Bab 2
Kumpulan Gfriend sedang practice untuk persembahannye pada hari esok.Tiba ii mereka terdengr bunyi dentuman yg agak kuat."Selamat hujan bukan gempa bumi"kata sinB.Mereka pun mulai bising.Sowon berkata"korang jomlh smbung balik practice kite dh x da mase dh ni".Time tu mereka sedang practice lagu'summer rain'...sesuai lah dengan suasana hujan diluar sana.setelah habis practice mereka pergi minum di cafe yg berhampiran dengn tmpat practice mereka,mereka berlari dengn lajunye...yelah takut baju basah kn,akhirnye mereka smpai ke destinasi mereka."Oder lah korangg nk minum apa aq belanja"kata sowon ketua kumpulan gfriend."btul ya sowon awakh belanja?"kata kawan kawanye."ye".yeay sorak kawan ii nye...mereka pun oder,sementara menunggu minuman sampai mereka sempat melihat handphonenye yg dh beribu ribu mesej yg tidak terbalas..."aduh!! ini lah yg aq malas ni nk tengok mesej yg dh beribu ribu ni"kata eunha.umji berkata"Mmm sama lah kita".yuju berkata "Minuman sudah sampai"."Dh jom minum lepastu kite balik"kata yerin.Mereka sudah habis minum & mereka pon pulang,mujurlah mereka satu rumah klu x jenuh nk jln sorang ii...setelah smpai mereka pon masuk rumah...yerin menonton television manakala yg lain mata hampir nk tertutup..jam menunjuk pada pukul 2:45 p.m mujurlah ada masa lagi untuk mereka berehat...Sorry lh klu x seberapa nk best ea😂😂😂klu nk baca lagi sila lh vote...