'Uhm nee, er is niks,' en ik leg mijn hand weer terug op tafel. Luke haalt verbaasd zijn schouders op maar gaat dan ook weer zitten. Als ook Braison, Maria en Andrew aan tafel zitten beginnen we met eten, we eten vanavond patat omdat het even makkelijk was aangezien ik hier nog maar 1.5 uur ben. Na het eten help ik met het afruimen. Maria zei dat het niet hoefde maar ik help toch liever. Als alles op het aanrecht staat loop ik naar de woonkamer waar Braison op de bank zit, hij kijkt een of andere film. Ik ga naast Braison zitten en kijk met de film mee. Volgens mij is het 'The Other Woman,' een film die ik al 10x heb gezien maar hij blijft leuk. Ik zit helemaal in de film tot dat er een hoop kabaal is bij de voordeur. Ik kijk Braison verbaasd aan en hij begint te lachen. ' Ik denk dat dit Luke zijn bandmaatjes zijn, elke maandag komen ze hierheen om te repeteren.' voordat ik kan antwoorden loopt Braison al naar de deur toe. Ik hoor verschillende stemmen in de gang en het duurt dan ook niet lang voordat ze in de woonkamer staan. Ze kijken mij verbaasd aan en lopen dan op mij af. Ik ben Ashton, Ik ben Calum en ik ben Michael! zeggen ze allerdrie om de beurt. En ik ben Cailtin, ik ben een uitwisselingsstudent uit Nederland die hier voor een week logeert . De jongens kijken mij met een grote glimlach aan en praten nog wat tot de telefoon van Braison afgaat. Braison loopt de kamer uit en dan is het stil.
Dusss Cailtin, zegt Ashton. ik kijk hem aan en hij gaat dan weer verder. ik dacht eigenlijk dat jij een vriendin van Braison was aangezien jij zo goed engels kan! zegt Ashton. Ik begin te lachen, en de jongens kijken mij verbaasd aan. De reden dat ik zo goed Engels kan is dat ik geboren ben in London. ik heb daar tot mijn 12de gewoond en ben toen naar Nederland verhuisd omdat mijn vader daar een baan aangeboden kreeg zeg ik dan. Ashton kijkt mij begrijpend aan en knikt. Caitlin ga je mee naar buiten? mijn vrienden belde zojuist om te vragen of ik naar buiten kom, maar ik wil jou kennis laten maken met mijn vrienden. Als je niet wilt hoeft het niet hoor zegt Braison. Ik denk even na en zeg ‘’ ja lijkt me leuk!’’ ik loop naar de gang waar Braison en ik onze jas en schoenen aantrekken. Als we allebei klaar zijn gaan we naar buiten. Het is ongeveer 10 minuten lopen, niet zo ver dus. En inderdaad na 10 minuten komen we aan in een parkje bij een bankje waar allemaal jongeren zitten van onze leeftijd. Braison geeft iedereen een knuffel en ik sta er verloren bij. Weet je ik ben niet goed in vrienden maken, ik voel mezelf altijd naar als ik in een groep terecht kom waarbij ik niemand ken.. Als Braison iedereen een knuffel heeft gegeven loopt hij weer naar mij toe en spreekt de groep aan. ‘’ Hee jongens, dit is Caitlin! Zij is de uitwisselingsstudente uit Nederland waar ik het over had,’’ zegt Braison en hij bloost. Zag ik dat nou goed? Zal vast niet, ik heb het niet goed gezien omdat het donker was, denk ik. Iedereen staat op en geeft mij een hand. Braison gaat op het bankje zitten en klopt naast zich als teken dat ik naast hem mag komen zitten, en dit doe ik ook. Na een uur gezellig met zijn vrienden buiten gezeten te hebben gaan we weer naar huis. Bij thuiskomst trek ik mijn jas en schoenen uit en loop ik gelijk door naar boven. Ik kleed me om in een topje en een broekje en loop naar de douche om me tanden te poetsen. Ik denk even na over de dag, en loop dan met een glimlach naar mijn tijdelijke slaapkamer.
JE LEEST
De uitwisseling * Dutch 5sos/OneDirection fanfictie*
FanficCaitlin en Amber zijn uitgekozen om mee te doen aan een uitwisselingsproject in Australië. Als ze eenmaal in Australië aankomen, worden ze van elkaar gescheiden en komen ze bij 2 aparte families terecht...... wil je meer weten? Lees dan het verhaal...