. İsyan etmemin boşuna olduğunu, yanağımdan süzülen yaşlar kanıtlıyordu. Bir kelebek gib...