*1

153 4 8
                                    

Uyandım yine boktan bir güne diyorum ki kendi kendime amaaan koy götüne tekmeyi gitsin bütün dertler.Kendime gelmeye çalışıp banyoya doğru ilerledim elimi yüzümü yıkadım.Okul formalarımı giydim eteğimi iyce giydikten sonra dizimin altında biten beyaz çorabımı giydim.Evet özel okula gidiyorum.Sakın aklınızdan zengin sürtük kız tasarımı gelip etiketimi yapıştırmayın çünkü kesinlikle öyle biri değilim.Derslerim mi? Haha :D Eh işte ne çok iyi ne çok kötü normal yani.Fark ettiğiniz gibi çok kötü değilim dedim"o kadar da salak değilim" demedim çünkü o sıçtığımın 5-10 sorusu hiçbir şekilde senin zeka seviyeni ölçemez!!Annem.Hayatımın anlamı aşkım benim o.Annem genel cerrah.Babam ise kalp cerrahı.Benimde onlar gibi başarılı bir cerrah olmamı istiyorlar ama ıı ıh yok olmaz benden cerrah felan kesin.. Koşarak merdivenlerden inip mutfağa gittim her zamanki gibi elif teyze donatmıştı tüm masayı gittim ve yanağından şap şup öptüm"Oyyyy aşkım günaydın " "Kız ödümü kopardın manyak şey seni sana da güneydın"dedi .Annemle babamın yanına gittim kahvaltı da her zamanki gib ülke durumlarını konuşuyorlardı .Ara sıra bende katılıyordum konuşmalara katılıyordum.Şahsen bu konuşmalardan çok mutluluk duyarım çünkü böyle şeylerle ilgili konuşmayı severim.Servis geldi hemen annemin ve babamın yanağından öpüp "Sizi seviyorum" diye bağırdım onlarda her zamanki gibi "Bizde seni sevgi pıtırcığı" Evet beni böyle garip severlerdi..Servise geldiğimde servisçimiz her zamanki gibi basıyordu küfürü geç kalanlara :D Hale hemen yanıma geldi.Hale çok güzel bir kızdır yani öyle böyle değil.. Ben hep kendimi çirkin bulmuşumdur.Esmer tenim uzun dalgalı saçlarım 1.68 boyum ve çilek rengi dudaklarım var.Vücudumda tek güzel bulduğum yer gözlerim ama Hale öyle değil cidden çok güzel Beyaz teni,dolgun dudakları kahverengi ipek gibi dümdüz kahverengi saçları ve 1.63 boyu vardı.Bana sürekli kızım manyakmısın sen yeaa çok güzelsin sen der beni şımartıtdı manyak.Yanıma oturdu "Offffff bugün yazılı var ölcem heycandan bi bok bildiğim de yok kiiğğğ"

"Offf Hale zaten yine 100 alcan sonra ben seni bi güzel dövcem"

"Zaten diğer yazılıda 100 alan bendim demi eşek,Neyse sen onu bunu boşver de var mı hayatında biri bakalım " 

"Bilerek yapıyon demi salak ben senin gibi güzel değilim beyinsiz hanım ben kimseyle çıkamam!"yine sinirlerimi bozdu bitch.

"Ya yine şu salak konuşmaya geldik bak kzım sen çok güzel hem geçen hafta Atalay bana mı çıkma teklifi etti ha ?"

"Ya bırak o sümsüğü Hale lütfen her gün başka bir kızla çıkıyor böyle insanları anlamıyorum aşk dediğin özel olmalı bir kere ne biliyim mesela ona attığın bakışları çözebilmek için sürekli çalışmalı sevgi sadece el ele tutuşmak da değildir aslen bazen dokunmaya bile kıyamamalısın ona sadece bakmalısın eline o bile yetmeli ama maalesef aşkın masumluğunu böyle koruyan çift sayısı azaldı yerini aşkın adını kirleten Atalay gibi sümsükler ortaya çıktı.."

"Haklısın bebitom benim ama sen cidden çok güzelsin valla bak.."yine zırvalamaya başladı okulun önüne gelince sustu sonunda.Servisten indik herkes bir yöne toplanmıştı ne oluyor diye bakmaya çalıştım sonra fark ettim yeni çocuk gelmiş ..  o nasıl bir tiptir Allah'ım.Mavi gözler sarı saçlar siyah kot,tişört,bo,şapka ve siyah piercing...Acaba kaçıncı sınıf?Amaan kaçıncı sınıfsa banane yea diye düşünürken birden bana baktı hemen utancımdan yerin dibine girdim tekrar ona doğru baktığımda çarpık bir sırıtışı belirdi yüzünde hemen içeri girdim.Sınıfa çıkıyordum ki pat diye çantam aşağı yuvarlandı aşağı inip eteğimi düzeltip çantayı almaya eğilceğim sırada biri kolumu tuttu ve çantayı bana verdi.Arkama döndüm yeni gelen çocuktu."Bence arkada sana bakan abaza erkekler varken eteğinle eğilmeye kalkma." 

"Brincisi teşekkürler çanta için,ikincisi bu etekler biraz kısa olabilir ama şortlu,üçüncüsü bundan sanane,dördüncüsü herkes senin kadar sapık ruhlu değil merak etme "dedim gözlerimi devirerek.

"Önemli değil wow çantanı sana verip doğruları söylediğim için sapık ruhlu mu oldum ?"

Gözlerimi devirip sınıfa çıktım Berna yanıma oturdu önümüzde de Hale ve Selen oturdu biz dördümüz kardeş gibiyizdir sınıfta bize dördüz derler çünkü sürekli dördümüz oturur gezilerde hep aynı takımda oluruz. Hoca sınıfa geldiğinde şaşkınlıktan gözlerimi kocaman açtım sabahki çocuk ! Yok artık bu anca okuduğum kitaplarda felan olurdu dimi?"Bakın bu yeni arkadaşınız Çağrı,sen şimdilik Mustafanın yanına geç."hocanın sesi beni düşüncelerimden ayırdı offf olamaz mustafa en arka sıranın ikinci bölümde oturuyordu yani bizim sıramızın hemen yanı!

Hoca"Ya çocuklar kaç kere diycem benim dersimde sıraları birleştirin diye tahtayı köşedekiler göremiyor diye!" diye uyardı sınıfı.Sıraları birleştirdik.Hoca dersi anlatmaya başladığı sıra sırama yazmaya başladı:

Merhaba ben sabahki sapık ruhlu çocuk xx

Yapma ya ! 

Ee sıraları dibime kadar yapıştırmana bence gerek yoktu :D xx

Salak sanki keyfimden yaklaştırdım!Benim dersi dinlemem lazım 

Oww inek çıktık yani?

Gerizekalı bu çocuk yeminlen bak hayatta en nefret ettiğim kelmeydi bunlar.Hem ben çok çalışkan değilim ki sadece en kötü yazılım 95 onda da azcık bi sinir krizi geçiriyor olabilirim yani (tamam dövmeyin beniğğ)Tam cevap yazıcakken hoca sırayla herkesi tahtaya çıkardı bende çıktım yaptım sıra çağrıdaydı ve o çıkınca hoca soruyu yazdı.Çüş! o nasıl bir soru cnm bnm? uğraşıyorum uğraşıyorum yok bi baktım Çağrı yanımda oturuyor bana çarpık bir sırıtmayla bakıyor.Sinirlendim kalemin ucunu çıkarıp yere fırlattım ve sıraya yazdım:

Bana inek diyebak sen !

Wow sakin ol istersen sana öğle yemğinde waffle yemeğe çıkalım orada anlatırım xx

Asla!

Bak aramızdaki fark ne biliyor musun?Sen ineksin ben ineklerin efendisi yani öğle yemeğinde gelmeni emrediyorum matematik defteri ve kalemliğini  de yanına al yoksa bu soruyu sana anlatmam ve senden meraktan çatlarsın :) xx

Sen pislik bir ineklerin efendisisin!

İneklerin efendisi senle öğleyin waffle yemeğe gidiyor xx zil çaldı Berna,Hale,Selen ve ben bahçeye çıktık.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Selam bu benim ilk hikayem umarım beğenmişsinizdir ! :))

İneklerin EfendisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin