Sudah seminggu rose tidak hadir ke skolah. Rakan rakannya tidak ketinggalan untuk menziarahi parents rose.....
"Omma,appa x nk bangun ker......Rose sensorang jer kat sini....jgn tinggal kan rose..."rintih rose....
Pintu bilik terbuka dan kelihatan 2 sahabat baiknya dtg....
"Hye rose, aq ngan luhan dtg nk tgk untie and uncle. Kau ape khabar? Okay x"kata Jungkook penuh prihatin. Sebenarnya die dh lame suke kan rose tpi die tkut nk luahkan. Perasaan yg same ade kat luhan tpi dorang sume tkut nk luahkan kat rose(nnt kalo melepas author x tau ehhh)
("Author jgn la wat cite camtuh"kata Jungkook ngan luhan
"Eh suke aty author lah nk wat cane jgn masok campor" bebel author
"Okay fine kalo camtuh dlm ff author nie dh x de hero sbb kami berdua nk kuar dari ff nie"kata luhan dgn penuh bersemangat.
"Eh eh jgn la camtuh author gurau jer ;-)
"Tahu takot"gelak luhan dgn Jungkook serentak. Dh mcm pasangan sehati sejiwa dh
"Dh dorang nie dh x nk damning belakon ker. Boleh lak nk gelak gelak lat sini
"Hehhe")"Erkk =_=" Reaction rose.
"Rose ko nk mkn x. Omma aq ade masakkan untuk kau"kata luhan."nnt aq mkn ko ltk jela bekas tu kat situ"jelas rose.
Skip Jap
Sudah sebulan rose menemankan omma dan appa nya. Doctor memaklumkan yg rose boleh pergi ke skola. Katanya bebudak x elok ponteng skola.
Di skolah
Ramai rakan rakannya menanyakan aka keadaan omma and appa nya. Sian hanya mampu mengeluh sahaja. Yeah x kan nk jawab sume dgn jawapan yg same penat kowt.........Di rumah Jungkook
Sebaik sahaja smpai die rumah. Dia terus naik ke bilik dan memerapkan dirinya di dalam bilik.....
Sorry sbb smpai jer part Jungkook author x tau nk ltk ape dh...sorry (TT). So nie jer yg mampu author buat
YOU ARE READING
Love me again,please
Romancebermula dengan sebuah persahabatan yg indah.....kini terjalin sebuah perasaan yg x dpt diungkap kan dgn kata kata......... Apa yg akan terjadi jika sebuah persahabatan berlanjutan menjadi sebuah kisah cinta yg merumitkan Sorry kalau ff nie bosan sbb...