Glume Cu Rromi

100 5 2
                                    

Hei. M-am gandit sa fac o carte cu glume~ facute de mine. :-) Par ca niste povesti unele, dar sunt amuzante (macar pentru mine=]]). Sper sa va placa si.. sa-nshepem.:>

                              Glumite cu Rromi. :> P.S.: Nu sunt rasista.

  Nea Badea, un cioban care mana caprele cu biciul, avea o fata pe nume Joiana, grasa, urata si proasta si vroia sa ii faca rost de un sot cu bani multi, cu Lamburghinie si cu casoaie, care sa o iubeasca (sau sa o tolereze) asa cum ii ea.

Intr-o zi, Tiganu' Vasile, un tiganoi schilod si borat ca ma-sa, un cocalar de doi bani, cu o cocioaba si cu o Dacia din '99 , s-a indragostit de Joiana, deoarece avea sani mari (ca grasele au sani mari) si ca vroia sa ii spele si sa ii faca mancare si sa ii cumpere bere, pe cand vine de la furat sa aiba tot ce vrea.

Joiana l-a vrut, deoarece avea bani si AiFon. :>

S-au casatorit.

Iar Joiana, cand si-a dat seama (cu greu, ca era proasta ca scandura)  ca tiganu' se folosea de ea, a inceput sa o bata pe ma-sa (lu' tigan=]]]) si sa o injure ca are un fiu borat si cretin ca ea (ca ma-sa lu' tiganoiu').

Cand a venit tiganu' de la furat, si a vazut-o pe ma-sa invinetita si coapta, a inceput sa o injure ca de ce s-a lovit. Ma-sa nu a putut sa zica nimic (ca avea buza vanata si ca avea dinti de castor iesiti din gura ei de mamut in calduri).

Joiana a inceput sa il loveasca si pe tigan cu ma-sa (lui:]]) de stalp.

Si Joianei nu ii mai trebui nici un sot ca sa aiba bani, ca s-a facut manelista si a avut un hit:

"M-am casatorit, cu-n tigan tampit,

Cand ii aduc berea

El fura tata averea !"

Glume. By MeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum