Hoofdstuk 2

238 15 1
                                    

Nou daar zitten we dan in het vliegtuig richting Australië. Ik zal mezelf eerst even voorstellen! Ik ben Caitlin McCain, en ik ben 17 jaar. Ik woon in Nederland, verder heb ik geen broers of zussen maar wel een hele lieve hond!  Wij zijn nu onderweg naar Australië omdat onze school deelneemt aan een uitwisselingsproject. Ik ben wel super blij van de 75 leerlingen zit ik samen met Amber tussen de 10 uitgekozen leerlingen die deelnemen!

Als ik naast me kijk zie ik dat Amber in slaap is gevallen… ik doe mijn oortjes in en zet de muziek van 5 seconds of summer aan. Ik ben enorm fan van 5sos en stiekem hoop ik dat ik ze deze week zal zien. Ik open mijn ogen als ik hoor dat we onze riemen moeten vastklikken. Ben ik dan echt in slaap gevallen? Ik maak Amber zachtjes wakker en zeg dat we onze riemen om moeten doen, nadat we dat gedaan hebben, kijk ik even naar buiten. Wauw wat is de skyline van Melbourne mooi!( zie plaatje rechts) Nederland lijkt hier totaal niet op haha! Na ongeveer 10 minuten zijn we geland en pakken we onze handbagage en lopen richting de uitgang. We lopen rustig het trappetje af en zijn dan buiten aangekomen. Buiten is het natuurlijk lekker warm , want Australië staat wel bekend om de mooie tempraturen. Als we allemaal weer zijn verzameld bij de docent lopen we naar binnen, om onze koffers te halen. Na ongeveer 20 minuten heeft iedereen zijn of haar koffer en gaan we richting de bus die ons naar de school van de gastgezinnen brengt. Ook krijgen we op die school te horen aan wie we zijn toegewezen want dat weten we nog niet. Het is 18 minuten rijden vanaf Melbourne Airport naar de Melbourne Business school dus we zijn er zo. Ik naast Amber in de bus, die met oordopjes in zit. Uit het niets pak ik een van haar oordopjes en doe die in mijn eigen oren zodat ik mee kan luisteren. Eerst schrikt ze en daarna begint ze keihard te lachen....

De uitwisseling * Dutch 5sos/OneDirection fanfictie*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu