Bölüm 2

16 1 1
                                    


Emre antalyaya geri döner.. Otobus de 8 saat suren yolculuk,  her zamanki gibi Tugçe ile konuşarak geçmistir. Tugçe evine gözü yaşlı dönerek gider.. Emre yi zaten bi kendisi bir de otobus yolcuları bilir.  Hayat yine kaldığı yerden devam ederken emre yeni bir işe girer. Tugçe okulu nu git gide bosverirken devamsizlik gunleri sinira dayanın ca emre ile Tuğçe arasinda kavgalar baslar.. Emrenin telefonuna dakika aaşıı nedeniyle 900 tl fatura gelir. Emrede onu denkleştirecek para olmadıgı için ailesi emre ye büyük bir sıkınti yapacagını düşünür ve emre izmire kaçmayı düşünür. Bu sadece düşünce olarak kalmaz uygular. Tüm arkadaslari ailesini kardes dedigi insanları geride bırakarak izmir otobus bileti alınmıştır bile. Saat sabah 10.00 da otobus kalkacaktır. Eve bir not bırakan emre

Bu sözleri söyleyerek gider

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu sözleri söyleyerek gider. Bir arkadaşı emrenin kaçtığını ailesine bildirir ve otagarda telfonlar çalmaya baslar. Emre kararını vermis otobüse binmiş izmir yolları ona dar gelmeye başlamıştır. Ailesi emreyi polise verip  arama izni çıkarılmış ti bile telefonlar susmak bilmedigi gibi polis arar emreyi "kamil koç otobusu ile gittiğini 17 nolu koltukta oturduğunu bilioruz. Geri dön ve evine git" die uyarılar yapılır. Emre kimseyi aldırmaz ve tugceye ulasmak için yoluna devam eder. Koca bi valizle gelen emre yolda 4 defa  polis cevrilmesinden kurtulup tam İzmir otagarina girdiğinde polis otobusu durdurur ve söyle der " Yunus Emre Demir kim ?" zaten yakalanacagı belli olan emre kufurlere baslamisti bile. Yine onu rahat bırakmamıştı bu hayat..  Babasi otagara gelir polisle beraber otagar karakolunda ifade verir. Sevgilisi ise gelir aglayarak.. Her sey ust uste geldigi gibide onun da babasi kayiptir. Ifadeler verilir imzalar atilir ve Tugçe'nin eve gitmesi gerekmekte onu eve birakip, emre ise babasiyla babasinin kaldigi yere gider ve uyur. Sabah saat 07.00 da uyanir ve tugce ile vakit gecirmek icin yola koyulur bi o kadarda mutlu o gun cok guzel gecer eglenir yemek yerler kosarlar oturur sarilirar... Mucize gibi bi gun sona erer. Yarin sabah yinr aynı saatlerde yine bulusurlar emre bugun cok heycanli çünkü tugcenin ailesi ile taniscak  saat 18.00 da tugcenin annesi arar ve eve gelin emre bizde kalacak der. Emre heycanini nirivana dagina cikar gibi heycanlanir. O gece tugnin evinde kalir birlikte kisa da olsa uyurlar.. Yarin sabah emre tekrar yasadi sehre geri donucektir ve  o gun emre ile tugcenin 1. Ayidir.. Anneannesi emreye guvenmez ve tugce ile emreyi ugurlamaya gelir.. Ve dogru duzgun vedelasamadan ayrilirlar. Suan tarih 21.11.2017  ustunden bir ay gecti bu olayın emre ve tugcenin bir cok  kavgasi  birden fazla kirginliklari oldu. Her gun kavga eden biriler suan tugce hayatindan usanmis ayakata duracak hali kalmamis emreni  ise tugceden 10 kat daha beter bi durumda ama tugceye belli etmeyen ayaktayim hesabinda ona gucluyum emojisi gibi gosteren sirf hayatinda o var die mutlu olmasi gerektigini dusunen biri artik. Tugce ise emre ile artik halleri olmayan birisi ve nerdeyse bu ask sona erecek. Emre kendini sigrara ve biraya bagladi , tugce ise eskisi kadar ilgi gostermeyen biri oldu kirmaktan korkmayan bi kiz artik o emre ise onun kirdigi parcalari  tugceye batmasini tugce beni kırdı olarak gorsede emre herseye Eyvvallah ceken biri.. Sonsuz olarak baslayan bu iliski kisa bi sure bitcek gibi duruyo. #sevenlerayrılmasın .
Saat 13.31 antalya kemer yolu uzerinde yaziliyo bu , gunlerden 27.11.2017   emre yine sasirmadi tugce emreden ayrildi... 23.11 de ayrıldı emre 4 gundur kendinde degil ve onsuz hic bir seyi basaramiyo. Duyduklari tugcenin bu 4 gun icinde yaptiklari emrenin guvenini tamamiyle bitirmis ve  emrenin kalbini sokmus atmis resmen. Emre tugcenin sesini duymadan uyuyamazdi rmre 4 gundur toplasan 5 saat uyumadı. 2 teke dusen sigarasi 2 paket oldu eve giris saatleri belli degil.  Her gece disari atan kendini emre artik yasamiyo resmenn sonsuzluk olarak baslayan bu iliskiyi bitiren tugce idi. Artik onu kimse emre gibi sevmiyecek. Emre 1 hafta sonra tugcenin yanina ondan habersiz gidicek ve onun ona yaptiklarini yuzune solucek. Tugce ne mi yaptı ?
Tugçe ayrildigi gun tugceyi seven ama tugcenin kArdeşi olan bir cocukla yemege gitti. Ertesi gun kiz arkadasinin dogum gunune giden tugce baya bi icmis ve sapitmisti. Onu seven cocuk yaninda idi Tugçe üşümüş ve o cocuk da onu isitmisti.. Kusmuklarini temizlemis ve yaninda durmustu. Emre onu duyar duymaz o cocuga yazar ve o cocuk yani umutcan anlatır. Hayatta emrenin kabullenemiyecegi seylerdir bunlar sevdigi kiza birinin dokunmasi... Dunyanin boslukta olmasi gibi bisi bu emre ve tugce bu cocuk yuzunden cok kavga eder di tugce emreye soz vermisti o cocukla konusmucak selam dahi vermiyecekti. Tugce her tenefuste bu cocugun yanina gidermis emre ile ciktiktan 1 ay sonra umutcanla konusmus tugce ve demiski " Emre ile ilk tanıştığımıza sen bana asik oldugunu soleseydin emreyi bırakır sana gelirdim direk." emre artik yasayan olu  gibi   ve kimseye inanci guvenci olmayan biri. Unutmayin birini ne kadar çok severseniz o kadar cok darbe yersiniz. Emre artık yasamiyo.. Bu sonsuz hikayede burda bitti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 24, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

458 km..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin