Ayça'dan
Kolumu aniden biri tuttuğunda kafamı arkaya çevirdim birden karşımda onu görünçe içim öfkeyle doldu.Aptal şey madem başka biriyle yiyişeceksin neden beni çağırıyorsun ki.Söyle işte şu sıçtığımın salak sorusunu.Kaşlarımı iyice çattım bağırmaya başladım"Salak şey hem beni soru çözmek için çağırıyor hemde başka kızlarla..." hay ben seni! oldumu bu şimdi yaa dedim sinirden akan gözyaşıma.Gözümden yaşlar akmaya başlayınca sarıldı.Ona sarılmak sebebsizce çok iyi geldi onun parfümü,onun saçları... SALAK BEN! sanane ondan şuan sinirli olmam lazımdı o yuüzden sinirle ittim onu ne kadar istemesemde.."Senden de SİNİRLENİNCE akan gözyaşımdan da nefret ediyorum salak.Anlamıyorum madem başka kızlarla oynaşaktın beni niye çağırdın sümsük beyinli ?!!!" ona bağırmama kızmış olacak ki çenesindeki kas seğirmeye başladı."Özür dilerim ama bundan sana ne?" Ahhhhhhhh.Hayır hayır hayır ! şuan vicdanımın bana sorduğu sorunun aynısını sordu! bundan bana ne ki? sevgilim mi? hayır! arkadaşım mı ? kısmen! bir anda başım döndü ve daha fazla uzatmamaya karar verdim ŞİMDİLİK. "Haklısın özür dilerim hadi wafflecıya gidelim normalde banane diyen insanlarla wafflecıya gitmek gibi bir hobim yok ama şu lanet olsasıca soruyu deli gibi merak ediyorum." deyip wafflecıya doğru yürüdüm.Şaşırmıştı ve bunu o şapşal yüzünde saklayamıyordu! Wafflecıdan içeri girdik.En arkalara doğru yöneldim ve oturdukları masaya iğrenir bir bakış atıp yüzümü buruşturdum.O lanet yerden en uzak köşeye geçip oturdum. Karşıma oturduğunda "Anlat arık şu salak soru" dedim merakla" Hayır önce waffle yememiz lazım wafflecıya gelip waffle yememek çok salakça olur bence.Garsonu çağırdı.iki tane çilek soslu waffle üstünde kivi ve damla çikolata olsun dediğinde hayran hayran ona baktım salak yamuk bir gülümsemeyle aklıma Ahmet Batmanın soğuk kahvede dediği gibi -Gelecekteki sevgiliye not:Çilekli puding seviyorsan gel- o da bunu düşünmüş olacak ki aynı yamuk gülümsemeyle başını öne eğip bana gülümsedi.O sırada garson gelip waffleları önümüze koydu.Ben wafflemı tam tabiriyle öküz gibi yerken sürekli bana bakıp gülümsüyordu. Napıyım ben öyle başkasının yanında kibar yiyen kız değilim neysem oyum yani hiç uğraşamam.Eline peçete alıp burnumdaki ve yanığımdaki çilek soslarını sildi.Aman Allah'ım!!! kıp kırmızı kesildim.fazladan midem bulanmaya ve başım dönmeye başladı!! o ise sakince hiç bişi yokmuş gibi peçeteyi tabağa koyup soruyu anlatmaya başladı.Başta olayın etkisiyle sounun başlarını anlamakta güçlük çektim ama git gide sorunun cevabını anladım. Bir dakka! bu benim bahçede çözdüğüm cevabın aynısı .Hemen kaşlarımı çattım"Heyy bu benim bahçede çözdüğüm denklem ve çözümün aynısı neden yalan söyledin?" şakacıktan sert olmaya çalışarak omzuna vurdum. O da aynı şekilde şakacıktan omzunu ovarak "Elin ağırmış amma da ha" onun bu suratına engel olmadan ben de sırıttımı ama ciddi olmaya çalışarak "Soruma cevap bekliyorum Çağrı" 32 diş sırıtarak "Eee fena mı oldu en azından waffle yedik bak" onun bu davranışlarına daha fazla dayanamadım ve sonunda bende 32 diş ona sırıttım.Benim devasa büyüklükteki kalemliğimi karıştırarak bir şey aradı sonnunda gizli bölmeye baktığında telefonu görüp gülümsedi.Yok artık orda olduğunu nerden tahmin etti ki ? Çok tatlı bir fotoğraf çekip bir şeyler yaptı. Ne yaptığını anlayamadığım için tek kaşımı kaldırdım."Numaramı kaydettim bak bi istersen sen de yap" masay telefonunu koyup tuvalete doğru ilerledi.Ona telefon numaramı vermezdim demi.Belkii..Yaniiğğğğ çok düşük bir ihtimal olamsına rağmen dayanamayıp telefonunu aldım dilimi çıkartarak fotoğrafımı çektim ve telefonumu kaydettim. O sırada gülümseyerek yanıma geldi "Hadi gidelim ders Kimya geç kalmayalım" pek diyip wafflecıdan çıktık okula doğru sohbet ederek ilerledik.
Okula vardığımızda bahçede öğrenciler vardı demek ki daha ders zili çalmamış.Sınıfa doğru ilerledik. Hemen kolundan tuttum "Şimdi ben sınıfa tek gideyim seni yanımda görmesinler bizim okulda herşey çabuk yayılırda saçma sapan kendi akıllarından bişi uydururlar" tam ağzını açtı cevap vermesini beklemeden sınıfa doğru ilerledim.Kızların yanına geçtim.Berna hemen bana doğru gözlerini kıstı"Nerdeydin sen?" "Yaa şey işte ben şimdi şöyle söyliyimm.." çağrı sınıftan içeri gelip sıramıza doğru geldi "Benimle birlikte wafflecıda soru çözdük" dedi gülümseyerek. Berna sinirli gözlerle bana baktı "Bana ne zaman diyecektin?" "Ya off önemli bişey değil ki söyliyim oturduk soru çözdük işte." çağrı bana ters ters bakıp sinirle önüne döndü. Ne dedim ki şimdi ben !?!
Kimyacımız geldi anlatmaya başladı Çağrı buruşturduğu kağıdı bana doğru fırlattı.Ağzımı o şeklinde açıp ağzımı öküz diye oynattım oda gözlerini devirip hocaya baktı.Bir dakka o gözlerini devirdiginde iç geçirmem doğru bir şey mi ? ahh.Hayır ben aşık olmamaya yemin etmistim ki olamazdım.Beni en son Can aldattığından beri yemin etmiştim.Ben esmer biriyim hep sarışın olmak istemişimdir beni aldattığından beri.Onu o... kızla o halde... ahh neyse onu düşünmek bana iyi gelmiyordu.Notu açtım"Sadece waffle yedik öylemi zaten ben numaramı da o sarışın kıza verdim dimi haha xx." ah hayır siktir ordan o çakma sarışındı bir kere !.Kağıda " Siktir git salak onu kıskanmadim o çakma sarışın ayrıca sarışın kızlar cok itici bence ." yazdım ve kafasına hızlıca attım.Bana sinirli bir bakış attı bende onun kadar mükemmel olmasada yamuk bir sırıtış atıp hocaya doğru döndüm.Hayır! siktir ben mükemmel mi dedim hayır! ona tek kaşımı kaldırıp baktım o sırada zil çaldı.Berna "Ayçam esmer sürtüğüm beniiiimmm bugün her zamankinden ultra daha sexisin " diyip sırıttı ." Berna me bokum istiyorsun benden?"
"Offf iyi be .Bana iki tane kek alsana nooluuuuur" bu kızı yemin ederim boğarım ben öküz gibi yer kilo sıfır."Tabi tosunum " dedim kahkaha atarak o da karşılık olarak cocumuyo yaptı bana eşşek.Kantine doğru ilerlerken kilodumda ıslaklık hissettim .Hayır!Siktir şimdi olmaz daha 2 günüm vardı.aptal ben yine de tedbir amaçlı durmalıydı hay sikiyim ama arkamda bir el hissettim beni köşeye çekti ceketini belime sardı.ben şaşkın şaşkın ona bakarken kafama dank etti gözlerimi kocaman açtım bir anda kıpkırmızı kesildim.O da aynıydı kıpkırmıziydi ama onunki gülmemek içindi anlamıştım.Hemen arkamı döndüm ilerlemeye başladım ama kolundan tuttu kahkaha atmaya başladı.Ne sizde size sarılıp benden utanmana gerek yok demesini beklerdiniz dimi bende ! Ama dediğimiz kişi çağatay malı .Ben gülme diye bağırdığımda daha cok güldü " ya bana teşekkür edeceğine kızıyorsun " dedi gülerek."hah cok saol !" "bak biz sadece arkadaşız ve bende arkadaşıma yardım ettim ve o anki kaşlarını. kaldırman cok tatliydi onun için güldüm" dıştan iyi desende bir garipti duygularım bana sadece arkadaşız diye hatırlatmasi boşuna gitmedi bende biliyodum ama ondan duymak garip bir şekilde canımı yaktı ama bana tatlı olduğumu demesi garip bir şekilde hoşuma gitti ona baktım " Evet sadece arkadaşız " dedim yamukca gülümseyerek oda "Evet sadece arkadaşız dedi " gülümseyerek . " o zaman teşekkür icin sarılmamda sorun olmaz ?" " Salak tabiki sorun olmaz diyerek kendine çekti nane+ sigara+yağmurdan sonraki toprak kokusu vardı üstünde bana 32 diş sırıtarak "cidden mi erkek parfümü mu kullanıyorsun senle kısa bir sürede alışveriş yapmalıyız yanımda gezerken halil abi gibi kokmanı istemiyorum" " yanında gezmem o zaman dedim bozularak maçı gözleri koyulaşarak bana baktı " hayır tam tersi yanımda daha cok gez ben kök istiyorum" kalbim mideme indi resmen oha bana bu söyledikleri bu kadar garip hissetirmemeliydi hayır ben yemin etmiştim olmazdı.Beni kurtaran zilin sesi oldu gülümseyerek " hadi sınıfa" dedim o da gülümseyerek peki dedi belimde onun hırkasıyla sınıfa doğru yürüdük.