Nea Ion, un cioban tanar si destul de destept, cu opt clase, avea o fiica proasta care s-a casatorit acum o saptamana. A dat o petrecere mare de au aflat toti din sat. Ea, acum, trebuia sa invete sa faca de mancare, sa spele, sa faca curat, sa aiba grija de animale si cel mai important, sa mulga o capra, pentru lapte.
Intr-o zi, taica-su', a luat-o de ciuf si i-a zis:
-Fa, vaca ordinara, treci si fa mancare pentru sotu-to ca, pe cand vine de la piata, ca sa iti aduca bani sa cumperi seminte ca sa plantezi grau, sa faci pita, el iti va cere o cana cu lapte, si tu, proasto, nu sti sa mulgi nici degetu', cand iti faci masaj, ca nu mai poti de durere, ca prea rece era berea care ai adus-o lu' sotu-to, putoarea ordinara, ca un sot mai intreg la minte nu ti-ai gasit.
Fata, suparata ca taica-su' o injura ca este proasta, a inceput sa planga. Atunci, taica-su' a batut-o sa taca din gura ei spurcata si a luat-o de par si a dus-o la tarcul cu capre sa isi aleaga o capra buna care sa o mulga. Taca-su', care s-a gandit ca fiica-sa e prea proasta sa aleaga singura, s-a uitat si el dupa o capra buna de muls. A gasit una si i-a facut o demonstratie fiicei sale. Ea, fiind atenta numai la inceput, a inteles cate ceva si a ales alta capra, in timp ce taca-su' inca ii arata de zece ori, ca se gandea ca ea e prea proasta sa inteleaga.
Fata, a inceput sa mulga si ea.
Taca-su' a vazut ca fata mulge si i-a zis:
-Fa, asta-i berbecu', proasta esti !