1. bölüm

43 2 0
                                    

Her zamanki gibi salak saçma bir günün ardından iş çıkışı hayallerin son buldugu yeni bir güne güzel başlarım cümleleriyle sokaklarda gezerken, Cafede gidip iki kahve içmiştik. Konuşulucak o kadar konu varken susmayı tercih etmiştik herzamanki gibi yorgunlugun verdigi durgunlukla beraber arkadan gelen loş bi müzikle beraber hadi bir canlı yayın açalım demistik.. O canlı yayın benim hayatımın döngüsü olmustu resmen Tugçeye orda rastladım unuttugum kızı orda hatırmıştım, o bir baskasını seviordu bende bir başkasını hayat gerçeten garip bir sekilde ilerilerken resmen mutluydum artık nası oldu bilmiyorum 13.09.2017 yi 14.09 a baglayan gecede saat 01.05 gece demiştim o sihirli sözcükleri.. '' SONSUZUM OLURMUSUN ? '' bir şey söylüyemişti '' hıhı '' demişti. İşte 14.09.2017 tarihine sonsuzluk hikayesi başlamıstı. Sanki daha önce hiç böyle bir şey yaşamamış gibi, huzur verici günlerle devam eden bu aşk 458 km öteden bile sımsıkı idi sevgilerinin 4. günün de Emre İzmir'e bilet alır ve 30.09.2017 tarihde ilk defa görüceklerdi birbirlerini özlemlerin kat ve kat arttıgı o 10 gün onlara sanki bi ömür gibi gelmişti gün, saat hatta dakika sayıyolardı.. her saniye konustukları için az da olsa özlemlerini dindirmeye çalışıyolardı.. ve o büyük gün 458 km nin son bulacagı gün gelmişti bile 30.09.2017 saat 09.35 de uçak kalkacak ve tekbirhis adlı hikayelerine gerçeklik koyulucaktı ikiside o kadar çok seviorduki dışardan birilerine anlatsan gayet sıradan gelirdi bunlar ama onlar için gerçekten çok önemli bir an dı bu.. ve o buluşma anı kokusunu bilmedigi kızın kokusunu ilk defa cigerlerinde hissetmesi muazzam bir şey di onun için. Artık 458 km sadece lafta kalmıştı mesafenin umursanmadıgı kalplerin birlikteligi ne mesafeyi nede insanları umursuyordu sadece dünya onlar için vardı kimse ama kimse bu birlikteliği bitiremez idi. Herkese inat yaşamayı ögrenen bu iki kişi artık o kadar mutlu idilerdi ki görenlerin gözü yaşarıyodu resmen kız bi okadar heycanlı erkek desen belli etmeyen sert yapılı sanırsın ki dünayı o yarattı erkeklik yapıo kızın yaninda emre nin 17 yaşını yeniden inşa eden tuğçe artık emre için vazgeçilmez bir insandı birlikte geçirdikleri 3 gün onlara 3 saat gibi gelmişti.. ve 3 günün ardından ayrılma anı emre antalyaya geri dönecektir. Emre ilk defa bi kıza sarılarak aglamıştı kızın göz yaşları beyaz t-sort ünün üstüne makyajı ile beraber akmıştı bile kokusunun kokusuna kartıştıgı son yer o köprünün sonuydu.. Emre dayanamadı geri döndü ve bir kez daha sarıldı.. Tugçe '' siktir git artık '' diyişi ile yüzlerde ufaktan da olsa bir tebbessüm olmuştu. Ve o muazzam geçen 3 gün artık masal olarak dillerde idi..

458 km..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin