Bab 5

21 3 0
                                    

"Jungkook,mari turun mkn."kata omma jungkook.
"Baik omma"balas jungkook.

Di meja makan
Masing masing kelihatan diam kerana menikmati makanan yg dimasak boleh omma mereka.






Skip






















Setelah selesai menjamu selera........ jungkook kembali ke bilik nya,memerapkan diri dan dia hanya turun apabila dipanggil oleh omma nya.

Jungkook pov
Haihhh.... patut ker aq luahkan  perasaan aq kat rose tuhhh...to aq tkot  die x terime jer.....


No one pov
Sementara itu di rumah luhan.....luhan juga their memikirkan masalah yg same dgn Jungkook....mmg sehati sejiwa btol..

Keesokkan harinya die skolah
"Wey, aq dengar ade bdk baru nk masok skolah kite"kata sehun."Bdk tu laki ker pompuan"balas kai."Yg tu aq x tau"balas sehun lagi....

"Weyh cikgu dh masok woi" jerit salah sorang pelajar dlm klas tuh...

Setelah selesai mengucapkan selamat pagi, ade sorang murid Tanya kpd cikgu" cikgu tu yg setelah cikgu tuh sape"kata murid tu..
"Ouhh Lupe cikgu nk kenalkan yg nie rakan sekelas kamu yg baru....die baru berpindah dari Busan"terang cikgu itu."Anyeong guys. My name is tzuyu. You all can call me tzuyu. I come from Busan"terang tzuyu."Baiklah tzuyu kamu duduk di sebelah luhan yaa. Luhan sila angkat tangan kamu " kata cikgu itu lagi. Luhan mengangkat tangannya. Tzuyu mengatur langkah ke arah luhan.

Tzuyu pov
Wahh encem nya luhan nie......cair cek Jap......hehhe he....gedik la kau tzuyu.tpi asal muke die ade rupe cam pompuan siket.

No one pov
"Asal ko turning mukeaq camtuh, muke aq nie bukan cam pompuan tpi aq nie manly Kay(Jap ayat ntah paper)"kata luhan

Tzuyu pov
Mane die tau aq the ngumpat pass muke die.....

No one pov
"Mane kau tau aq ngah ngumpat ttg muke kau yg MANLY Sgt tuh"kata tzuyu."dh ko pandang  aq cam nk telan"balas luhan lagi

Love me again,please Where stories live. Discover now