Kuralsızlar

391 10 5
                                    

                                               Bölüm 1:Ah Bu Belgeler

 Benim adım Balbazar Squirtle.Ama sakın bana soyadımla hitap etmeyin. Soyadım kaplumbağa anlamına geliyor.Kim böyle bi soyadı seçerki!Herneyse konumuz bu değil.Herşey şöyle başladı.

  Temmuz'un biriydi ve hava kırk dereceye yakındı.Dedektif Coyhun daha büroya yeni gelmişti.Paltosunu çıkardı ve piposunu yakıp masaya oturdu.

    Dedektif 35 yaşlarında yakışıklı,karizmatik,güçlü ve zeki bir adamdı. Yüzünde onca senedir düşünmenin verdiği kırışıklıklar ve cinayet gibi olayların onda bıraktığı izler vardı.Buz mavisi gözleri insanları delip geçiyordu.Uzun kumral saçları dağınıktı.Üzerinde her zaman giydiği fötr şapkası,bir palto,yeni ütülenmiş beyaz bir gömlek,siyah pantolon ve siyah paarlak şık bir ayakkabı giyiyordu.

    Bir veya iki dakika sonra kapı çaldı.İçeri gelen bendim.Bana karşı tavrı çoşkulu değildi ama beni gördüğüne sevinmişti.Dedektif beni baştan aşağı iyice süzdü.

''Hoşgeldin sevgili Balbazar.Ah!Yine mi belgeler?Bu suçlular iyice yoldan çıktı.Hele şu sokak çeteleri.Bir şeyler yapmalıyız ama ne?Olsun bugün azmış bu kahrolası kağıt parçaları.''

    Aslında ona daha yarısını getirdim demek istiyordum.Ama bunu ona yapamazdım.Zaten büyük bir ihtimalle benim bakışlarımdan düşüncelerimi anladığını hissetmiştim.Tam bu sırada Şerif Mccoys içeriye girip yeni bir olayın daha olduğunu dedektife söyledi.Onu olay yerinden bekliyorlardı.

    Dedektif ona dönerek:

''Hadi çıkalım görev bizi bekler.''demeseydi Balbazar hala bu düşüncelerle orada durabilirdi.

 ___________________________________________________________

                                               2.Bölüm:Niye Yemek Yiyiyoruz Ya!

    Olay yeri olarak size şunu söylemek istiyorum.Birincisi olay yeri bir köşk.İkincisi ise burası muhteşem.Köşkün sahibi Bay Space tam bi antika hayranıydı.Neredeyse her eşya en azından 100 yıllıktı.Zaten köşküde eskiydi.

     Köşk bundan 200 yıl önce yanmıştı.Hiç kimse bu köşkün nasıl yandığını bilmiyordu.Bay Space bu eve özellikle taşınmak istemişti.Gelir gelmezde evin tadilatına başlamıştı.Çok büyük paralar ödeyerek köşkün eski planında hiç değişiklik yaptırmadan yeniden kçşkü inşa ettirmişti. Dedektif hemen köşkün sahibiyle konuşmak istedi.

        ''Bay Space bu eve ne zaman taşındınız?''

        ''Neredeyse 7 yıl oldu.''

        ''Neden bu ev.Şehirde onca modern ev varken?'' 

        ''Antika eşyalara ve yapılara duyduğum ilgiyi herkes bilir.Sizinde bildiğiniz gibi onun için böyle bir ev seçme gereği duydum.''

         ''Uşakla ve hizmetçiyle konuşmamda bir sorun var mı bayım?''

         ''Yok.Yeterki bu suçu işleyeni yakalayın.İstediğiniz her şeyde serbestsiniz.''

        ''Teşekkürler ve iyi günler bayım.''

    ''Uşakla ve hizmetçiyle konuşmicak mıyız.'' dedim.

    ''Konuşucaz Balbazar.Ama daha sonra.Bugünlük bu kadar bu işe kafa yorma yeter.Birazda yemek yiyellim.''   

KuralsızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin