Do you want me? ~ Del 6

288 10 0
                                    

Klockan var 16:49, Niall skulle komma 17:30. Jag stod just nu och sminkade mig. Jag hade på mig en rosa klänning som slutade ca 1 och en halv/2 decimeter ovanför knäna. Den hade inga ärmar och var i spets med ett brunt smalt skärp i midjan. enligt mig var den sjukt gullig! Jag gjorde en vääldigt enkel sminkning med lite concealer, puder, champagne färgad ögonskugga, mascara, ett koralligt rouge med liiiite bronser för att få en solkysst look och toppade allt med ett persiko färgat läppglans. Jag lockade håret i lite glamorösa "Hollywood lockar". Det fick räcka så! 17:14, en kvart kvar.

Jag gick ner till hallen och satte på mig mina bruna remsandaler med ca 4-5 cm klack. Tog min bruna skinnväska. Sen var jag väl typ redo...

- OMG!! Vad snygg du ee!!! Skrek Lisa och kom springandes emot mig.

- Haha, tack! Men överdriv inte! skrattade jag.

- Jaja, jag ska väl inte störa han kommer väl vilken minut som helst nu! sa hon och skuttade iväg ut i köket.

Hon hade nog rätt, för typ 40 sekunder senare så plingade det på dörren.

- Hi! You look amazing! sa Niall och kramade om mig.

- Thanks! You're not so bad either! sa jag och pussade honom på kinden. Men... han kände sig nästan obekväm... vad var det för något?

Niall's POV

Det kändes så bra, men så fel. Jag visste ju inte ens om hon gillade mig, tänk om hon inte kände nått när vi kysstes? Hur ska jag berätta att jag gillar henne, tänk om hon tar det fel! Jag vill liksom veta hur hon vill höra det på för sätt... Men hur ska jag få reda på det?

- What is it Niall? frågade hon plötsligt.

- Uhhmm.. nothing! sa jag och log.

- Ok... cause you react weird today? And what are you thinking about?

- It's nothing... just... nothing! jag tog hennes hand och ledde iväg henne till bilen. Vi hoppade in, men jag startade inte bilen.

- Niall, tell me! It's can't be nothing!

- No, I swear..! sa jag och kollade ner på mina händer.

- Niall look at me! jag kollade motvilligt upp, What is it? You can say it to me!

- Ehhmmm... I like a girl, but I don't know if she knows it, or if she likes me back... but you are a girl and do you know how I can say it to her? Please, I really need your help!

Maia's POV

Det var som om all luft gick ur mig, kände mig helt krossad! Jag visste väl att han var lite konstig! tänk om han gjorde allt igår bara för att ''fjäska'', för att fråga. För att jag skulle följa med på den så kallade ''dejten''. HUR KUNDE HAN????? Jag bara öppnade bildörren och rusade ut. Men jag hann inte så långt.... eller om man ska vara helt ärlig så hann jag ingen stans. En stark hand greppade tag om min arm.

- Can you please answer me! frågade han

- Why?! skrek jag och vände mig.

Niall's POV

- Why?! gallskrek hon rätt upp i mitt ansikte, hennes kinder var grårandiga av tårar. Jag tog tag runt hennes midja och våra läppar kraschade. Det blev en lång och passionerade kyss, ett tag nästan påväg till hångel. Shit vad det där var härligt!

Hon hade lugnat sig lite under kyssen men hon skakade fortfarande lite.

- Cause it's you i'm in love whit! Maybe it's wrong moment now... but I can't lost you!

Do you want me? ~ 1D fanfictionTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon