مهم جدا 😱

1.6K 137 12
                                    


_مشيت معاكى .
(مش هتجوزك) انتى بالنسبه ليا نزوه .شهوه . فراغ .شيطان وسوسلى ..أما حب.لاء أكيد 
_سيبك حتى من مسكة ايدى ليكى .حستيها دافيه وقتها حسيتى انى السند والضهر وراجلك والكلام ده .بس حقيقى (مش هتجوزك)
_حتى فاكره حلفناتى ..كل قسم انك بتاعتى والكلام ده  .كانوا كدب .(مش هتجوزك)
_فاكره قلقى عليكى لما يوم تعبتى .برده كذب (مش هتجوزك)
_فاكره أول يوم قابلتك .كنت قايل لصحابى انى رايح أقابل (حته جديده )  (مش هتجوزك)
_تعرفى بدعى ايه كل يوم لما بصلى .بدعى أتوب عنك ..(مش هتجوزك)
_فاكره لما اتصلتى بيا  كنت waiting) قلتلك ده صاحبى .برده كذب ..دى واحده شبهك (مش هتجوزك)
_فاكره صورك اللى قلتلك ابعتيها ..وحلفتلك همسحها .لسه عندى على فكره .وصحابى كلهم شافوها (مش هتجوزك)
_فاكره أول أسبوع لما عرفتك ..كنت كل دقيقه بتصل بيكى بعدها قل اهتمامى ؟ فقلتلك اعذرينى الشغل ..كنت بكذب ..أنا بس كنت زهقت ..(مش هتجوزك)
_فاكره لما جيتى سألتينى فى يوم (لو عرفت ان اختك عارفه واحد هتعمل ايه ) فاكره ردى ..(لما قلتلك انا محترم غيرى مش كويس واحنا مختلفين عن اى اتنين ) برده كذب .جوابى الحقيقى عليكى (اختى محترمه مش زيك ) (مش هتجوزك)
_فاكره أول مره لما قلتلك كفايه وتستاهلى حد أحسن منى .فضلتى تعيطى وتتحايلى وخليتى صحابك يكلمونى .تعرفى حسيتك ضعيفه وملكيش حد واستحقرتك جدا .حسيتك رخيصه
_فاكره لما عملتى منشن ليا فى موضوع عن جواز الصالونات وفضلنا نتريق انا وانتى ..تعرفى جوايا ايه وقتها (مش هتجوز الا واحده جواز صالونات )
_طيب فاكره لما قلتلك تعالى فى حضنى .,انتى رفضتى .هددتك انى هسيبك .ومره فى مره .وافقتى .فاكره لما وافقتى قلتى ايه (طيب دلوقتى هتفتكر انى رخيصه ) وأنا قلتلك لاء وحلفلتك .انك مراتى  .(اقسم بالله من وقتها شفتك أرخص بنى أدمه خلقها ربنا )
_طيب فاكره لما والدتى كلمتك .وقالتلك هجوزوهولك .أمى بعدها قالتلى عيش سنك ولما تيجى تتجوز أنا هختار ليك ..(مش هتجوزك )

_طبعا بعد ما اعترفت ..هتقولى عليا زباله .واطى .سافل .هتدخل جهنم ؟طيب وانتى فين  ؟
ملاك مثلا..فين دماغك ؟ فين عقلك ؟ فين دينك ؟ فين أخلاقك ؟ ما انتى سبتى كل ده علشانى وجيتى ليا .عاوز أعمل ايه ؟ احافظ عليكى .طيب ليه وازاى ؟
بتقولى هدخل جهنم؟..لو دخلت هلاقيكى فيها ..
_زى ما انا خنتك فى يوم انتى خنتى أهلك كل يوم .خنتى ربك .سبنتى كل حاجه حلوه ومحترمه فى حياتك وجيتى ليا  .فمتزعليش .
_الغلطه منك ومنى .فمتعشيش دور البرىء ..ربنا اداكى عقل ..كنتى استخدميه .
_انتى كنتى يدوب شهوه ..وخلصت .
_وعموما..أديكى فهمتى كنت شايفك ازاى ..هل انتى وغيرك ..اتعلمتوا ؟! للاسف مبتتعلموش 😔
#منقول

بـنـوتـہ عــايزه تـلتـزم حيث تعيش القصص. اكتشف الآن